Usile liftului se deschid iar cei doi pleaca inspre iesire .
Cand sa iasa pe usa blonde se opri , facand o si pe bluenetta sa se opreasca .A:- Ce uituc pot sa fiu . Trebuie sa iau ceva de la receptie
M:- Eu am se te astept afara .
Si cu aceste cuvinte bluenetta iesi pe usa iar blondul se intoarse si merse la receptie .
Afara se simtea aerul curat , lucru care ii placea bluenettei , asta pentru ca nu de mult timp se oprise ploaia .
Bluenetta statea doar de cateva secunde afara ca se si plictisise .
Vru sa mearga sa vada unde sta blondul atat , dar cand se intoarse spre usa simti o mana care o prinde de inchietura . Instant se intoarce pentru a vedea cine e acea persoana .Mare ia fost mirarea cand a vazut cine e acea persoana . Singura persoana pe care spera ca nu o sa o mai vada vreaodata
M:- Luka ?
L(Luka):- Tia fost dor de mine ?
Sa va explic putin . Luka , baiatul cu suvite albastre si ochii azurii , baiatul care ia frant inima bluenettei in trecut , fost ei iubit :[
M:- Ce cauti tu aici ?
L:- Eram prin zona . Te-am vazut si ma-m gandit sa trec sa imi salut si eu iubita .
In acel moment bluenetul o trage in bratele lui si o saruta fortat .
Cum se face cum nu se face , fix in acel moment blondul isi intoarce privirea sa vada ce face bluenetta , dor cand ii vede pe cei doi sarutandu-se ramase fara reactie , pur si simplu nu stia ce sa mai zica . El pana acum crezand ca bluenetta nu are iubit , lucru adevarat , dar stiti si voi ca unele lucruri se interpreteaza gresit .
Asta se intampla in doar cateva secunde .
Blondul isi intoarce privirea inapoi la treaba lui , ne mai prinzand si momentul in care bluenetta , de nervi , il calca pe bluenet pe picior pentru al indepartat de langa ea .M:- Care e problema ta ?" spune ea stergadusi buzele dezgustata"
L:- Acum nici sa te sarut nu mai pot ?
M:- Nu , bineinteles ca nu poti . Intelege odata , nu mai sunt iubita ta !
L:- Mai vedem noi asta . Acum trebuie sa plec , dar promit ca o sa mai vin sa te vad .
Bluenetul pleaca facandu-i cu mana bluenettei .Aceasta trase in plamani o gura mare de aer pentru a se calma .
A:- Mergem?
Aparand de nicaieri blondul. Marinette doar dadu afirmativ din cap iar cei 2 mersera spre masina blondului
✴✴✴
Dupa ce cei doi o iau pe micuta blonda de la gradinita merg la vila .
Blondul parceaza masina in fata vilei. Bluenetta coboara din masina si merge sa ii deschida usa si Emmei care era pe scaunul din spate , asta in timp ce blondul isi lua actele din masina .
E:- Marinette , dupa ce terminati treaba vii sa ne jucam ?
M:- Desigur printesa
Spune ea urmando pe micuta blonda in vila , fiind urmata bineinteles de blond
A:- Emma , te rog du-te in camera ta si joacate pana terminam noi treaba .
E:- Da tati
Micuta pleaca tot topaind vesela pe scari spre camera ei .
Cei doi mersera in biroul blondului . Cand bluenetta intra in birou ii sari imediat in ochi teancul imens de foi ce se aflau pe birou .
M:- Nu ai glumit cand ai spus ca ai multe de facut .
A:- Inca iti dau sanse sa te retragi . Te avertizez , o sa fie multa treaba de facut .
M:- Crezi ca ma sperie pe mine un teanc de foi ? Hai sa incepem.
A:- Bine . Sa incepem .
✴✴✴
Ora 17:45 . Cei doi aproape terminasera tot ce aveau de facut . Au verificat registrele , blond ul a semnat actele ce erau de semnat si foarte multe alte chestii plictisitoare dar care cer concentrare
M:- Of, ma doare capul . Cum poti sa faci asta in fiecare zi ?
A:- Dupa un timp te obisnuiesti.
A:- Vrei ceva de baut ?
M:- Sigur .
Blondul iese din birou .
Erau prea multe hartii pe acel birou , sau cel putin asta era parerea bluenettei . Aceasta merse si se uita pe rafturi in cautarea unui dosar .Blondul intra in camera avand in mana o tava pe care se aflau 2 pahare cu suc de portocale . Pune tava pe birou dupa care isi indreapta atentia spre bluenetta .
Bluenetta ii simti prezenta blondului cand acesta intra destul de silentios pe usa , dar prefera sa isi canalizeze atentia pe ce avea de facut .
Dupa cateva secunde un fior trecu prin tot corpul ei, atunci cand simti doua brate incolacindu-se in jurul taliei ei . Blondul isi puse capul pe umarul ei imbratisand-o tandru pe la spate .
M:- A-Adrien ?*spune ea stanjenita si putin panicata in timp ce obraji ei au inceput sa se inroseasca *
A:- Shhhhiiii
Inima bluenettei incepu sa bata din ce in ce mai tare in momentul in care simti buzele blondului atingandui gatul , lasand cateva saruturi .
In acel moment bluenetta se panica si sari din bratele blondului indepartandu-se de el .
M:- E-Eu...
CITEȘTI
Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤
AléatoireMarinette Dupain-Chang este o fata de 18 ani cu parul bluenette si cu ochii albastri azurii . Este foarte talentata la desen si isi concentreaza acest talent pe design vestimentar, marea ei pasiune . Dupa ce a terminat liceul aceasta a reusit sa in...