Capitolul

430 28 3
                                    

Ora 7 dimineata . O dimineata de luni destul de linistita .....asta pana cand bluenetta noastra este trezita de un zgomot  . Soneria de la usa .

Bluenetta se  ridica incet din pat , pentru a nu o trezi pe micuta .Pleaca tiptil din camera inchizand usor usa .  .

"Pe bune , e ora 7 , cine dr**u ma cauta la ora asta" se gandi bluenetta in timp ce se indrepta extrem de somnoroasa  spre usa .

M:- Da?*spune ea frecandu-se somnoroasa la ochi si dezchizand usa *

A:- Buna dimineata .

Spune  blondul putin amuzat de imaginea care o vedea , o bluenetta somnoroasa , deabia trezita, imbracata inca in pijamale ( o pereche de pantaloni scurti roz si un maieu alb cu buline) si cu parul putin ciufulit .

Bluenetta tresare putin cand aude vocea blondului .

M:- Adrien ? Buna dimineata . Te rog, intra .

Bluenetta ii face loc blondului sa intre .Acesta intra in apartament bluenetta inchizand usa dupa el .

A:- Scuze ca te deranjeaz asa de devreme .

Spune el urmand-o pe bluenetta pana in sufragerie  .

M:- Nu e nimic .

M:- Vrei o cafea ?*spune ea mergand spre bucatarie *

A:- Nu multumesc .

In timp ce bluenetta era la bucatarie facandu-si cafeaua , blondul se  mai uita prin camera , analizand fiecare obiect care starnea curiozitatea .

Deodata observa ceva pe masa . Erau schitele pe care bluenetta le facuse ziua trecuta . Blondul lua schitele si inceput sa le rasfoiasca .

"WOW"era tot ce gandi blondul cand vazut toate acele schite uimitoare .

Bluenetta isi terminase de facut cafeaua asa ca merge inapoi in sufragerie .

M:- Emma inca nu sa trezit , dar nu cred....

Se opri  ea cand il vazu pe blond ca se uita la schitele ei .

M:- Iti plac?

A:- La nebunie .  Ai foarte mult talent .

M:- Păi ....ă....multumesc .

A:- De asta te- am chemat zilele trecute la mine in birou , pentru ati spune ca imi plac la nebunie schitele tale .

A:- Sunt uimitoare , esti uimitoare !

Cand auzi asta bluenetta se imbujora .

"Nu pot sa cred , e atat de adorabila "se gandi blondul cand o vazu pe bluenetta ca se inbujoreaza .

Intre ei se lasa linistea  , asta cel putin pana cand ...

E:-Tatiii!

Striga micuta blonda in timp ce alerga spre tatal ei .

A:- Printesa mea .

Spune el in timp ce o ridica pe micuta blonda la el in brate .

E:- Tati, pot sa mai vin sa dorm cu Marinette?

A:- Nu stiu printesa , asta pe Marinette trebuie sa o intrebi .

E:- Marinette pot sa mai vin sa dorm la tine ?👀🐕(ochi de catelus )

M:- Sigur scumpo , oricand vrei tu .

A:- Noi ar cam trebui sa plecam , nu te mai retinem.

Bluenetta ii conduce pe cei doi , dupa ce acestia pleaca bluenetta merge sa se pregateasca  , pentru ca ia ghiciti, e Luni, si trebuie sa mearga din nou la munca .

Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum