1. SPOR SALONU

3.8K 73 18
                                    

Başlama tarihinizi yazabilirsiniz
Medya: Lavin Demiray
Bölüm müzikleri:
Shawn Mendes - Treat you better Imagine Dragons - Natural
~~~~~~~~~~~~~~~
Dıt...dıt...dıt..
Lanet olası alarm yine çalmaya başladığında koala gelmeden hemen kalktım . Ha bu arada koala bizim MELEĞIMIZ..Uykuya çok düşkün olduğu için koala Meleğin lakabıydı. Hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Gardrobuma gidip bugün ki kombinime karar verip giyinmeye başladım.

Kıyafetlerimi giyip spor çantamı aldım. Odamdan çıkıp aşağıya ineceğim sırada Melek ile burun buruna geldik." Naber güzellik ? "
Diyerek yanağımdan makas aldığında gülümseyerek " Sana da günaydın." dedim. Yanından geçerek aşağıya doğru indim. Mutfağa girdiğimde Aynur kahvaltı hazırlıyordu.

Yanına gidip yanağından öpüp "Günaydın" dedim. Melek hemen oradan " Oooo Lavin Hanım Aynur 'cuğumun benden ne farkı var da ona gelince öp bize gelince yanımızdan çek git " Diye sitem edince hemen yanına gittim . " Yaa biliyorsun ki sana dün sabahki olaydan sonra kızgın olduğumu biliyorsun "

"Allah Allah be bin kere söyledik kalk diye. Eğer kalksaydın ben de resmini çekip Instagram' da paylaşmazdım. Dimi ama " dedi içeri giren Gökçe ve Öznur'a .

Onlar da Melek'e tip tip bakarken onu sallayıp bize döndüler . Gökçe ile ikizler konuşurken merdivenlerden Melike "Günaydınnn" diyerek indi.

Bizde aynı şekilde karşılık verdik ve masaya oturduk. Yemeğimiz bittiğinde herkes odalarına dağıldı. Malum bugün spor günümüz olduğu için spora gideceğiz .

Ben de telefonumla instagramda gezerken bir istek geldi . Derken bir tane daha ve bir tane daha. Üç istek aynı anda gelmesine şaşırsam da hemen isteklere baktım.

Aybars Karademir
Baran Keskin
Atakan Demirkan

Garipsesem de hepsi birbirini takip ediyordu. Sadece bir tanesinin isteğini kabul edip resimlerine bakmaya başladım.

En sonki resimden sonra telefonu bırakıp kızlara " Hadi be Oscar Ödülüne mi hazırlanıyorsunuz. " diye bağırdım.

Onlar da merdivenden ine ine söyleniyorlardı. Onlara göz devirip arabama doğru yürüdüm. Peşimden diğerleri de gelince dikkatimi çeken şeyle onlara döndüm

" Diğerleri nerede "dedim. Melike, Burcu, Deniz, Melek ve ikizleri kastederek " Kafeye gidecekmiş onlar. Meloş'da nerede bilmiyorum." dedi Gökçe .

Başımı sallayıp " Hadi o zaman gidelim biz dedim. " arabama binerken " E Melek " dedi Asel. Ben de sırıtarak " Merak etme iki dakikaya peşimize düşer. " dedim. Gökçe ve Asel arabama binince gaza bastım.

Dikiz aynasından baktığımda Melek'in arabası peşimizden geliyordu. Gülümsedim ve telefonumu çıkartıp Berkay'ı aradım.

Ha bu arada Berkay bizim spor salonunun hocası ve Asel'in de kuzeni. Telefon ikinci çalıştın sonra açıldı ve "Efendim?!" dedi. Arkadan gelen sesle kaşlarım çatıldı. " Sen iyi misin o sesler ne ? " diye sordum. " Ya burada tadilat var. Hani geçen gün gelmişti ya bir çocuk anlatmıştım size o çocuğun senin odandan söktüğü box torbasını takıyorlar. "Ne ! Benim odama mı girdi o ? Kim bu çocuk "

" Ya Rüzgar diye biri. Aslında onların da Beykoz' da bir spor salonu vardı yanlış hatırlamıyorsam. " dedi.

" O zaman niye sizin oraya gelmiş ki. " dedim. " Onu da araştırdık. Bu adam spor salonunun alt katına kendine özel bir oda yaptırıyormuş. Onun da tadilatı bitmediği için bize geldi ne var ne yoksa hepsini dağıttı." dedi.

MAFYA AVUKATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin