KyungSoo onu umursamadan kardeşine geri döndü. " Menajerleri arayıp bilgilendiririm. Sana söylemiştim Baek. Seni uyarmıştım. Eğer yeniden uyuşturucuya bulaşırsan ben yokum demiştim.
////****////
" Nasıl tanıştığımızı unuttun herhalde? İlişkimiz şirketin ayarladığı bir paravan sadece. Ohhh şuna bakın sessiz, güçlü, soğuk ve korkutucu çocuk sonunda bal gibi sıcak bir kadın buldu. Jihyun onu evcilleştirip kalbini kazanmayı başarmış gibi görünüyor. Jihyun demişken, şirketimizin yeni yıldızı olduğundan bahsetmiş miydik?"
////****////
Uçak düşüyordu!
Hayır, bundan da fazlası, uçak çakılıyordu!
Uçağın dalışı o kadar hızlanmıştı ki artık nefes alamıyordu. Uçak bir anda titredi ve bütün alarmlar sustu. Can vermek için çabalayan bir canlı gibi son bir kez düzelir gibi oldu. Ve sonra yeniden dalışa geçti.
Özür dilerim Baekhyun. Seni seviyorum.
*******************************************
Hareket et! Hareket etmelisin!
Jongin gözlerini kırpıştırarak yavaşça başını kaldırdı. Başının üzerinde gri gökyüzünden başka bir şey yoktu. Güçlü rüzgar uçağın gövdesini sarsacak derecede şiddetle esmeye devam ediyordu. Kanına aniden hücum eden adrenalin sayesinde birden kendine geldi. Uçak yere inmişti! Başarmışlardı! Ufak bir adanın plajına çok yakın bir yere inmeyi başarmışlardı. Sağında oturan Suzy'e uzanmak için döndüğünde eli genç kadının oturması gereken koltuk yerine kaba kayalık yüzeyle buluştu. Beyni çalışmayı bırakmış gibi birkaç saniye boyunca karşısındaki manzaraya bakakaldı. Uçağın sağ tarafı çarptığı kayalıklar yüzünden adeta yırtılmış gibi görünüyordu.
Aman tanrım! Hayır!
Plaj onların tek inme şansı olan yerdi. Okyanus ortasındaki bu küçük adayı fark ettiklerinde umutlanmışlardı. Ama plaj tahmin ettiklerinden daha ufaktı, bu yüzden plajın sonundan çıkıp deniz içindeki kayalıklara çarpmışlardı. Uçağın sağ tarafını konserve kutusuymuş gibi yırtan kayalıklara... " Suzy..." Sesi daha önce çok bağırmış olması yüzünden bir karga gibi çıkmıştı. Avucunun içiyle kayalı itti. Sanki kenara çekilip Suzy'i ona gösterecekmiş gibi. Sonra yerde duran solgun bir şey dikkatini çekti. Bunun Suzy'nin kolu olduğunu fark ederek aşağı uzandı ve...
Kusma hissi o kadar güçlüydü ki gözlerini kapatıp defalarca kez yutkunması gerekmişti. Yüzüne bir şeyler damlıyordu. Eliyle yokladığında parmakları kıpkırmızı oldu ama kimin kanı olduğunu bilmiyordu. Eline baktı, sonra Suzy'nin dakikalar önce oturduğu yerde duran kayaya. Ama genç kadın artık gitmişti, ondan geriye sadece bir kol kalmıştı ve bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu. Kıvrılıp ölmek istiyordu ama yolcularını kontrol etmeli ve sağ ise onu bu uçaktan çıkarmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond The Sea - KaiSoo
FanfictionKyungsoo dünya turlarının ortasında grubunu bırakma pahasına kardeşini kurtarmaya kararlıydı. Kiraladığı jetle yola çıktığında sadece kariyerinin değil, bütün hayatının değişeceğini bilmiyordu. Uçak fırtınaya yakalanıp ıssız bir adanın yakınlarına d...