6. FEJEZET - AMIKOR A DOBOLÁS ÉS A BULIZÁS LEGYŰRI A PRÓBÁKAT

21 0 0
                                    

VÉGÜL A FUTARI [FOCI MAGAZIN] VOLT AZ EGYETLEN MAGAZIN VAGY ÚJSÁG, AMIT OLVASNI TUDOTT, MERT ABBAN BIZTOSAN NEM VOLT KÉP VILLÉRŐL

Juhana Tuomas Rantala Pätkäként ismert. Nem egy alacsony férfi, de egyszer egy barátja Pekkának hívta. [A Pätkä kicskét jelent. Pekka és Pätkä egy régi rajzfilm és egy nagyon híres vígjáték sorozat szereplői voltak az '50-es évekből. A Pekka egy elég gyakori név.] Tamperében született 1974. február 11-én. A HIM első dobosa még mindig dobol, és esténként sört árul egy bárban.

 A HIM első dobosa még mindig dobol, és esténként sört árul egy bárban

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pätkä, a HIM első dobosa

„Valóban Tamperében születtem, de nem maradtam sokáig ebben a városban", mondja Pätkä. „Ez után Riihimäkiban éltünk és Rovaniemiben töltöttem a gyerekkoromat. A fiatalkoromat Lappeenrantában töltöttem."

„Kölyökként Beatlest és Elvist hallgattam. A heavy metal iránti lelkesedésem a Dio Holy Diver-jével kezdődött, és volt egy sárga biciklim, amire 'Dio' volt festve. Innentől elmozdultam az Iron Maiden és a speed metal felé."

„Az első együttesem a Slumgudgeon volt. El tudod képzelni milyen nehéz volt promózni egy együttest, aminek a nevét senki nem tudja kiejteni. A nevet egy szleng szótárban találtuk, amikor gyorsan ki kellett találnunk valamit. S-sel kezdődik és N van a végén, és ugyanannyi betű van benne, mint a Soundgardenben."

„Miután elköltöztem Helsinkibe, néhányszor visszamentem Lappeenrantába a próbákra, de csak az volt a vége, hogy berúgtunk és nem játszottunk túl sokat. Miután otthagytam őket, az együttes még folytatta egy darabig különböző felállásokkal, de semmi több nem lett belőle. Ezen a ponton már egy éve nem játszottam, de ezután Ville felhívott és megkérdezte, hogy érdekelne-e, hogy a HIM-mel játsszak."

„Felhívtam az akkori barátnőmet, hogy kikérjem a véleményét arról, mit kéne tennem. Azt mondta, hogy a zene jó, de az énekes kibaszott szörnyű."

Mindenesetre belementem a dologba, és megszereztem az együttes első próbatermét Tapanilában [Helsinki szomszédságában]. Ott komolyan elkezdtünk játszani. Ahogy Ville mondta, gyakorolnod kell. Nagyon benne volt, és követelte, hogy mindenki más is ugyanazt az energiamennyiséget tegye bele. ÍÍgy is kell lennie, de én annyira más voltam. Mikor nem vagy nagyon jó zenész, és a másik az, a másik kissé pipa lesz és kiabál."

„Egyébként nagyon rendben volt. Egy kicsit idősebb voltam Villénél és Lindénél, és Migével egykorúak voltunk. A Slumgudgeon hátterem miatt és mert játszottam néhány fellépésen, egy kicsit férfiasabb voltam, mint ők."

„Amikor Antto [a Burton előtti billentyűs] csatlakozott az együtteshez, eléggé kívülálló volt. És szenvedett miatta. A HIM billentyűseinek mindig rossz karmája volt. Juska [szintén korábbi billentyűs] és Antto mindketten szenvedtek, és időnként fájdalmas volt ezt nézni. Legalább Burton régi barátjuk, és tudja, hogyan maradjon hű önmagához."

Synnin Viemää - Gone With The Sin - HIMDonde viven las historias. Descúbrelo ahora