Venise seara . Blondul inca nu vorbise cu bluenetta , si nici nu stia cum sa o faca. Blondul mai avuse admiratoare ,dar bluenetta nu era orice fata, blondul chiar tine la ea .
Pana blondul o culca pe micută bluenetta zise ca merge sa faca o bae . Dupa ce o culcase pe micuta blondul se gandi ca acum ar putea merge sa vorbeasca cu bluenetta . Cand blondul deschide usa camerei o vede pe bluenetta dormind , se pare ca va lasa discutia pt maine .Se pune si el in pat adormind in scurt timp .
******
Blondul se trezeste , inca fiind cu ochi inchisi , intinse mana vrand sa simta ca bluenetta e langa el , dar cand mana lui atinse asternutul rece deschise imediat ochi vazand ca bluenetta nu mai era in pat. Isi lua telefonul si vazuse ca e ora 2 noaptea . Inca fiind destul de adormit se ridica totusi din pat .Cobora in living , dar bluenetta nu era nici acolo. Vrand sa mearga la bucatarie dupa un pahar cu apa ,prin usile mari transparente care dadeau in gradina , o vazuse pe bluenetta . Aceasta statea pe marginea piscinei jucanduse cu picioarele in apa.
Blondul merse afara apropiinduse incet de bluenetta ne vrand sa o sperie .
A:- Marinette ...*spune el mai mult soptind*
M:- Adrien ce faci aici * spune ea intorcanduse "
A:- As putea sa te intreb acelas lucru * spune asezanduse langa ea *
M:- Nu am putut sa dorm , asa ca am venit aici sa iau putin aer . Tu dc nu dormi ?
A:- Mam trezit si am simtit ca nu esti langa mine asa ca am venit sa vad unde esti .
Marinette cand aude asta isi pune mana peste mana blondului , zambindui dulce .
A:- Marinette ar cam trebui sa iti spun ceva * spune el luaindusi mana de sub cea a bluenettei *
M:- Sa intamplat ceva? * spune ea ingrijorata , mai ales dupa ce vazuse reactia blondului *
A:- Te-am auzit azi cand vorbeai la telefon cu Alya .Marinette imi place de tine , dar nu in sensul acela . Nu vreau sa te superi pe mine ....
In timp ce blondul vorbea privirea bluenettei devenea tot mai trista si privind mai mult in pamant .
A:-Marinette chiar tin la tine , dar nu poate fi nimic intre noi...*spune el incercand so spuna cat mai bland si sa treaca cat mai repede de acest subiect *
M:-E ok ,inteleg...*il intrerupe bluenetta , ridicandusi privirea afisand un zambet fals, preferind sa intrerupa aici discutia inainte ca blondul sa mai apuce sa zica ceva si sa se simta si mai stanjenita*
A:- Sigur esti ok cu asta?
M:- Da Adrien , inteleg .* spune ea incercand sa para ca nu o deranjeaza*
M:- Mie mi s-a facut putin frig , cred ca merg inauntru...vii si tu ?* spune ea ridicanduse in picioare , la fel de "vesela" ca pana acum*
A:- Eu cred ca o sa mai stau unpic.
Si cu astea fiind spuse , bluenetta merge inauntru , iar blondul ramanand afara langa piscina.
De cum bluenetta intra isi lasa adevaratele sentimente sa iasa la iveala , zambetul acela fals defapt ascumdea o durere destul de mare. Bluenetta nici nu se gandise ca blondul ar putea so refuze , credea ca acele atingeri, acele sarutari care au fost intre ei doi , inseamna ceva si pt el. Nu vroia sa accepte gandul ca totul ar fi fost un joc pt blond
Adrien POV
Nu am vrut sa o ranesc . Sunt un mare fraier . Bine poate nu inteleg eu foarte bine semtimentele fata de ea , dar tin la ea , si nu vreau sa ii fac rau.
Dar sunt tata, si trebuie sa ma gandesc la binele Emmei. Are nevoie de o mama. Marinette are doar 18 ani , da e matura pt varsta ei, si se intelege bine cu Emma, dar nu poate fi mama ei. Nu vreau sa ii fur capilaria lui Marinette.
Dc am respinso?
*******
Marinette POV
Nu am prea putut sa dorm toata noaptea , mai ales stiind ca Adrien doarme langa mine .
********
Adrien POV
Ziua asta a trecut atat de greu . Toata dimimneata a ploat ,nici din casa nu am putut sa iesim din cauza ploii. Macar am putut sa stau mai mult timp cu Emma si Marinette ..........Marinette........da, inca nu vorbeste cu mine , dupa acea discutie nu ma mira , deabia daca mi-a zis 2 cuvinte pana acum si de fiecare data cand ma uit in ochi ei isi intoarce privirea ........in concluzie am dat-o in bara rau de tot.
Din pacate azi mica noastra vacanta se termina si de maine viata noastra revine pe fagasul ei .
***********
Autor POV
Dupa ce toate bagajele au fost facute familia noastra porneste spre casa . Primele cateva ore de drum au mai fost cum au fost , dar pe masura ce soarele apunea in masina blondului se lasa linistea .
Se lasase seara si singura lumina care se mai lasa zarita era lumina lunii si a farurilor masinilor . In masina era liniste deplina , blondul nostru mai luindusi privirea uneori de la drum pentru a o verifica in oglinda retrovizoare pe micuta blonda care dormea pe bancheta din spate si pentru a mai da cate o suvita de par de pe obrazul bluenettei care dormea in dreapta lui .
CITEȘTI
Marinette & Adrien : ❤ dădaca ❤
De TodoMarinette Dupain-Chang este o fata de 18 ani cu parul bluenette si cu ochii albastri azurii . Este foarte talentata la desen si isi concentreaza acest talent pe design vestimentar, marea ei pasiune . Dupa ce a terminat liceul aceasta a reusit sa in...