8.bölüm

9.8K 192 35
                                    

Son bavuluda kapının önüne koyduktan sonra ellerimle önüme düşen saçlarımı geriye attım. Belimde hissettiğim ellerle arkama döndüğümde Arasla göz göze geldim bu yakınlık beni rahatsız etsede kendimi geri çekmeden bavulları da ben indirdim artık gidebilir miyiz hazırsan dedim.
_Gidelim diyerek ellerimi ellerinin arasına aldı. En son olanlardan sonra bana yakın davranmasını anlayamıyordum .Arabanın yanına gelince elimi bırakıp şoför koltuğuna oturdu. Bende kendi yerime geçip artık onunla konuşmam gerektiğini anladım.
_Aras bak seninle konuşmak istiyorum evlendiğimizden beri doğru dürüst konuşamadık. Davetin olduğu gün Gizemle yatakta fotoğrafın geldi wattsaptan. Annenle konuştum ona aşıkmıssın o zaman bitirelim bu evliliği aniden fren yapan arabayla kafamı çarpıp daha ne olduğunu anlamadan boğazımdaki ellerle kafam cama yapıştı.
-Bu sana son uyarım birdaha ayrılmaktan bahsetmeyeceksin. Seni aldattım bunun hesabını sor bana ama gitmekten bahsetme.
Boynumdaki ellerini gevşettiğinde öksürmeye başladım elime gelen kan damlasıyla arabanın aynasından baktığımda başımdan akan kanla başım dönmeye başladı.

Gözlerimi açtığımda karşımda bana bakan Arasla karşılaştım. En son ne olduğunu hatırladığımda hiç bir şey olmamış gibi yatan bu adamı anlamıyordum.
_Ne o hafıza kaybı mı geçirdin boş boş bakıyorsun etrafa
_bence ortada dalga geçilecek bir şey yok ne haldeyim ve yaptığına bak.
_Sana benle nasıl konuşman gerektiğini söyledim Derin dinlen biraz bir daha sesini yükseltme bana.
Kolunu tutup dur bana bir şey söyle geçerli bir sebep Neden Gizeme aşıkken benle evlisin dedim.
_Bak Derin ben Gizeme aşık değilim işim hakkında hiç bir fikrin yok ve hoşuna da gidecek bir işim yok zaten. Gizem eskide kaldı benim için işle ilgili dosyayı almamı sağladı sadece.
_Ne yani onla yatman karşılığında dosyamı verdi.
_Evet öyle sayılır benimle yatmak istemeyen tek kadınsın diyip göz kırptı.Gel hadi Ankaradayız birşeyler ye ben gelince dışarı çıkarız.
_Ankaraya ne zaman geldik
_Sen baygın yatarken küçücük yarayı görüp bayıldın
_Hayır bir kere kan tutuyor beni ondan yani her neyse hadi sen nereye gidiyorsan git bende biraz dinleneceğim.

Adının Selen olduğunu öğrendiğim kız kutuyu açıp siyah elbiseyi bana uzattı.
_Buyrun Derin hanım Aras bey aradı bir saate burda olacakmış benden istediğiniz birşey var mı?
_Yok teşekkür ederim çıkabilirsin.
Elimdeki elbiseyi yatağın üzerine bırakıp bavuldan iç çamaşırlarımı çıkardım. Üzerimdeki bornozu çıkarıp üzerimi giyindim.Siyah mini elbise vücudumu sarmış tüm hatlarımı belli ediyordu. Derin olmasada gögüslerimi gösteren bir dekoltesi vardı. Makyaj masasının önüne geçip gerekli malzemeleri çıkarttım. Uzun zamandır kendime bakmıyordum ve bugün Arasla üniversite işini konuşacaktım tercih sonuçlarım çok yakinda açıklanacaktı. Çalan telefonumu açıp geldiğini söyleyen Arasa tamam diyip çantamı alıp dışarı çıktım. Arabadan inip dışarda beni bekleyen Arasın yanına gidip erken geldin dedim.
_Senin için işleri erken bitirdim diyip arabanın kapısını açıp oturmam için geri çekildi sonra kapıyı kapatıp kendi yerine geçti .Bu haraketleri tuhaf olsada hoşuma gidiyordu ondan hoşlanıyordum benim için iyimi kötümü bilemesemde o benim kocamdı ve birazda benim mutlu olmaya hakkım vardı.

Yemekten sonra geldiğimiz barda Aras görüşmem gereken birileri var iş hakkında diyerek beni yanımda tanımadığım bir adamla bırakıp gitmişti. İçkimden bir yudum daha aldığımda miğdem bulanmaya başlamıştı. Yanımdaki adama lavaboya gideceğimi söylediğimde benimle kalktığında ona hemen geleceğimi söyleyerek ilerlemeye başladım. Etraftaki sarhoş çiftler ne yaptıklarının farkında bile değillerdi yoksa bu kızlar bu kadar kendini küçük düşürmezdi herhalde. Lavabonun kapısını açıp yüzümü yıkadım tekrar çıkacağım sırada duvara hızla itilen bedenimle acıyla çığlık attım üzerime gelen adam çok güzelsin diyerek yaklaşırken bağırıp kaçmaya kalksamda saçımdan tutup kendine çekti boynumu öpmeye başlayan adama yerdeki bira şişesini fırlatıp arkama bakmadan koşmaya başladım. Olduğumuz masaya gelip Arası gördüğümde sıkıca sarılıp ağlamaya başladım.
_Derin ne bu halin kim ne yaptı
_Lavaboda biri üzerime saldırdı Aras ben istemeden kafasında kırdım şişeyi dedim hıçkırıklarımın arasından
Götürün eve onu diyip beni adamlarla bırakıp gözü dönmüş bir şekilde bırakıp gitti.

ANLAŞMALI EVLİLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin