Epilogue (Son Söz)

4.9K 334 175
                                    


Jongin gözlerini açtığında Soo'nun sıcak nefesini ensesinde hissetti. Genç idol ona sıkıca sarılmıştı. Tuvalete gitmesi gerekiyordu ama yine de kımıldamadı. Henüz değil. Dün gece evi fark etmemişti, tamamen Soo'ya odaklanmıştı. Şimdi Busan'ın deniz kenarına inşa edilmiş bu lüks sitedeki evden martıların ve dalgaların sesini duyabiliyordu. Komedinin üzerindeki bir nesne dikkatini çekince uzanarak eline aldı. Sinyal aynaları... Boğazında oluşan yumruyla zorlukla yutkunarak aynayı geri koydu. Altın Kumlar'dan sonra yeniden deniz kenarında olmak nedense rahatlatıcı hissettirmişti. Soo sabah ereksiyonunu kalçalarına sürterken " Günaydın. " diye mırıldandı.



" Her gün o lanet olası papağanların gelmesini bekliyorum. "


Soo gülerek ensesine bir öpücük bıraktı. " Burada sadece martılar var. Her gece denizi dinleyerek uyumaya çalışıyordum. Seni düşünmemeye çalışıyordum. "


" Üzgünüm. "


" Şimdi buradasın. Önemli olan bu. Sadece bir hafta uzak kaldık ama yıllar geçmiş gibi hissettim. "


Jongin elini arkaya uzatarak saçlarını kavrayıp Soo'yu kendine çekip öptü. " Sadece birkaç gün sonra eski hayatıma geri dönemeyeceğimin farkına vardım. Seni istemekten vazgeçemeyeceğimin. "


" Neden aramadın? "


" Numaran yoktu. Ama bunun ötesinde gelmememi söylemenden korktum. Aklının başına gelmiş olmasından. "


Soo'nun elleri bacaklarını ve göğüs kaslarını okşadı. " Hayır, bunu asla yapmazdım. Hey, adresimi nasıl buldun? "


" Yıldızların adreslerini veren ve evlerinin nasıl olduğundan bahseden bir siteden. "


Soo arkasında kıkırdadı. " Burada olduğun için çok mutluyum. "


" Ben de. " Jongin etrafında dönerek onunla yüzleşti. " Şimdi ne yapacağız? "


Soo parmaklarını karnının üzerinde dolaştırdı. " Bunu? "


" Şikayet ettiğimden değil ama..."


" Bunu bu sabah çözmek zorunda değiliz değil mi? "


Jongin kaslarını gevşeterek gerilimi serbest bıraktı. " Doğru. "


" Ne anlama geldiğini veya diğerlerinin ne düşüneceğini umursamıyorum. Baek etiketleri takmamamızı söyledi. Düz, gay, bi, pan... Bunların hepsi kategori. Birine ait olmak zorunda değiliz. "


" Evet. Her zaman düz olduğumu düşünürdüm. Pan gibi bir sürü bilmediğim terimi Google'da aramak zorunda kaldım. Tek bildiğim, seninleyken yaşadığımı hissediyor olduğum. "


Soo şefkatle yüzünü okşadı. " Ben de. Her ne anlama geliyorsa. "


Beyond The Sea - KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin