Medyada derinin gelinliği var
Ne kadar bu evliliği istemesem de her kızın hayalinde vardır gelinlik giymek sanırım bundan dolayı heyecanlıyım. Hayatımın nereye gittiğini bile bilmeden giydigim gelinliğime baktım hiç bir şey istediğim gibi gitmese de gelinligim istediğim gibiydi saçlarımı ve makyajımı yapmak için gelen iki kadına hoşgeldiniz diyip aynanın karşısına oturdum hosbulduk derin hanim nasıl bir makyaj istiyorsunuz?
Çok abartı olmayacak bir makyaj olsun diyip arkama yaslandım.
Son rütuşlar bittikten sonra bambaşka biri olmuştum sanki ayağa kalkıp boydan aynanın önüne geçtim yüzüme yerlestirdiğim zoraki gülümseme ile ayağıma en az 15 cm olan topukluları giydim . Son kez aynaya baktığımda kapı açıldı Aras baştan aşağı beni süzüp beni şaşırttın şuan evlenmek istemiyorum diye çocuk gibi ağladığını düşünüyordum dedi.
Yaşım 19 olabilir ama çocuk değilim
Bunu gecenin sonunda görücez demesiyle yerin dibine girdim. Ne yani bu evlilik anlaşmalı değilmiydi?
Bizim aramızda hiç bir şey olmayacak
Anlamadım
Bu evlilik hersey anlaşmalı ben asla senin olmayacağım.
Bu evlilik geçici değil Derin sen benim karım olacaksın bu evlilikte aşk yok ailen seni bana sattı farkında mısın?
Benimle düzgün konuş kimsenin beni sattığı yok .
Gir koluma misafirler bizi bekliyor
Sesimi çıkarmadan girdim koluna kapıyı açıp merdivenlerden inmeye başladık bizi görmesiyle alkış tutan misafirlerin yanından geçip yerimize oturduk. Çoktan gelip yerine oturmuş olan nikah memuru elimizi sıkıp konuşmaya başladı
Sayın Derin Sancak Aras Yıldırımı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?
Bana bakan annemle babama sinirle bakıp Evet dedim.
Siz sayın Aras Yıldırım Derin Sancağı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz ?Evet dedikten sonra tuttugum nefesi dışarı bıraktım bende sizleri karı koca ilan ediyorum.Gelini Öpebilirsiniz ayağa kalktığında bende kalkıp duvagimi açmasını bekledim yavaşça kaldırıp alnima öpücük kondurdu alkış sesleriyle tekrardan yerimize oturduk.Elime tutusturulan evliligimizin şahidi olan kırmızı deftere bakıp belki mutlu olurum dedim.
Düğünün geri kalanını uzaktan sanki başkasının düğünüymüş gibi izledim Aras ise onun nerde olduğunu bile bilmiyordum. Hayatımın geri kalanını da yalnız gecirecektim galiba sahi benim hiç arkadaşım olmamıştı bu zamana kadar bir seylerimi paylaşıp beraber gülüp ağladığım. Bundan sonrada olmazdı galiba üniversiteye gidebilecek miyim onuda bilmiyordum zaten.Ben düşüncelerimle boğuşurken yanıma gelen Aras elimden tutup kaldırdı bütün gün oturup durdun farkında mısın düğün bitti karıcım yüzündeki piç gulusune karşılık hiç bir şey demeden peşinden gitmeye devam ettim evet bitmişti düğün arabaya bindigimde korkularimla baş başa bir ben kalmıştım.
Kısa süren yolculuğun sonunda nasıl biryere geldiğimizi tam seçemedim karanlıkta arabayi park ettiğinde inip kapımı açtı buna sasirsamda hiç bir şey demedim. Burası bizim evimiz Derin bundan sonra geçmişini unut .
İlerlemeye devam ettiğimizde kapıyı açtı içeri girdik bu ev çok büyüktü tamam bizim evimizde büyüktü görmemiş bir kız değildim fakat bu evin gösterişi bambaskaydi Ben ağzım açık evi suzerken onunda beni inceledigini gördüm
Sen bu evden daha güzelsin ağzını kapat
Yavaş yavaş bana gelmeye başladığında bende geri gitmeye başladım bu onu guldururken Beni korkutuyordu içimde korkuyla karışık heyecanda vardı gidecek yerim kalmadiginda yaklaşma dedim
Saçmalama Derin çocuk gibi davranıyorsun
Dahada dibime girip nefesini boynumda hissettigimde sen benim karımsın dedi
Be ben hazır değilim
Boynumda hissettiğim dudakları ile istemsizce gözlerim kapanirken o doyumsuzca boynumda iz bırakmaya devam ediyordu ellerimle zar zor itip
Bırak diye bağırdım o ise kolumdan tutup zorla yukarı çıkarmaya başladıVote ve yorumlarınızı bekliyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK
ChickLitAŞKIN EN TUTKULU HALİ Yetişkin içerikli sahneler mevcut rahatsız olacak gelmesin