18

460 29 10
                                    

....

Lily:- Emma a disparut .

A:-CE?? !!!

In clipa urmatoare blondul iese din birou alergand spre camera micutei .Usa era deschisa iar micuta nu se vedea a fi acolo

A:-EMMA???!!!!

Cand blondul se uita mai bine vazu ca jucaria ei preferata nu mai era.

A:- CUM E POSIBIL ASA CEVA ???

Blondul lua fiecare camera la rand in cautarea micutei , crezand ca o fi unul din jocurile ei si doar se ascunde pe undeva . Uite asa trecuse 20 de minute si micuta era inca de negasit .
Deja se inoptase si incepuse o ploaie serioasa .

Blondul nostru deja extrem de ingrijorat se urca in masina si incepu sa ia la rand strazile si locurile unde credea el ca ar putea sa o gaseasca pe micuta .
Primul loc in care merse era parcul , fiind unul din locurile preferate ale micutei erau mari sanse sa o gaseasca acolo.....desi , suprafata acestuia si intunericul ,pe langa faptul ca ploaia refuza sa se opreasca , ii ingreuna blondului cautarea .

Trecuse 10 minute......20de minute......30 de minute.......cautase prin fiecare coltisor al parcului si nimic . Blondul deja incepu sa se panicheze .

A:- EMMA ??!!

A:- Unde ar putea fi ? * spune el asezandu-se pe una din bancile care inconjurau aleile parcului *

De la atata alergatura si agitatie ,putem spune chiar si adrenalina , blondul nici macar picaturile ploii sau vantul rece nu il mai simtea .

A:- Unde ar putea fi ?

Zice blondul mai mult sau mai putin pt sine ,punandusi mainile in par dand la o parte suvitele de par care ii cadeau pe fata din cauza ploii .

"Unde ......unde ....."

Se gandi el , prin fata ochilor imaginar trecand o lista cu o multime de locatii

Siii.....Din senin "i se aprinse becul deasupra capului" .....in secunda urmatoare punand mana pe telefon .

******
M:- Doamne ce ploua afara .* spune ea tragand draperiile din sufragerie *

Bluenettei nu ii placea deloc vremea rea , si avea o presimtire ca aceasta furtuna nu se va opri prea repede .
Ploile nocturne si vantul ii dau bluenettei de obicei o senzatie mare de disconfort , la fel si de aceasta data , asa ca bluenetta noastra dupa ce trase draperiile merse la bucatarie pt asi face un ceai .

Dar din pacate nici bine nu trecu de masuta de cafea ca telefonul ei incepu sa sune . Se intoarse la masuta de cafea pt asi lua telefonul de pe aceasta si ramase pt cateva milisecunde uimita cand vazu numele blondului aparand pe ecran .

(...)
M:- Alo ?

A:- Marinette te rog spunemi ca Emma e cu tine. * spuse blondul imediat ce auzi vocea bluenettei * * pe un ton intens si un ritm foarte alert al vocii*

M:- Nu e aici , de ce ar fi cu mine ? * spuse ea foarte confuza *

A:- Emma a disparut. * spune el pe un ton sesizabil mult mai domol*

M:- CE ? * zise ea , urmat de un scurt moment de linistes * Adrien daca asta e o gluma nu e amuzant . * spuse ea, putandu-i-se auzi ingrijorarea in glas*

A:-  A fugit de acasa ......o caut de aproape o ora ...

M:- Ce ? * il intrerupe bluenetta * De ce nu m-ai anuntat mai repede ?

A:- Scuze . M-am panicat.* spune blondul cu o voce tremuranda care incerca sa ascunda lacrimile care i se formasera in ochi *

A:- Marinette te rog ajutama , nu pot sa o pierd si pe Emma

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 17, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum