Nefes nefese Arastan ayrılıp beni seviyor musun ?dedim. Şuan duyacağım cevabı bilsemde merak ediyordum ve beni sevmeyen birine kendimi asla teslim etmeyecektim.
Hayır sevmiyorum
Beni sevmediğin sürece seninle hiç birşey yaşamayacağım.
Koyulaşmış gözleriyle dik dik bakıp kendin bilirsin karıcığım dedi üzerimden kalkıp gardrobu açtı ben ne yaptığını anlamazken üzerine kot pantolonunu beyaz tişörtünü giyip odadan çıktı. Başkasına gitti. Gözümden akan yaşları silip yatağa iyice sindim bundan sonra bende Derinsem bu evliliği ne yapıp edip bitirecektim böyle bir adamla aynı evde yaşayamazdım. Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.Gözlerimi açıp yataktan çıktım. Aras eve gelmemişti.Gardropun kapağını açıp üzerime kot şortumu ve askılı sarı üstümü aldım nisan ayının başlarında olmamıza rağmen hava gayet güzeldi ayağıma sarı spor ayakkabilarımı giyip evden çıktım.
Sabahtan beri çalan telefonuma keyifle bakıp geriye yaslandım. Ara bakalım Aras bey birazda sen merak et. Aramalarımın arasına babam ve annemde katılmıştı . Evlenmeden önce annemle babamla konuşmamı hatırladım. Babamın bana attığı tokadı onlardan nefret ediyordum.
DÜĞÜNDEN 1 GÜN ÖNCE
Ağlamaktan şişen gözlerimle babamgilin yanına gittim. Bana acıyan bakışlarıyla babama sarılıp ne olur baba beni kimseye vermeyin evlenmek istemiyorum dedim.
Derin çocuk oyuncağı değil bu evleneceksin
O zaman giderim burdan hiç biriniz bulamazsınız beni anladınız mı diye bağırdım. Yanağıma aldığım darbeyle nefret ediyorum diye bağırdım bana vurdun beni sattın senden nefret ediyorum baba
Saçıma asılıp beni yerde sürüklerken hiç bir şey yapmadan bize bakan annemide unutmayacaktım ben paranın onlardaki değeri benden çoktu bunu ogün anlamıştım ve affetmeyecektim.
ŞİMDİKİ ZAMAN
Hava yavaş yavaş kararırken hesabı ödeyip geldiğim cafeden çıktım. Taksi durağına gelip evin adresini tarif ettim.Evin önündeki kalabalığa bakıp güldüm sanırım şuan kaçtığımı sanıyorlardır.Parayı ödeyip aşşağı indim tüm gözler bana dönerken hiç istifimi bozmadan yürümeye devam ettim. Koluma yapışan ellerle karşımdakine baktım. Aras sinirden titreyen parmaklarıyla kolumu morartacak kadar sıkarken nerdeydin diye bağırdı kulağımı sağır edecek şekilde. Ben ise kahkaha atarak çevremdekilere baktım kimseden çıt çıkmazken herkez neden burda dedim .
Aras tek eliyle çenemi sıkıp ona bakmamı sağladı.
Napıyorsun Aras hava almaya çıktım sadece.
O telefona neden bakmadın sesi biraz daha yumuşamıştı ama hala sinirle yüzüme bakıyordu.
Sessizdeydi görmedim ne var bunda büyütecek anlamadım kaçsam burda olmazdım değil mi diyip kolumu kurtardım.Arasın annesi babasıda burdaydı kendi ailemi es geçip kusura bakmayın sizde yorulmuşsunuz ama bir şey yok gördüğünüz gibi dedim. Annesi ters ters bakarak yanıma geldi.
Arastan habersiz bir yere gitme birdaha sen artık evlisin hareketlerine dikkat et yoksa evine geri dönersin buda ailenin çok hoşuna gitmez diyip annemgile baktı.Sinirle bakan ailemden gözümü çekip Arasın annesine döndüm. Söyledikleriniz umrumda değil tabiki bu evden gitmekte siz önce evliliğin ne demek olduğunu oğlunuza öğretin evliyken başkalarıyla kırıştırmasın.
