Autor POV
Era ora 7:40 dimineata cand , pentru a 5-a oara , alarma incepe sa sune . De aceasta data bluenetta reuseste sa se trezeasca , dar cu o mare durere de spate . Seara trecuta a invatat pana tarziu ,pentru ca astazi are un examen important , si a adormit la birou . Se intinde putin pentru a se dezmorti dupa care se uita la ceas .
M(Matinette ):-Ooooo, asta nu e bine . O SA INTARZIIU !
Bluenetta merge repede in baie , isi face pe repede-nainte rutina zilnica , dupa care isi schimb repede hainele , isi strange notitele de pe birou si le pune in ghiozdan . Isi ia o pereche de pantofi si cheile de la masine de pe masa si iese din apartament . Coboara repede scarile dupa care pe usa afara .Se urca in masina si incepa sa goneasca pe strazi. De obicei aceasta mergea pe jos pana la facultate , mai facea si ea putin sport , dar in dimineata asta este contra timp . La facultate nu e ca la liceu , daca nu ajungi pana la inceperea cursurilor nu te mai primeste la acea ora . Si in plus avea si noroc , prima ora avea un examen foarte greu la care sperase ca putea sa recapituleze putin inainte de ora , dar acest plan dispare .
Bluenetta ajunge la facultate . Isi parcheaza masina in parcarea scolii dupa care alearga spre intrare . Cand se uita la ceas vede ca mai avea 10 minute . Respira usurata si merge spre clasa .
Al(Alya):- Marinette !
Cand se intoarce o vede pe Alya , cea mai buna prietena a ei .
M:- Buna Alya .
Al:- De ce ai venit asa tarziu ?
M:- Nu am putut sa ma trezesc , am invatat toata noaptea .
Roscata se uita la ceasul de pe ecranul telefonului sau si ofteaza zgomotos .
Al:- E tarziu , trebuie sa mergem la ore
M:- Ne vedem dupa cursuri ?
Al:- Bineinteles .
Cele doua prietene se despart fiecare plecand spre clasa ei .
✴✴✴
Marinette POV
Abia astept sa se termine ziua asta odata . Vreau sa ma duc acasa si sa ma arunc in pat . Ce bine ca mai am doar un curs si dupa pot sa plec .
Autor POV
Bluenetta era plictisita , asa ca prefera sa isi concentreze atentia in foaia pe care incerca sa schiteze o rochie .Pe usa clasei intra profesoara fiind insotita de o persoana .
prof :- Probabil il cunoasteti deja pe acest domn . Adrien Agreste ...
Cand aude acest nume Marinette isi ridica imediat privirea . Adrien Agreste are cea mai mare casa de moda din Paris .
prof :- ...a venit aici pentru a va vorbi despre menagementul unei case de moda .
✴✴✴
Cursirile sunt gata . Marinette iese din clasa indreptandu-se spre vestiare . Ajunsa acolo , se intalneste cu prietena ei .
M:- Hey !
Al:- Siii , cum a fost ultimul curs ? Am auzit ca ati avut un invitat .
M:- A fost cea mai tare ora . Adrien Agreste a venit si ...*este intrerupte de roscata*
Al:- Stai putin . Marele dizainer Adrien Agreste ?
M:- Da . A fost invitat de director , care am inteles ce e un fel de prieten cu el , sa ne povesteasca despre cum e sa conduci o casa de moda .
Al:- Ce tare .
Cele doua ies de la vestiare indreptandu-se spre iesire .
Al:- Ai planuri pentru astazi ?
M:- Nu prea . Ma gandeam sa merg acasa si sa mai fac cateva schite .
Al:- Tu si schitele tale . Pe oriunde mergi faci cate o schita .
M:- Stii ca asta ma relaxeaza.
Al:- Nu vrei sa iesim deseara in club ? Poate iti gasim si tie un iubit .
M:- Momentan nu caut un iubit , dar te anunt eu cand o sa imi caut unul .
Al:- Deci nu vii .
M:- Nu .
∆de partea cealalta a povestii ∆
Adrien mergea pe holurile facultatii indreptandu-se spre iesire cand se intalneste cu directorul , un vechii prieten a tatalui sau .
A(Adrien ):- Buna ziua .
director :- Buna Adrien .
A:- Ce mai faceti ?
director:- Ca de obicei , ocupat cu scoala . Tatal tau ce mai face ?
A:- E plecat cu afaceri .
director :- Dar fetita ta ce mai face ?
A:- Emma e bine , acum e la gradinita .
In acel moment telefonul blondului bazaie , semn ca a primit un mesaj . Isi ia telefonul .Dupa ce citeste mesajul pe fata lui apare o figura ingandurata .
director :- Sa intamplat ceva ?
A:- Nimic grav . In seara asta am o intalnire de afaceri si nu am cu cine sa o las pe Emma . Ar trebui sa gasesc o dadaca , dar la ora asta nu stiu unde as putea sa gasesc una .
director:-Cred ca te pot ajuta . Dadaca nepotilor mei este eleva aici, daca vrei as putea sa discut cu ea .
A:- Chiar te rog .
director:- Eu acum trebuie sa plec dar o sa te tin la curent .
Directorul pleaca indreptandu-se spre biroul lui iar blondul isi continua drumul spre iesirea universitatii.
Cele doua prietene coboara scarile vrand sa parasrasca scoala cand se intanlesc cu directorul .
director:- Buna ziua fetelor .
M&Al:- Buna ziua d-le director
director:- Marinette putem vorbi putin .
Bluenetta ii face semn prietenei sale ca poate pleca fara ea .
M:- S-a intamplat ceva ?
director:- Stii ca Adrien Agreste a fost astazi aici .
M:- Da
director:- Nu cred ca stiai dar el are o fata , si ar avea nevoie in seara asta de o dadaca . Crezi ca ai purea sa ai tu grija de ea ?
M:- Sigur . Dar sunteti sigur ca eu sunt vea mai buna varianta ?
director:- Bineinteles. Ai aici adresa si ora la care trebuie sa fii acolo.*spune el intinzandui o mica bucata da hartie*
M:- Bine .( in mintea bluenetei PANICA)
CITEȘTI
Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤
RandomMarinette Dupain-Chang este o fata de 18 ani cu parul bluenette si cu ochii albastri azurii . Este foarte talentata la desen si isi concentreaza acest talent pe design vestimentar, marea ei pasiune . Dupa ce a terminat liceul aceasta a reusit sa in...