Capitol 3

503 31 4
                                    


Adrien POV

Nu am putut sa ma concentrez deloc in seara asta . In minte imi tot aparea imaginea acelei fete . Marinette . O fata atat de inocenta . De obicei imi e greu sa o las pe Emma in grija unei persoane straine , dar aceasta fata de cum am vazut-o mia inspirat incredere . Are ceva special . Sper doar sa se fi inteles bine cu Emma . La ce energica e Emma sper doar sa fi putut tine pasul cu ea .

Autor POV

In cateva minute blondul ajunse acasa . Cand blondul intra pe usa le vede pe cele doua fete jucanduse cu jucariile pe canapea . Cand Emma il vazu pe blond alarga spre el si ii sari in brate .

E:- TATI !

A:- Buna printesa .

Blondul ,impreuna cu micuta blonda din bratele lui merg in sufragerie .

E:- Tati , poate sa mai vina Marinette sa ne jucam ?

A:- Sigur . Acum du-te si schimbate in pijamale , e tarziu .

E:- Bine tati .

Micuta sare din bratele blondului si alearga repede pe scari , intre timp bluenetta noastra isi lua si ea poseta de pe canapea pregatindu-se sa plece .

M:- Sa facut tarziu , ar trebui si eu sa plec .

A:- Te conduc .

Blondul o conduce pana la usa de la intrare .

A :- Multumesc ca ai avut grija de Emma .

M:- Cu cea mai mare placere . Daca mai aveti nevoie vreodata de o dadaca ma puteti contacta .

A:- Dar , nu cred ca am avut ocazia de a face schimb de nr. de telefon .

M:- Asa este .

Dupa ce (,) cei doi fac schimb de nr . de telefon micuta blonda apare langa ei .

M:- Acum chiar trebuie sa plec .

Micuta blonda o imbratiseaza strans pe bluenetta .

E:- Sa mai vii pe la noi .

M:- Asa o sa fac .

✴✴✴

Bluenetta in dimineata asta reusi sa se trezeasca mult mai devreme decat o facea ea deobicei .
Ajunse la facultate cam in acelasi timp cu restul studentilor , nu in ultimele minute cu obisnuia sa se intample .
Acum ea era la vestiare pentru asi lasa lucrurile acolo .

Al:- Nu credeam ca o sa o vad si pe asta .

Al:- Tu ? Aici ? La ora asta ?

M:- Ha ha . Foarte amuzant .

Roscata vine mai aproape de bluenetta dupa care se imbratiseaza , asa cum faceau ele de obicei cand se intalneau .

Al:- Nu serios . Cum ai reusit sa te trezesti asa de devreme ?

M:- Habar ... nu ...am .

Cele doua pleaca din vestiar cu direstia spre clasa unde aveau primul curs .

✴✴✴

Dupa ce cursurile se termine cele doua prietene hotarasc sa mearga in parc .Cele doua se plimba prin parc pana cand roscata observa standul de inghetata .

Dupa ce isi iau inghetata cele 2 se aseaza pe o banca
In acel moment telefonul roscatel vibreaza , semn ca primise un mesaj . Roscata il ia si se uita la mesaj .

Al:- Scuze Marinette dar trebuie sa plec . Trebuie sa o ajut pe mama cu ceva .

M:- Nu iti face griji .Ne vedem mai tarziu .

Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum