Dimineata veni . Bluenetta nu prea dormise toata noaptea , avea prea multe intrebari fara raspuns din cauza blondului .
" Oare ma place ? Nu are cum ....sunt doar o fata obisnuita , iar el e marele creator de moda Adrien Agreste ....dc iar placea lui de mine ? ....dar totusi , ma sarutat de atatea ori . Si felul cum se uita la mine ....offff, ce sa fac ? "
Nici in mintea blondului lucrurile nu erau mai clare
" Ce tot fac? Nu pot continua in felul asta ....Nici macar nu stiu ce fac , nu stiu ce simt , daca simt ceva pt ea....E atat de frumoasa , si sincera , si desteapta si ......offff. Nu pot, am un copil , nu pot sa trec printr-o dragoste adolescentina. Emma are nevoie de o mama ......desi se intelege asa bine cu Marinette .....offff"
▶▶▶
Bluenetta se ridica din pat , si dupa cativa pasi simti ca e cam frig .Isi ridica unpic privirea adormita si isi vazu hainele impaturate si uscate pe pat . Dupa ce isi luase hainele parca nici frigul nu mai exista . Iesise din camera si cand vru sa coboare scarile ii apare in fata blondul la fel de somnoros .
M:- Buna dimineata
A:- Buna dimineata
M:-Nu ai putut dormi prea bine nuiasa ?*spune ea coborand scarile fiind urmata de blond*
A:- De unde stii?*spune blondul privind-o foarte mirat *
M:- Ai niste ciarcane foarte mari. *spuse blueneta incepand sa chicoteasca *
Adrien POV
Ce frumos zambeste . Nu m-ar deranja sa ma trezesc in fiecare dimineata si sa o vad zambind . ......stai , si ea are ciarcane , nici ea nu a dormit? Nu ia placut camera sau patul era tare? Sau ......sa se fi gandit la mine? .....Nu are cum ...sau poate da
M:-ADRIEN !
A:- Ă..â...ce ?
M:- Adrien te strig de 5minute , esti bine ?
A:- Scuze , ma gandeam la ceva
M:- E ok , vrei sa iti fac o cafea , poate te mai trezesti
▶▶▶
Autor POVDupa micul dejun si intensele rugaminti ale Emmei de a merge toti trei in parc . Asa ca iatai pe cei trei in parc.
Dupa cateva minute de joaca bluenetta si micuta blonda mersera sa se aseze pe o banca cat timp il asteptau pe blond cat acesta vorbea la telefon.?:-Măi măi măi, uite peste cine dau
Aceasta voce ii era cunoscuta, mult prea cunoscuta . Cand bluenetta isi intoarce privirea plictisita da cu ochii de suvitele albastre ale chitaristului .
M:- Luka ca cauti aici ?*spune ea plictisita *
L:- Nu neam mai vazut de mult . Vad ca iar te joci dea dadaca
M:- Nu cred ca e treaba ta ....* spune bluenetta plictisita ridicandu-se de pe banca *
L:- Iubire .....mereu e treaba mea 😏
M:- De cate ori sa iti mai zic , nu mai suntem impreuna !
L:- Esti a mea inca !😡*spune el rastit, prinzandui incheietura bluenetei strangand tare *
M:- Dami drumul , ma doare .
Bluenettul , tinand-o tare de incheietura , vru sa o traga pe bluenetta dupa el si sa plece . Dar nu apuca sa faca nici macar un pas ca bluenetta simti cum cineva o prinde de cealalta incheietura facandu-l pe bluenett sa se opreasca .
A:- Ce se intampla aici ?* spune blondul tragand-o pe bluenetta asa tare incat ajunge direct in bratele lui, acesta cuprinzand-o cu bratul*
L:- Inteleg . Deci ți-ai gasit alt iubit 😡
A:- Nu stiu cine esti dar daca nu pleci o sa chem politia.
Bluenettului nu ii pasa nici macar putin de ce zicea blondul . Dar deja devenise plictisitoare toata discutia .
L:- Ne mai vedem Marinette 😏
Bluenettu isi vede mai departe de drum trecand pe langa cei doi , frecandu-i umarul blondului. Bluenettul se indeparteaza , blondul dandui drumul bluenettei din bratele lui .
E:-Marinette , esti bine ?* spune micuta blonda alergand la ea si imbratisand-o( bine , imbratisandui picioarele pt ca cam asta era inaltimea micutei)
M:- Sunt bine scumpo , nu trebuie sa te sperii.
A:- Emma du-te joaca-te , venim si noi imediat .
E:- Bine tati .
Micuta alerga inapoi la locul de joaca , blondul vazand ca bluenetta e unpic cam tulburata de situatie , o prinde de mana si se aseaza impreuna pe banca.
"Nu inteleg dc Luka ma urmareste . Ne-am despartit de mult timp . Nu il mai suport , nu poate pleca odata si sa imi vad de viata mea "
A:- Marinette , cine era baiatul acela ?*spune el spargand linistea dintre ei *
M:- Era ......un nimeni , fostul meu iubit care nu ma lasa in pace.
Cand blondul auzi "fost iubit" parca ii crescuse inima in piept .
M:-Nu il mai suport . Nu vrea sa inteleaga ca sa terminat, a inceput chiar si sa ma urmareasca *spune ea lasand capul unpic in pamant*
A:- Nu iti face griji ,nu voi lasa pe nimeni sa iti faca rau.
Spune blondul punandusi mana peste mana bluenettei , aceasta ridicandusi privirea , iar privirile lor intalnindu-se . Deodata bluenetta simti mici fluturasi in stomac .
"Simt ceva ciudat . E un sentiment asa diferit . Nu am mai simtit asa ceva cu nici un baiat "
A:-Cred ca ar trebui sa mergem sa vedem ce face Emma.*spune el intrerupandui gandurile bluenettei*
M:- ....da , ai dreptate, hai sa mergem
CITEȘTI
Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤
De TodoMarinette Dupain-Chang este o fata de 18 ani cu parul bluenette si cu ochii albastri azurii . Este foarte talentata la desen si isi concentreaza acest talent pe design vestimentar, marea ei pasiune . Dupa ce a terminat liceul aceasta a reusit sa in...