Önüme düşen kapıya bakıp küvetin içinde daha nekadar girebileceksem girdim.Bir daha düşünmeden bir şey yapmayacaktım.
_Cidden senin derdin ne Aras?
_Seninle Duş yapmaya karar verdim karıcığım.
_Bana asla dokunamazsın biraz önce kendin söyledin bu ilişki sahte başkalarıyla duş alabilirsin.
Beni dinlemeyip üzerini çîkarmaya başladı ben ise çıplak olmamı bile umursamadan hemen kalkıp havluya koştum.Arkamdan gelip havluyu alamadan belime sarılıp saçlarımı tek omzumda topladı hemen önümü dönüp onu ittim .O ise sadece bakıyordu bir müddet ne olduğunu anlamasamda hemen üzerime havluyu sardım .
_Sakın Aras bana bir daha dokunmaya kalkma yoksa düşünmem giderim bu evden beni sevmeyen biriyle yapamam anlıyor musun? Ve inan bu evliliğin bitmesi için herşeyi yapacağım.
Yüzüme bakmadan banyodan çıktı ben ise ağlayarak yere oturdum . Şuan tek düşüncem bu hayattan kurtulmak . Hayallerimi bitirmişlerdi ailemden nefret ediyordum.Üniversiteye ne olursa olsun gidecektim lise dönemimde sabahlara kadar ders çalışıp mimar olmak için çabalamıştım.Oturduğum yerden kalkıp hemen bilgisayarı açtım sonuçlar 2 gün önce açıklanmıştı ve benim hiç bir umudum olmadığı için bakmamıştım. Şimdi eminim hayallerimi ne olursa olsun gerçekleştireceğim.Elimdeki kahveden bir yudum daha alıp instagrama girdim. Serap ve Damladan mesaj vardı. Bunlar yakın olmasamda bazen takıldığım arkadaşlarımdı.
Neden haber vermedin düğünün olmuş diyen Serap'a ani oldu kusura bakma yazıp Damlanın mesajına girdim.Üniversite okumaktan vazgeçtin herhalde evlenmişsin hayırlı olsun yazmıştı. Gerçekten sinir bozucu kızlardı. Tabiki okuyacağım evlilik buna engel değil yazıp çıktım.
Elimdeki kahveyi içip ayağa kalkacağım sıra bileğimden tutulan ellerle karşımdakine baktım.
Merhaba ne kadar da kibarsınız Meral hanım dedim. O ise beni aşşağılayarak bakıp Otur şuraya konuşacaklarım var dedi. Kaynanacığım benimle ne konuşacaktı acaba?
Aras'a layik biri değilsin Derin bunu biliyorsundur. Ama malesef artık ailemize girdin. Bize uygun olman lazım bu gece davet var seni kuaförlerim hazırlayacak.
-Arasın beni götüreceğini sanmıyorum bahsetmedi. Ayrıca Meral hanım size layık olmama sebebim neymiş merak ettim.
_Seni istemiyorum ve layık olmaman için birsürü sebep var Derin önemli olan şuanda iş birliği yapacak olmamız bu davet iş ile alakalı aslında senin anlamayacağın konular davete Gizem de gelecek ondan güzel olman lazım.
_Size laf yetiştiremeyeceğim ve Gizem kim
_Arasın aşık olduğu kişi ve senden fazlasıyla güzel Arası kaybetmek istemiyorsan şimdi benle gel seni hazırlıyalım.
_Madem Arasın sevdiği vardı benle niye evlendi?
_Çok soru soruyorsun Kalk hadi sonra anlatırım gereken herşeyi.Üzerimdeki zümrüt yeşili kalçama kadar uzanan yırtmajı olan elbiseme baktım . Aynı zamanda göğüs dekoltesi de olan bu elbise aşırı abartılı ve bana göre değildi yüzümdeki beni en az 23 yaşında gösteren makyajımla değişik olmuştum. Cidden böyle şeylerle mi gönlünü bana kaptıracaktı Aras? Benim için hava hoş istediğini sevebilir Gizem denilen o kıza biraz yardımcı olursam Arastan kurtulabilirim .Yüzümdeki gülümseme ile arkamda duran kaynanacığıma dönüp
_Ben hazırım gidebiliriz dedim.
_Sandığım kadar da çirkin değilmişsin. Bu gece ve bundan sonra Arası kendine aşık etmek için herşeyi yap. Seninle bol bol görüşeceğiz.
Konuşması canımı sıkan bu kadını her an dövebilirdim sanırım. Umursamaz tavırla arkasından onu takip ettim salona giriş yaptığımızda bize dönen gözlerin arasında Arasta vardı kafamı başka yöne çevirdiğimde bana bakan bir çift mavi gözle karşılaştım üzerine giydiği kırmızı vücudunu saran elbisesi ile baştan çıkarıcı duruyordu anlamadığım bana neden öldürecek gibi bakıyordu?
Bakışlarımı hala çekmeden garsonun getirdiği tepsiden bir içki alıp kafama diktim. Yanıma gelen Aras belimden tutup kendine çekti.
_Napıyorsun Aras
_Bu halin ne Derin kim giydirdi seni ve en önemlisi seni kim getirdi buraya
_Gelmem yasakmıydı yani neden rahatsız oldun?
_Sana göre bir yer değil burda bekle seni eve götürmelerini söyleyeceğim
_Merhaba Aras bizi tanıştırmayacak mısın?
Biraz önce beni gözleriyle öldüren kadındı bu
_Aras benim yüzüme bile bakmadan karım Derin Sancak dedi.
Kahkaha atarak bana bir adım atan kadın elini uzatıp
_Memnun oldum bende Gizem Kurucu Arasla güzel bir geçmişim vardı
_Elimi çekip o kadar güzel olsaydı eminim bahsederdi dedim.
_Zamanla anlarsın benim ondaki yerimi Derincim sahi senin yaşın tutuyormu parti için?
_Evlenmek için tutuyorsa parti için de tutuyor yaşım ondokuz merak etmeyin
Tamam Gizem sen masaya geç Derin zaten gidecek burası ona uygun bir yer değil.
_Arascım sen bu huysuz küçük kızı evine gönder buraya uygun olduğunu sanıyor ben seni bekliyorum
Söyledikleri canımı yakarken kolumdan tuttuğu elimi çekip hiç bir yere gitmiyorum dedim.
_Bana bak Derin bana karşı gelme şimdi söyle seni buraya kim getirdi ?
_Annen getirdi Aras ve ben gitmeyeceğim. Çocuk değilim ben. Yanıma gelen 2 tane adama eve götürün şunu dedikten sonra yüzüme bile bakmadan gitti. Gözümden akan yaşı silip zorla kolumu tutan adama geleceğim zaten bırak diyerek peşinden gidip arabaya bindim.Araba kapının önünde durdu kapıyı açıp indim. Bahçenin içindeki korumalara bakmadan kapıyı açıp içeri girdim.
Kettle su koyup kahve kupamı çıkarıp kahvemi koydum .Üzerimi çıkarmak için yukarı çıktım.Beyaz geceliklerimi giyip aşşağı indim . Bu gece olanlar çok gurur kırıcıydı benim için uygun değilmiş Gizemin yanına gitti. Gizeme farklı bakıyordu ve benden bahsederken götürün şunu demişti. Kahve içmekten vazgeçip cips ve kolamı alıp televizyonu açtım. Benim için sn iyisi beni bırakacağı günü beklemek olacaktı.Telefonuma gelen mesajla wattsapa girdim gördüğüm şeyle artık emindim bu evden gitmeme az kalmıştı.
❤❤Geç geldiği için üzgünüm umarım beğenirsiniz sizi seviyorum ve yorumlarınız için teşekkürler❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK
ChickLitAŞKIN EN TUTKULU HALİ Yetişkin içerikli sahneler mevcut rahatsız olacak gelmesin