A HIM logóját Heartagramnak hívják. A szimbólum egy szív és egy fejjel lefelé fordított, a mágiában használt ötágú pentagram kombinációja. Egy függőleges pentagramba ember rajzolható, Isten egy teremténye, álló helyzetben karjait és lábait kitárva. Egy fordított pentagramba azonban kecskefej helyezhető el, fülekkel és oldalra mutató szarvakkal.
„Másnaposan jutott eszembe a szimbólum, aznap, mikor 20 lettem", mondja Ville Valo. „A Heartagram több, mint az együttes. Nem feltétlenül van köze még a zenénkhez sem; valahogy teljesen független a zenétől."
A heartagram adott nevet a HIM weboldalának, , és Ville, Juska és Gas rátetováltatták a bőrükre. Bam Margerának, aki egyike a világ leghíresebb gördeszkásainak, szintén van egy heartagram tetoválása és a szimbólummal dekorálja a deszkáit.
Ville Valo
Kat Von D és Gas
Juska
Bam Margera
„Ami engem illet, bárki használhatja a heartagramot, amíg nem állítják, hogy az az övék. Ez egy szabad játék", mondja Ville. „Amikor logóként beszélsz róla, a jogaink bizonyítéka az albumok, amiken szerepelt. Ez egy bizonyos pontig elég, ha jogi dolgokról beszélünk."
„Valójában voltak kisebb problémáink egy időben a heartagram használatával. Egy német motoros fickó saját motorokat csinált egy kis üzletben valahol Németországban, és megpróbálta ellopni tőlünk. Nyilvánvalóan próbálta levédetni Németországban, azt állítva, hogy az övé. Szerencsére vannak ismerőseink, akiknek van kapcsolata helyi motorosokkal. Néhány srác egy kicsit keménykedett vele és megmondták neki, hogy ez nem így működik. Ezt követően nem voltak problémák.
„Ha az emberek elkezdenek egy nap heartagram ékszereket és egyéb dolgokat árulni, akkor árulják. Nem érdekel. Körülbelül kétezer évvel ezelőtt egy fickót keresztre feszítettek, és most ékszereket árulnak ugyanezzel a halott sráccal a kereszten. Kit érdekel? Ez a kereszt egy nagyon jól ismert szimbólum, még akkor is, ha nem tudtak logókról és védjegyekről. És mit csinálna egyáltalán ez a fickó a pénzzel, amit a védjegyből kapna? Ha a legenda igaz, az apukájának olyan rengeteg pénze van, hogy nem számít."
„Nagyon szórakoztató volt rájönni, hogy a heartagramnyilvánvalóan a Mehiläinen kórház logójának kicsavart képe a tudatalattimban. Azazonos szimbólum hasznos. Igen! A heartagram a Mehiläinen magánkórház és AntonLaVey kombinációja." /VILLE/
ESTÁS LEYENDO
Synnin Viemää - Gone With The Sin - HIM
No FicciónA HIM kizárólag finn nyelven megjelent biográfiájának magyar fordítása. "A HIM üdvözöl téged, kedves olvasó, a családjában. De légy óvatos, ebben a közösségben semmi sem szent és a fizika törvényei nem alkalmazandók. Egy ponton választanod is kell. ...