Sen ne biçim konuşuyorsun benimle hatsiz diyip Arasa dönüp boşayacaksın bu kızı hem de hemen dedi. Aras kolumdan tutup herkes evine gitsin bu ikimizin arasında diyip beni eve sürükledi ben ise arkama dönüp sevgili kaynanacığıma el salladım.
Eve girer girmez duvara yapışan bedenimle sesizce inledim. Kemiklerimi kırmıştı hayvan ayağa kalkıp. Ne oldu Aras sen giderken iyiydi ben gidince neden kötü hem bak başkasının koynundan çıkıp gelmedim senin gibi ne seni bu kadar sinirlendiren dedim.
Gitmeyeceksin haber vermeden hiç bir yere adım atmayacaksın.Gerçi bundan sonra bunların bir önemi yok deyip güldü.
Ne o Aras yoksa annen dedi diye boşuyormusun beni diyip kahkaha attım o ise iyice yaklaşıp duvara yapıştırdı beni yakınlıktan sıcak basarken dudaklarını kulağıma yaklaştırıp hayır karıcım seni boşamıyorum şimdilik evden çıkmama konusuna gelince istesende çıkamayacaksın diyip ayrıldı.
Bu ne demek şimdi niye çıkamıyormuşum?
Eski evimdeki korumaları buraya getiriyorum. Her adımından haberim olacak.
Dediğini umursamadan yukarı çıktım. Gardroptan üzerime kırmızı saten geceliğimi giyip dudağıma kırmızı rujumu sürdüm. Aras beyi deli edelim biraz. Merdivenlerden inip mutfağa geçtim kahve içen Aras şaşkınca bana bakarken bilerek aşşağıdaki çekmeceye eğildim kalçamı zoe kapatan gecelik eğilince ona güzel bir görüntü sunduğumdan emindim umursamayarak kalkıp çorbayı ocağa koydum yanına ne yapacağımı düşünürken arkamda hissettiğim bedenle tezgaha yapıştım.
Beni tahrik etmeye mi çalışıyorsun güzelim. Güzelim demesi hoşuma giderken kalçamı iyice ina dayayıp aradaki sertliği hissettim. Bu hareketim onu inletirken elini göğusüme attı ama ben çekip hemen arkamı döndüm. Saçmalama Aras neden seni tahrik etmeye çalışıyım yemek hazırlıyorum.
Üstündekilerle mi?
Ne varmış üstümde bence gayet normal ben hep böyle gezerim .
Elini bacağıma atıp hep tanga giyersin yani dedi.
Yani genelde diye zırvalayıp domatesleri doğramaya başladım o ise arkadan tekrar sarılmıştı belime.
Benim işim var güzelim akşama bekleme diyip gitti. Demek ki o kadarda etkilememişim belkide yine bir kadının yanına gidiyordur. Sinirle merdivenlerden çıkıp odaya girdim. Aras nereye gidiyorsun?
Hesapmı soruyorsun bana?
Evliyiz biz değilmi bana kızıyorsun madem ben de sana karışıyorum bence gayet doğal diyip bir adım daha yaklaştım.
İşim var Derin ve ben kimseye hesap vermem .
Başka bir kadının yanına gidiyorsun değil mi yine?
Bu neyi değiştirir sen de biliyorsun ki bu ilişki sahte Derin istediğimi yaparım.
Bende yaparım o zaman ve karışamazsın. Sen yaparsın ben yapamam diye bir şey yok .
Sana son söyleyişim bana karşı gelme bir daha dışarı çıkmayı bırak odadan çıkamazsın.
İyi o zaman git bende duşa giriyorum diyip geceliği üzerimden çıkarttım. Gözleri önce göğüslerime sonra daha da aşşağılara inip yutkundu. Ben ise arkamı dönüp banyoya girip kapıyı kilitledim.
Siktir Derin aç şu kapıyı. Onun bu haline sinsice gülerek üzerimi tamamen çıkarıp küvete girdim.
Suyun içinde gayet rahattım taaki kapı kırılıp önüme düşene kadar.
Eveet yeni bölüm geldi vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK
Romanzi rosa / ChickLitAŞKIN EN TUTKULU HALİ Yetişkin içerikli sahneler mevcut rahatsız olacak gelmesin