*cinci zile mai tarziu*
Marinette POV
Deja de trei zile doar asta aud .
Se pare ca e peste tot la stiri . "Adrien Agreste si-a gasit insfarsit jumatatea ?"
Cum poate sa faca asa ceva ? Ok am inteles ca poate pe mine nu ma place ....da fix pe Chloe ? Nu are cum sa fie adevarat .M-am gandit la toate variantele si nu ar fi vreun motiv pt care Adrien ar face asta .
Autor POV
Nu bine termina bluenetta noastra de luat micul dejun ca telefonul ei si incepe sa sune .
(...)
M:- Alo?* spune ea fara nici o emotie in glas *Al:- Ce esti asa posomorata ? MARINETTE BUNA DIMINEATA ! Haide mai , e o noua zi cu soare , trezirea !
M:- Scuze raza de soare ca nu pot fi atat de energica ca tine .
Al:- Daca ai de gand sa fii asa plictisita toata ziua sa stii ca nu te mai iau cu mine la cumparaturi .
M:- Alya nu am timp azi de cumparaturi , am treaba .
Al:- Nu imi pasa , fa-te frumoasa ajung in cinci minute la tine
(...)
Si cu acestea fiind spuse roscata inchide telefonul . Se pare ca planurile bluenettei de pe ziua de azi tocmai au fost modificate .
********
Al:- Off, vino odata.
M:- Scuze ca nu pot sa tin pasul cu tine dupa ce m-ai tarat dupa tine prin 5 magazine .
Al:- Zici ca esti bunica. Am zis ca iti fac cinste cu o inghetata daca vii cu mine dar asta include si sa te misti Marinette .
Cuvintele roscatei o facu pe bluenetta sa rada .
Dupa ce mersera putin prin parc , din nefericire, roscata zareste ceva imediat facandui semn bluenettei sa se uite in acea directie .
Erau Adrien si Emma ....insotiti de Chloe .
"Ce ar trebui sa insemne asta ? Oare toate acele stiri sunt adevarate ? "
" Par mai apropiati " - se gandi bluenetta cand o vazu pe acea vipera punandu-se in bratele blondului pe banca .
Poate si faptul ca se simtea respinsa cumva de blond o facea sa se gandeasca la tot felul de lucruri .*******
Ch:- A fost o placere sa ne revedem
A:- Asemenea .
Spune blondul inchizand usa masinii si pornind spre casa.
*******
(....)A:- Sedinta foto a iesit foarte bine .
G:- Da , a iesit destul de bine , dar mie tot mi-ar fi placut sa fie o alta persoana in locul lui Chloe .
A:- Iar incepi cu asta ?
G:- Daca tu crezi ca prezenta lui Chloe va ridica vanzarile iti respect decizia ....doar sa ai mare grija la o anumita persoana .
A:- Ce vrei sa spui?
G:- Lasa ca stii tu mai bine .
(...)
Dupa ce apelul se terminase blondul merse in bucatarie pt a se apuca de pregatit cina .
***
Era cam pe inserate cand blondul nostru primeste un apel. Se pare ca va trebui sa plece pt cateva ore pana la firma pt ca aparuse o problema .
Blondul nostru se tot invartea prin birou incercand sa se gandeasca la o solutie . I sa spus ca e o problema destul de mare la firma deci tot va trebui sa mearga pana acolo , iar asta inseamna ca trebuie sa o sune pe Marinette sa vina sa stea cu Emma .
Marinette POV
(...)
M:- Alo? Da..?A:- Eu sunt . Marinette a intervenit ceva , crezi ca ai putea sa vii sa stai cateva ore cu Emma ?
M:- Adrien imi pare rau dar in seara asta chiar nu pot .
(...)
Nu pot sa cred ca iar se intampla asta . Din nou apeleaza la mine doar cand are el cate ceva de facut , in restul timpului nici macar un mesaj nu imi trimite . Chiar nu vreau sa dau ochi cu el mai ales dupa cele intamplate, inca mai doare respingerea lui . Imi pare rau ca i-am inchis , si imi pare si mai rau pt Emma, ea nu are nici o vina . O sa gasesc eu ceva sa ma revansez Emmei .
Autor POV
Dupa ce bluenetta ii inchise blondul era unpic derutat . Acum ce va face? Noroc ca inca mai avea nr de telefon al fostei dadace a micutei. Cu putine rugaminti face rost si de dadaca .
Dupa cateva minute dadaca isi face aparitia .
A:- Emma vino putin !
Micuta vine in sufragerie fiind foarte vesela.
E:- Da tata ?
A:- O mai tii minte pe Lily ? *spune blondul ,micuta uitandu-se intrebator la femeia de langa blond* Tata trebuie sa plece cateva ore iar Lily va sta cu tine .
E:- Bine tata......Dar Marinette cand vine ?
A:- Ce vrei sa spui scumpo?
E:- Pai ai zis ca Lily va sta cu mine pana vine Marinette ..* spune micuta uitandu-se la tatal ei cu niste ochisori mari*
A:- Lily ne lasi putin singuri?
Lily:- Desigur domnule * spune ea iasind din camera *
A:- Scumpo, Marinette nu vine in seara asta .* spune el lasandu-se pe un genunchi pt a fi mai aproape de inaltimea micutei*
E:- Dar eu o vreau pe Marinette!
A:- Scumpo te rog intelege ca de data asta nu se poate .
E:- Nu vine pt ca voi doi v-ati certat nuiasa?
A:- Nu ne-am certat scumpo , despre ce vorbesti ?
E:- Cand faceam bagajele sa venim acasa am auzit-o pe Marinette in bae plangand, v-ati certat nuiasa?* spune ea cu o fațuca vizibil trista *
"Sunt un asa mare prost . Chiar am ranito. Ma gandeam ca poate are doar o atractie pt mine , dar nu, ea chiar ma iubea ....si eu am fost un dobitoc"- se gandi el plesnindu-se incet peste frunte
E:- Tata te rog, vreau sa vina Marinettte sa stea cu mine. * spuse micuta cu o voce trista *
A:- INTELEGE ODATA, MARINETTE NU VINE !
Micuta cand il auzi pe blond tipand incepu sa planga si alergase spre camera ei . Nu il mai vazuse pe blond miciodata atat de nervos .
A:- Emma stai ! * zise el cand isi dadu seama ce facu *
Blondul nu era suparat pe micuta ....era suparat pe el , si pe faptul ca o ranise pe bluenetta . Se pare ca asa e firea blondului , se invinovateste atunci cand raneste pe cineva .
Trecusera 10 minute in care blondul isi stranse cateva lucruri gandindu-se ca va discuta cu micuta blonda cand va veni .
Deodata usa biroului este trantita de perete in pragul acesteia fiind Lily cu o fata ingrozita .
Lily:- Emma a disparut
.....
CITEȘTI
Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤
De TodoMarinette Dupain-Chang este o fata de 18 ani cu parul bluenette si cu ochii albastri azurii . Este foarte talentata la desen si isi concentreaza acest talent pe design vestimentar, marea ei pasiune . Dupa ce a terminat liceul aceasta a reusit sa in...