Capitol 2

522 32 4
                                    

Bluenetta ajunge acasa . Isi arunca ghiozdanul pe canapea dupa care pleaca in bucatarie sa isi faca un ceai , asa cum faca de obicei dupa o zi stresanta . Bluenetta locuieste singura de aproape un an . Parinti ei au hotarat ca e destul de mare pentru asi lua viata in propiile maini . Parinti ei locuiesc acum undeva la marginea Parisului , pentru ca au vrut sa aiba putina liniste.

Bluenetta revine in sufragerie , se aseaza pe canapea si isi deschide laptopul pentru asi verifica mesajele . In timp ce se uita pe laptop ii atrage atentia biletelul de pe masa . ( biletul pe care i l-a dat directorul cu adresa blondului ) Cand se gandea ca pentru o seara o sa aiba grija de fata lui Adtien Agreste bluenetta avea un sentiment pe care nu putea sa il defineasca . Era o combinatie de bucurie , rusine si TEAMA . Oricum acum este prea tarziu , deja a spus ca o va face, nu mai putea sa anuleze acum .

Cand se uita pe bilet vede ca la ora 17 trebuie sa fie la vila Agreste . Acum e 16:30 , mai bine incepea sa se pregateasca .

Marinette merge in camera ei . Merge la sifonier pentru asi cauta o imbracaminte potrivita , nu vroia sa para foarte serioasa dar nici ca o fetiscana neserioasa . Dupa cateva minute reuseste sa gaseasca ceva potrivit .

Bluenetta isi ia telefonul si cheile si pleaca .

✴✴✴

Marinette ajunge la vila Agreste . Aceasta suna la sonerie . Dupa putin timp usa se deschide in pragul acesteia aparand o femeie mai invarsta .

?:-Cu ce va pot ajuta ? (menajera)

M:- Ma numesc Marinette Dupai Chang , il caut pe domnul Agreste .

?:- Intrati .

Bluenetta intra inauntru femeia inchizand dupa ea usa .

?:- Asteptati putin

Femeia pleaca intr-o camera alaturata , in care nu sta pentru mult timp iesind dupa cateva minute .

?:- Domnul Agreste o sa vina imediat .*dupa ce spune asta pleaca *

Cand blondul iese din biroul lui o vede pe bluenetta , care se uita prin jur . Cand aceasta se intoarce spre blond acesta ramana cateva secunde blocat cand vede acei ochii azurii ai bluenettei .

M:- Buna ziua .

A:- Tu trebuie sa fii Marinette .

M:- Marinette Dupai Chang , ma bucur sa va cunosc .

A:- Adrien Agreste , placerea e de partea mea .*spune el luandu-i mana si sarutand-o ca un adevarat gentelman, bluenetta rosiind putin *

A:- Cred ca stii de ce esti aici .

M:- Pentru ca aveti nevoie de o dadaca pentru fetita dumneavoastra .

A:- Exact . Emma e o fata foarte cuminte , nu o sa ai probleme cu ea . Eu am sa ma intorc pe la 20:00 . Ai aici un mic regulament .* spune el intinzandu-i o foaie *

Bluenetta ia foaia si o scaneaza repede cu privirea . "Parca spusese un mic regulament , foaia asta e plina ochii . Ce familie stricta " se gandi bluenetta la citirea foii .

A:- Emma !

De pe scari isi face aparitia in fuga o mica fatita cu 2 codițe , cea mai mica membra a familiei Agreste , pe numele ei Emma .

A:- Emma ea este Marinette , ea o sa aiba grija de tine cat lipsesc .

M:- Ma bucur sa te cunosc .

E(Emma ):- Buna .

Blondul arunca repede o privire la ceasul de pa mana lui , si vede ca deja trebuia sa place .

A:- Eu trebuie sa plec .

Blondul o imbratiseaza pe mica blonda dupa care se indreapta spre usa .

A:- Sa fii cuminte .

E:- Pa tatiii

A:- Pa .*spunand asta iese pe usa *

Bluenetta ramase singura cu mica blonda . Micuta se uita la ea , ea se uita la micuta . Era , cel putin pentru bluenetta , o situatie putin stanjenitoare .

M:- Pai , Emma , ce ai vrea sa facem ?

E:-  Ne jucam cu papusile .

M:- Sigur .

Cele doua merg in living , unde blonda avea imprastiate prin camera niste jucarii .De indata bluenettei ii atrage atentia un joc video care era langa televizor .

M:- Iti plac jocurile video ? *spune ea luand jocul de pe masa *

E:- Foarte mult

Desi are doar 5 ani micuta blonda este experta in jocurile video stiind multe trucuri

M:- Si mie . Ai vrea sa jucam ?

E:- Nu putem . Tata nu ma lasa sa ma joc in timpul saptamanii.

Bluenetta se uita pe "micul regulament" , si chiar asa era , asta era una din reguli. Bluenettei nu ii place sa urmeze regulile , ea isi juca viata dupa alte principii .

M:-Un mic joc nu o sa ne faca niciun rau. *spune ea rupand in doua foaia, lucru care o facu pe mica blonda sa zambeasca *

Bluenette porneste jocul iar cele doua incep sa se joace .

✴✴✴
Cele doua tocmai ce terminau o runda de jucat , care se terminase cu castigul micutei blonde , bine inteles lasata sa castige de bluenetta .

E:- Am castigat !*striga micuta fericita *

M:- Joci foarte bine . Se vede ca iti place mult sa te joci  .

E:- La nebunie .

M:-  Vrei sa ne mai jucam o data .

E:- Sigur ca da .

Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum