Restu emak

76 8 0
                                    


"Nyengir nyengir aje lu Bob, bukannya motongin bawang cepetan mao gue goreng " Omel emak gue

"Etdah mak ngagetin aje. Tar dulu ngapeh kage tau anaknye lagi berkembang kembang kali ye" Jawab gue sambil nunjukin gigi lebih gue

"Lagu lu segala berkembang kembang, ntaran dah itu mah sekarang motongin bawang dulu dah tuh, kalo kaga gue gk bakal kasih jatah duit jajan lu "

"Bujug dah anceman ya maennya, sungguh tega kau emakkkkkk" Ucap gue sambil melas dan langsung nge laksanain yg emak gue suruh.

Eh betewe eniwey bajai nih ye gue ko jadi mikirin si jisoo mulu ya, apa bener ini gue jatuh cinta ama dia, berabe nih kalo gue udh jatuh cinta bisa bisa gue kalo lg motongin bawang gk fokus nanti gara-gara mikirin jisoo mulu.

Semenjak jisoo makan nasi uduk ditempat emak gue, dia jadi sering kemarih karna kata dia nasi uduk emak gue enak tapi nih ye dengan dia begituh gue juga ada alhamdulillah nye juga si, ya itung itung gue pedekate lah, hehe.

"Kemaren cewe yg lg makan uduk diruko siape eluh Bob " Tanya emak gue

"E-e-eanuuuu mak " Jawab gue gelagapan.

Aduh gawat ini mah ko bisa tau ya emak gue padahal kan diruko kemaren cm ada gue ama si jisoo doang paling ama pelanggan yg lain si yg lg mkn uduk juga.

"Bingung lu ye knp gue bisa tau, alah gue apanan ada didalem lagi ngangiin nasi, elunya aje kaga tau kalo ada gue disitu "

Busetdah emak gue kampret ya emang, gue juga bloon bngt dah ngapah kaga nyadar kalo ada si emak didalem, abis dah gue diledekin ini mah.

"Ngaku dah lu, itu cem ceman elu kan ya, yg akhir akhir ini lu bengongin bae tiap malem sambil ngeliat potonye."

"B-bukan mak " Jawab gue masih gelagapan

"Kalo bukan ngapah lu jadi gagap begitu hah, udh Bob emak demen ko ama cem ceman eluh, cakep juga lagian trus kayanye juga bae ya, tapi Bob emak sedikit ragu nih, apanan dia mah bening putih mulus cakep lah eluh udh kaya pisang dikasih coklat trus digoreng kegosongan ngarep pngn ama dia, nyadar diri dah dulu, noh si jubaedah anak kampung sebelah masih nungguin eluh buat jadi calon lakinya " Cerocos emak gue.

"Emak mah anak lagi usaha bukannya didukung malah bikin dibikin down " Kesal gue.

"Terah lu dah Bob, yg penting emak cm mesen kalo lu udh dapet tuh cewe jangan dimainin apalagi disakitin atinya, kejar dia dah lagian gue pusing tiap mlm ngedengerin elu uring uringan mulu dikamar, manaan ampe penuh tuh kamar ama foto siapa tuh cewe tadi namanya dah " -emak

"Jisoo mak " -gue

"Nah iya ntuh si jisoo, udh sonoh lu pulang trus mandi dah anterin uduk tuh kermh sijiso gih biar dia kesem sem ama eluh " -emak

Gue disitu langsung terkejoet dong guys, ujug ujug emak gue suruh nganterin nasi uduk ke rmh neng ichu. Kalo Prasat gue nih ya emak gue kayanya seneng deh ama ichu mangkannya langsung ngasih restu, wkwk.

"SIAPPPP MAKKK" jawab gue sambil hormat dan langsung ngacir pulang

Sepanjang jalan pulang ini bibir gue senyum terus kaya lengkungan pegangan kuali, tiap jalan gue selalu nyengir yg artinya gigi kelebihan gue rada nongol, pokonya setiap diperjalanan gue ketemu orang gue selalu senyumin, bagen dah dikata gila juga yg penting mah NENG ICHU I'M COMINGGGGGGGGGG.

________
Udah segini dulu dah

IBOBTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang