Pencerenin önünde oturmaktan uyuşmuş boynunu ovarak oturdugum koltukta kalktım bu gece herşey istediğim gibi gitmişti ve bana dokunmamisti. Yukarı çıkarken bana tecavüz edeceğini bile düşünmüştüm korkudan ne yapacağımı bilemezken beni kendine çekip istemedigine eminmisin diye sormuştu.Benden aldığı Hayır cevabıyla kolumu bırakıp ceketini sonra gömleğini çıkarmaya başladı bu beni korkuturken o yüzüme bile bakmadan yeni farkettigim odanın içindeki banyo olduğunu düşündüğüm yerin kapısını açıp içeri girdikten sonra serçe kapattı. ben ise kendimi pencerenin önündeki koltuğa atıp düşünmeye başladım.Kaç saat oldu bilmiyorum burda oturali o çoktan banyodan çıkıp uyumuştu. Uykum olduğu için neredeyse kapanacak olan gözlerimi ovusturup üzerimdeki gelinliği çıkarmaya çalıştım ama her zamanki şansım bana yine götüyle gülüp sıkışan fermuar açılmadı.
Neredeyse yarım saattir uğraştığım gelinliği çıkaramayacağımı anlayınca istemesem de Arasin yanına gidip elimi koluna koyup Aras diye çağırmaya başladım.Gozlerini açınca elimi çekip şey bir şey istiycektim de dedim.
Ne var söyle
Bu kadar kaba olmasına göz devirip fermuarim sıkıştı açarmısın dedim.
İstemeyerek kalkıp arkama geçti elinin tenime değmesi ile içimde oluşan garip hisleri yok etmeye çalıştım. Ne oluyordu bana bu kadar etkileniyordum sanki. Elleri hala belimde oyalanirken kendimi kasmaya devam ettim.
Sakin ol güzelim bu kadar heyecanlanma.
Ne ara kapattigimi bilmediğim gözlerimi açıp ne heyecanlanması dedim.
Kendini nasıl sıktığının farkında mısın?
Ben sadece daraldım gelinlik çok dar
dedim zar zor.
Hı hı eminim.
Sonunda açılan fermuarla yeri boylayan gelinlige baktım göğüslerimi elimle kapatıp hemen kendimi geri çektim. O ise yutkunarak beni süzmeye başladı. Niye birakiyorsun gelinliği sen ya diye bağırdım
Tutması gereken sendin bence ama aklın farklı yerlerde ki düşünememişsin.
Benimle düzgün konuş ve bana bakmayı kes.
Bana emir verme sen benim karımsın bakarım da
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden tokat attım nasıl cesaret ettim bilmiyorum ama üzerime doğru gelip beni gardropa ittiğinde ellerimi siper ettiğim her yer ortadaydı şimdi
Lan sen kimsin de bana tokat atıyorsun
Kafamı dizime yaslayip ağlamaya başladım Hayır beni ittigi için değil sadece hersey için artık evli olduğum için sevmediğim biriyle olduğum için ailem resmen beni sattığı için herşey için ağlıyordum.
Ağlamayı kes
Bu sözün üzerine daha da fazla ağlamaya başladım. O kadar uzun süredir tutuyordum ki kendimi artık taşmıştım.
Bacaklarimda ve belimde hissettiğim ellerle kendimi geri çekerken
Şşşştt bişey yok sadece uyuyacağiz dedi.İtiraz etmeden ellerimi boynuna doladım.
Sırtım beklediğim gibi yumuşak yatakla değil sert bir bedenle buluştu kucağında olmam benim için bir şey ifade etmesede çıplaktım.Üzerimi giycem.
Kıyafetlerin gelmedi daha hem sana zorla sahip olacak değilim kendine gel yarın kıyafetler gelecek zaten böyle uyu.
Kucağından inip yatağın içine girdim gözlerimi kapattım kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Üzerimde hissettiğim ağırlıkla gözlerimi açtım Aras üzerimdeydi evet ve üzerimizde hic bir sey yoktu çıplak tenlerimiz birbirine yapışmış dağılan saçları yüzüme düşmüştü elleri suan belimde biri kalcamdaydi kasiklarimda değişik bir sızı oluşurken kendime gelmeye çalıştım.
Aras kalk diyip kaslı vücuduna degdigimde kendimle savaş veriyordum o ise gözlerini aralayıp altimda daha fazla kipirdama diyip yeniden kapattı gözlerini.
_Uzerimden kalk
_Benim yerim gayet rahat
_Saçmalama kalk çabuk
_Uyumaktan daha güzel bir planin varsa kalkarim.
Itmeye çalışsam da çok ağırdı.
Anlaşılan uyumaya niyetin yok boynumda ki nefesi beni tahrik ettiğinde titredim.O ise bu haraketimle kalcamdaki elini sıkıp boynumda ıslak Öpücükler bırakmaya başladı.Boynumdan dudaklarıma geldiğinde ne yapacağımı bilmeden bekledim dudağımı ısırıp karşılık ver dedi boguk sesiyle ama ben ilk defa biriyle öpüşüyordum onun yaptığı gibi dudagini emmeye başladım bundan zevk almışça inledi ağzımın içine opusmemiz gittikçe farklı bir hal alırken eliyle gogsumun ucunu sıkmaya başladı.Kendimden geçip inledigimde dudaklarını dudaklarımdan ayırıp göğsüme indi önce sol sonra sağ göğsümde dilini gezdirmeye başladı. Telefonun sesiyle kendime gelip onu kendimden ayırmaya çalıştım o ise elini vajinama atıp oksamaya başladı. Çalan telefona kapı zilide eşlik ettiğinde sonunda benden ayrılıp sinirle aşağı indi 51 dakkadir gelmeye Arası merak edip üzerime mecburen onun gömleğini giydim evet Aras aşağı yarı çıplak inmişti. Kapıyı açıp aşağı indiğimde utançla ne yapacağımı şaşırdım çünkü karşımda Arasin annesi ve babası Arasin üstü çıplak ben ise onun gömleğiyle duruyordum.
Yazım hataları için kusura bakmayın vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤ ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK
ChickLitAŞKIN EN TUTKULU HALİ Yetişkin içerikli sahneler mevcut rahatsız olacak gelmesin