Lauren POV
Siedziałam wieczorem w swoim pokoju, słuchając muzyki i ucząc się na literaturę, gdy usłyszałam, jak mój telefon wydaję charakterystyczny dźwięki nadchodzącej wiadomości.
Od: Camz
Lo, mówiłam ci już jak bardzo cię lubię 🙂❤
Do: Camz
O co chodzi Camz?
Od: Camz
O nic, po prostu się za tobą stęskniłam, co u ciebie?
Do: Camz
Uczę się na jutro, mów o co ci chodzi
Od: Camz
No dobra, przejrzałaś mnie 🙈
Do: Camz
Co się stało?
Od: Camz
Moja mam nie może mnie jutro zawieść do szkoły i mam do ciebie wielką prośbę
Mogłabyś po mnie rano przyjechać?🙏
Do: Camz
Oczywiście Camz, to żaden problem 😉
O której mam być?
Od: Camz
Masz jutro na ósmą?
Do: Camz
Tak
Od: Camz
Ja też
Do: Camz
Więc nie ma problemu, będę po ciebie o 7.30
Od: Camz
Nie wiem jak ci dziękować Lo 😍
Do: Camz
Serio, to żaden problem, do zobaczenia rano Camzi 😘
Od: Camz
Dziękuje, pa Lolo 😚
Na mojej twarzy zagościł głupi uśmieszek i zdałam sobie sprawę, że już nie skupię się na nauce. Nie widziałam żadnego problemu w tym, aby zawieść ją do szkoły, mimo że nie koniecznie było mi po drodze. Prawdę mówiąc mogłabym ją wozić codziennie.
***
- Jesteś punktualnie – pochwaliła mnie Camila wsiadając do mojego auta.
- Za to ty spóźniłaś się dwie minuty – powiedziałam, chciałam się trochę z nią podroczyć.
- Przepraszam, ale musiałam ubrać buty i wziąć bluzę – zaczęła się tłumaczyć.
- Żartowałam Camz, nic się nie stało, mamy jeszcze dużo czasu – powiedziałam, śmiejąc się do dziewczyny.
Wbiłam jedynkę i ruszyłam, umieszczając swoje ręce wygodnie na kierownicy.
- Co ci się stało? – Zapytała Camila, patrząc na moją prawą dłoń.
- To nic takiego, uderzyłam się wczoraj w szafkę, niezdara ze mnie – skłamałam, modląc się, aby uwierzyła.
- Nie wygląda mi na to, ale niech ci będzie – powiedziała Camila, czułam na sobie jej podejrzliwy wzrok.
Cała droga minęła nam na rozmowach o niczym, na szczęście Camila odpuściła sobie temat mojej ręki, miałam tylko nadzieję, że nie natkniemy się w szkolę na Zayna.
CZYTASZ
The only exception - Camren ff
ФанфикLauren przez bolesne doświadczenia z dzieciństwa dorastała w przekonaniu, że prawdziwa miłość nie istnieje, a uczucie to wiąże się tylko z cierpieniem. Camila jest nowa w Miami i nie zna tu nikogo. Czy to ona wreszcie sprawi, że Lauren komuś zaufa? ...