1. Bölüm - Sessiz Adam

6K 412 227
                                    

Kyungsoo antrenman yaptığı spor salonundan otel odalarına çıktığında Baekhyun'u eğilmiş, önündeki sehpanın üzerinde bir çizgi halinde duran beyaz tozu burnuna çekerken buldu. Hala ter içindeki vücudu donup kalmıştı. Kasları yanıyor olsa da kanı buz kesmiş gibiydi. Bağırsa bile bangır bangır çalan müzik yüzünden kardeşinin onu duyabileceğini hiç sanmıyordu. Pencerelerdeki jaluziler indirilmişti, yanan iki okuma lambası dışında otel odası karanlıktı. Boş alkol şişeleri her yerdeydi. İçilen sigara kokusu kapalı camlar yüzünden odaya hapsolmuştu. Kardeşinin karşısındaki kanepeye Chanyeol mini şortları ve göğüslerinin taştığı dar bluzlarıyla etrafını sarmış birkaç kızla birlikte yayılmıştı.



Ve bu gizli partideki kızlardan birinin kendi kız arkadaşı olması her şeyi daha kötü hale getiriyordu. Jihyun'nun içki içmekten fazlasını yaptığını sanmıyordu ama işte, buradaydı. Midesi ihanet ve öfke duygularıyla kasıldı. Uyuşuk haldeki kızlardan biri sonunda kapıdan giren yeni kişiyi fark ederek ona bakınca Jihyun da kızın bakışlarını takip ederek ona baktı. Kız arkadaşı o kadar hızlı ayağa fırlamıştı ki saçları omuzlarının üzerinde havalanıp yeniden omuzlarının üzerine yayıldılar. Göz bebekleri kocaman olmuşlardı. Her zamanki gibi mükemmel bir makyajı vardı ama dudakları doğal olamayacak kadar kırmızı görünüyordu.



" Soo! "



Ayağının ucuyla kendinden geçmiş Chanyeol'u dürtükledi ama arkadaşı gözlerini bile açmadı. Bu konser turu için uzattığı saçları yanaklarına dökülmüşlerdi ve ağzı açık halde uyuklamaya devam ediyordu. Baekhyun ve Chanyeol bu turda parti işini iyice abartmışlardı. Chanyeol belki en iyi arkadaşı olabilirdi ama kardeşinin üzerindeki olumsuz etkisini göremeyecek kadar kör değildi. Menajerlerine burada gördüklerini söylemeliydi. Ama sorunlara neden olmak istemiyordu ve içten içe kabul etmek istemese de zaten menajerleri de şirketleri de bütün bunları biliyorlardı. Şirketleri, menajerleri, grupları için çalan müzisyenler, dansçılar hatta sahne arkasındaki görevliler bile biliyordu büyük ihtimalle. Biliyorlardı ve bir şey yapmak için parmaklarını bile oynatmıyorlardı.



Chanyeol bir şeyler mırıldandı. Soo ikisini de çıplak elleriyle parçalamak istiyordu. Jihyun odaya müzik basan ipodu kapatınca Baekhyun birden başını kaldırdı ve kardeşiyle göz göze geldi. Yeni dizisinin çekimlerini tura başlamadan önce bitirmişti. Proje için sarıya boyadığı saçlarıyla masum bir meleğe benziyordu ve ülkelerindeki genç kızların göz bebeğiydi. Soo onu ensesine vura vura evlerine geri götürmek istiyordu. Kardeşi gerginlikle dudaklarını yaladı.



" Hey... Biz sadece... Büyütülecek bir şey değil Soo. Sadece eğleniyorduk. "



Soo kardeşine bakarken öfkeden patlamak üzereydi. Kokain burun deliklerini beyaza boyamıştı. Göz bebekleri de normalden daha büyük görünüyordu. " Spordan sonra Chen'le birlikte hayvanat bahçesine gideceğini söylememiş miydin? " Jihyun onu sakinleştirmek istercesine bileğini tuttu ama öfkeli bir silkeleyişle kızın elinden kurtuldu. " Bugün kapalıymış. Chen şehri gezmeye gitti. Ben de birlikte havuza gideriz diye düşünüyordum ama görünen o ki sizin başka planlarınız varmış. " Kardeşine doğru birkaç adım attı.

Beyond The Sea - KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin