Lavin Demiray: 23 yaşında. Herkesin bildiği ünlü bir avukat . Ayrıca hackerdır. Annesi ve babasının ölümünden sonra baya bir sarsıldı ama kardeşleri gibi gördüğü kızlar ve canından çok sevdiği abisi sayesinde çabuk toparlandı. Bütün sporları çok iyi bilir ve kickboks ' un hayrandır .
Melek Çağan : 22 yaşında. Araba galerisi var. Kızlar grubunun en çılgın ve en uykuya düşkün kızı. Entrika , çöpçatanlık ve ajanlıkta üstüne yoktur. Ve tam bir fenerbahçe aşığıdır.
Burcu Önal: 25 yaşında . Doktor ve Arkın ile aynı yerde çalışıyor . Lavin ' in en güvendiği dostu olmasına rağmen en çok Melek ve Melike ile anlaşır.
Melike Soydanpınar : 25 yaşında Özel bir lisede biyoloji öğretmeni. Barlas'ın nişanlısı ve Barlas'ın mafya olduğunu bilmiyor. Ve aşırı derecede Galatasaray fanatiğidir.
Asel Bilge Boran : 23 yaşında. Babasını 8 sene önce kaybetti. Ressam ve resim galerisi var. Çok çılgın ve delidolu bir kız.
Gökçe Altınışık: 22 yaşında. Anasınıfı öğretmeni. Bir tane abisi var. Boş zamanlarında Aynur ve Öznur' un kafesinde çalışır. Aşırı derecede eğlenceli ve baş belası bir kızdır.
Öznur - Aynur Behramoğlu : 22 yaşındalar . Aynur Öznur 'dan 4 dakika büyük olmasına rağmen Öznur kendini daha olgun görüyor ve biraz kibirli aynı zamanda ukaladır. Aksine Aynur Öznur'dan daha olgun ve her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünür. Zengin olmalarına rağmen bir kafe - pastaneleri var .
Pelin Tankut : 23 yaşında. Babasının şirketinde yönetici olarak çalışıyor. Rüzgar ve Batı' nın holdinglerine ortaklar ve oldukça yapışık bir kızdır.
Deniz Laswick : 23 yaşında . Moda tasarımcısı . Melike ile birlikte her Galatasaray maçına giderler ve fanatiktir. Babası Fransız.
Yorum ve voteleri bekliyoruzzz.
En yakın zamanda yeni bölüm - ilk bölüm - gelecek.❕❕❗❗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA AVUKATI
ChickLit"Senin hapishaneye girmen için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin! Kurtuluşun yok!" Gözlerine meydan okuyarak baktım. Alayla güldü " Yapma ya! " Dibimde bittiğinde nefeslerimiz birbirine karışıyordu " Sen şimdi gül hapishaneyi boyladığında...