Ik ben nu al een half uur bezig met het vol spammen van Louis' telefoon maar ik heb nog steeds geen antwoord. Wat als er wat gebeurd is?! Ik leg mijn telefoon weg en zet gehaast de tv aan. Zayn komt de woonkamer binnenlopen. 'Wat is er?' Vraagt hij als hij mijn gezicht ziet. Ik zet het nieuws aan en klop naast me op de bank. Zayn gaat snel zitten en kijkt me niet-begrijpend aan. 'Hazz?' Ik rol mijn ogen. 'Je weet toch hoe ik app met één van je leerlingen?' Hij knikt. 'Louis, ja.' Zegt hij, nog steeds verwart. De nieuwslezer begint met praten.
'De schutter die op de A13 zomaar op voorbij gaande auto's schoot is opgepakt. De heer C.Matsers wordt verwacht voor de rechter volgende week. Ergens verder op de weg is nog een ongeluk geweest. Een spookrijder is volop een taxi gereden. De drie inzittenden: de chauffeur, een tiener en een klein kind van 5 zijn met spoed naar het ziekenhuis gebracht. De bestuurder en de tiener zijn zwaargewond, het kind van 5 heeft waarschijnlijk alleen wat kneuzingen. De tiener is tijdens de botsing voor het meisje gaan zitten en heeft haar daarmee beschermd en word dus nu gezien als held. Als hij dat niet had gedaan was het kindje misschien wel dood geweest.'
Angstig luister ik toe. 'NEE?!' Roep ik ongelovig. 'Misschien is het wel iemand ander?' Probeert Zayn nog maar ik schud mijn hoofd. 'Het kan niet anders.' Mompel ik. Mijn telefoon licht op en ik pak hem zo snel dat hij bijna uit mijn handen valt. 'Een bericht van Louis!' Zeg ik terwijl ik snel, en dus onhandig, mijn telefoon probeer te ontgrendelen. Snel lees ik het bericht door.
Louis: Hoi Harry, ik ben Liam een vriend van Louis. Louis heeft een ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis. Ik d8 omdat jullie zoveel praatte, dat je het miss wel wou weten. Als je hem wilt komen bezoeken, hij ligt in het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam, kamer 289
Met grote ogen lees ik het bericht een aantal keer over. 'Zayn pak je spullen!' Roep ik terwijl ik opspring. Zayn kijkt me vragend aan waardoor ik mijn telefoon naar hem toe gooi. Hij leest het bericht en staat gelijk op. 'NIALL HAZ EN IK GAAN EVEN WEG!' Roept hij. Niall rent de trap af. Ik trek mijn schoenen aan. 'Ik strik ze wel in de auto!' Niall kijkt vragend toe. 'Wat is er aan de hand?' Zayn zucht. ' Een van die leerlingen die we gister tegenkwamen ligt in het ziekenhuis.' Zegt hij snel. ' Waar wacht je dan op?!' Snel rennen we het huis uit en stappen we de auto in. Ondertussen app ik met die ene Liam.
Harry: Gaat het goed met hem??
Louis: Een beetje..
Harry: Wat heeft hij??
Louis: Knie gedraaid, pols zwaar gekneusd, schouder uit de kom, vinger gebroken, hersenschudding en een best grote wond op zijn slaap
Harry: Heftig, en zijn zusje?
Louis: Alleen een gekneusde enkel en voorderest gwn geschrokken en blauwe plekken
Harry: Oehh.... Dat is niet best
Louis: Klopt..
Louis: Maar het gaat beter met haar dan met LouisHarry: Wij zijn nu onderweg
Louis: Je kan me vinden bij de ingang
Harry: Hoe zie je eruit??😂😅
Louis: Ff kijken of Lou een foto van me heeft😂
Louis:
JE LEEST
Wrong Text. Larry Stylinson {Dutch}
FanfictionHet is een moeilijke tijd voor de Tomlinsons. Mark Tomlinson is een bekende acteur en speelt in de best verkochte films en series. Johannah Tomlinson is advocaat en heeft al veel mensen geholpen met een zaak. De kinderen van Jay en Mark: Louis, Lot...