" Daha önce hiç acil bir durumla karşılaşmış mıydın? Bizim kazamızdan önce?"
Jongin bacağına koyduğu bandı keserken birden eli kaydı ve bıçak baldırını kesti. " Kahretsin!" Acıyla irkildiyse de kesik o kadar da derin değildi. " Sorun yok, sorun yok."
////****////
Acaba Jongin de o bilmediği zamanlarda mastürbasyon yapmış mıydı?
Küçük bir heyecan dalgası vücudundan geçti ve ne yaptığını fark edemeden önce eli yeniden erkekliğinin üzerine döndü. Su neredeyse boynuna gelene kadar gerilemişti. Jongin'in etrafta dolaşarak dalları toplamasını seyrederken elinin hareketleri hızlanmaya başladı. Birden genç pilotu seyrederek mastürbasyon yapmasının ne kadar garip olduğunu fark ederek yüzünü denizden tarafa döndü.
Güneş parlaktı ve görüntü o kadar güzeldi ki Soo resmini çekip instagram hesaplarından tüm dünyayla paylaşmayı istedi. Sonra belki de bir daha asla bir şey paylaşamayacağını hatırladı.
Ya bizi asla bulamazlarsa?
********************************
" Kes şunu! " diye emretti kendi kendine. Olumsuz düşünmenin hiçbir faydası olmayacaktı. Soo denizden çıkarken Jongin ateşin kenarına yeni hindistancevizleri koyuyordu. Üzerindeki suyun hızlıca buharlaşmasına bakılırsa gün oldukça sıcak geçecekti. Şortunu ve tişörtünü yeniden üzerine geçirip battaniyenin üzerinde Jongin'e katıldı. " Güzel bir şarkı. " Soo yeniden şarkı mırıldanmaya başladığını fark ederek kızardı.
" Teşekkürler. İsmini vermediğim bir şarkının nakarat bölümüne ait. "
Babası öldükten sonra bir kafasında melodiler duymaya devam etmişti ama hiç üzerlerine eğilmeyi düşünmemişti. Kendi kendine zamanı olmadığını veya zaten bir şeyler yapsa bile sevilmeyeceğini söylemişti. Oysa bu isimsiz adada, yazdığı şarkıların unutulmuş parçaları bir kez daha zihninde yankılanıyordu. Neyse ki Jongin üzerinde durmadı.
" Bugün kesinlikle balık tutmaya ihtiyacımız var. Sular çekildiğinde resiflere yaklaşabileceğimi düşünüyorum. Orada tonla balık olmalı. "
Soo kaşlarını çattı. "Bu süper zehirli deniz yılanlarının da olduğu yer değil mi? "
" Hatırladığım kadarıyla ısırmıyorlar. Keşke Google da arama yapabilseydim. "
" Tanrım, gerçekten interneti özlüyorum. "
" Ben de. Ama bak, iyi olacağımızdan eminim. Eğer onları rahatsız etmezsek, onlar da bizi rahatsız etmeyeceklerdir. Gerçek bir yemek yemeğe ihtiyacımız var. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond The Sea - KaiSoo
FanfictionKyungsoo dünya turlarının ortasında grubunu bırakma pahasına kardeşini kurtarmaya kararlıydı. Kiraladığı jetle yola çıktığında sadece kariyerinin değil, bütün hayatının değişeceğini bilmiyordu. Uçak fırtınaya yakalanıp ıssız bir adanın yakınlarına d...