7. Bölüm - Superman

3.8K 311 100
                                    

" Acıyor! Ne olduğunu bilmiyorum. Ayağımı soktu ve sonra yanmaya başladı. " dedi panik içinde Soo. " Yanmayı bir an olsun bırakmadı!"


Soo'nun ayağı ve ayak bileği korkutucu bir kırmızılıktaydı, en azından normalinin iki katı şişmişti, terlik ayağından küçük görünüyordu. Açıkça bir şey tarafından ısırılmıştı.


////****////


" Seni yalnız bırakmak istemiyorum."


" Bırakmayacaksın." Sesi neredeyse emreder gibi çıkmıştı. " İyi olacaksın. Beni terk etmeyeceksin ve ben de seni terk etmeyeceğim. "


////****////


Soo bakışlarını ona kaldırdı. " Yeniden eğitime falan mı girmeniz gerekiyor? Bu yüzden mi benim uçuşumda yardımcı pilottun?"


Jongin'in kasları birdenbire gerildi. Eğer elindeki midye kabuğunu biraz daha sıkarsa elini kesebilirdi. Bu yüzden onu kasesinin içine bırakarak yemeğini bir kenara koydu. " Hayır, nedeni bu değildi. Birinci pilot olmayı ben istemedim. Yetkili olmak istemiyordum." Ne zaman Soo'ya gerçeği söyleyebilecekti?



************************************



Soo bir şeylerden şüphelendiyse de üstüne gitmedi. " Daha yavaş bir tempoda çalışmak istemeni anlıyorum. " Jongin dudaklarına kadar yükselen cümleleri yuttu.



Sadece... İnsanlar öldüğünde sorumlu olmak istemedim.



" Bazen ben de bunu düşünüyorum. Dört albüm ve beş dünya turu yaptık. Asla durmadık. Ve biliyorum, kazandıklarımı düşününce gerçekten şikayet etmemeliyim. "


Jongin genç idole gülümsedi. "Bana şikayet etme iznin var. Paparazzilere anlatacaklarım çok daha görkemli detaylara odaklanacak. Dünyaya ne kadar nankör olduğunu söylemeyeceğim merak etme. "


Soo gülerek Jongin'in koluna hafifçe vurdu. " Teşekkürler. "


" Ama cidden, bir süre sonra çok yorucu olduğunu hayal edebiliyorum. "


" Evet. " Soo'nun gülümsemesi soldu. " Acaba bensiz devam etmeye karar verdiler mi? Tanrım... Umarım Baek iyidir. Orada bulunamamaktan nefret ediyorum. " Bir eliyle yüzünü sıvazladıktan sonra sessizce " Uyuşturucuydu. " diye fısıldadı.


" Kardeşinle kavga etme nedenin mi? "


" Evet, ayrılmaya karar vermemin nedeni. İçiyor ve uyuşturucu kullanıyordu. Biraz parti yapma isteğiyle başladı ama hala devam ediyor. Bira bir şeydi ama kokain ve eroin... Yapamazdım. Ben..."


" Seni suçlamıyorum. Bunlar korkutucu şeyler. "


Beyond The Sea - KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin