" Şey... Aslında ailede uyuşturucu sorunu yaşayan tek kişi kardeşim değil. Babam aşırı dozdan hayatını kaybetti."
/////****////
Jongin'in bakışları gözlerinden dudaklarına kayıp yeniden gözlerine çıkarken kan Soo'nun kulaklarında gümbürdemeye başlamıştı. Kalp atışları dört nala hızlanırken Soo hareket edemedi, nefes alamadı.
Jongin başını eğip dudaklarını birbirine bastırdığında bile.
Jongin onu öptüğünde bile.
////****////
Dün gece Soo'nun söylediği Beyond The Sea şarkısından bir sıra aklına geldi. " Golden Sands (Altın Kumlar)"
////****////
Jongin gözlerini mercanların maviliğine odaklanırken aralarında yıkılmış olan yeni bariyerlerin neleri getireceğini merak etti.
*****************************************
" Neden bu kadar zor? "
Jongin yaprakları örmek için oturduğu gölgelerin içinden Soo'ya baktı. " Çünkü biz bilim adamı değiliz. " Göğsündeki bir sinek ısırığını kaşırken Soo yüzünü buruşturdu. " Hindistancevizi yağının nasıl yapılacağını bulmak için bir bilim adamı olmamız gerektiğini düşünmemiştim. Aşçılar da yapabilir diye düşünüyordum. " Jongin birkaç dakika düşündü. " Olabilir ama biz aşçı da değiliz. " Soo kıkırdayarak elindeki yarım meyveyi bırakarak sinyal aynasını alıp ritüellerini tekrar etmeye başladı. Jongin farkında olmadan mırıldanmaya başladığı yumuşak melodiyi tanımıştı. Bir süredir bu melodiyi mırıldanıp duruyordu, sözlerinin olup olmadığını merak etse de genç idolü zorlamak istemediğinden sormamıştı. Elindeki örgü bitince ayağa kalkarak Soo'ya katıldı.
" Çılgınca değil mi? Yani buradaki değişmeyen düzenden bahsediyorum. " Gözleri sakin turkuaz renkli sulardaydı. " Bunu söyleyeceğimi hiç düşünmedim ama güneşten bıktım. Jeju adası bile her zaman güneşli değildir. Kahretsin, bulutları özledim. Geceleri duş alacak kadar yağıyor ama yağmurlu günleri özlüyorum. "
Birkaç gün önce suyu kaynatıp ve tabletle arıtıldıktan sonra içmişlerdi ama neyse ki kısa gece yağmuru kadar geri dönmüştü. Fakat Jongin hala neler olacağı konusunda endişeliydi. " Yağmur mevsimde güneş için dua edeceksin. "
Soo içini çekti. Kolu farkında olmadan Jongin'in koluna sürtünmüştü. " Ne zaman başlayacak? "
Jongin karıncalanan derisini görmezden gelmeye çalışarak " Kasım civarında. " diye cevap verdi.
" Biraz daha var desene. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond The Sea - KaiSoo
FanfictionKyungsoo dünya turlarının ortasında grubunu bırakma pahasına kardeşini kurtarmaya kararlıydı. Kiraladığı jetle yola çıktığında sadece kariyerinin değil, bütün hayatının değişeceğini bilmiyordu. Uçak fırtınaya yakalanıp ıssız bir adanın yakınlarına d...