4. BÖLÜM

750 24 0
                                    

Hatırlatma
Mert ayağa kalkınca bizde kapıya döndük ve ilerlemeye başladık.
Hatırlatma son
Biz kapı açıp çıktıktan sonra metin telefonu çaldı. Mert telefonu açıp bizden uzaklaştıktan Ateş konuşmaya başladı.
At) kızlar benim size sormam gereken bir şey var .
Ateş öyle bir ciddiyetle konuştubki bizde onu ciddi yetle dinlemeye başladık.
At) Sevgiliniz var mı?
Ateş in büyük bir ciddiyetle sorduğu soru bumuydu yani .
Al) Ateş seni ligme ligme doğrar köpekler dağıtırım parçalarını.
Ben bunu diyince rüya gülmeye başladı çünkü rüya ile dün iddiaya girmiştik ve ben o kelimeyi kullanmayacak.
R) kaybettin benim istediğim şeyi yapıcaz.
At) Be iddiası o ?
Ateş bu soruyu sorunca bizde açıklamaya başladık.
Al) şimdi bir kere anlatıcam başka da anlatmam . Biz dün ruya ile iddiaya girdik ve ben kaybettim . İddiayı kaybeden o kazanan kişinin istediğin i yerine getirecek . Anladin mi ?
At) Evet . Ama Rüya sen Alya dan ne istiyeceksin ?
R) Hazırsanız söylüyorum . Bir -iki - üç BU AKŞAM BARA GIDIYORUZ.
Rüyanın bu dediği şey ile şok olan bir ben ve yanımıza gelen bir adet Mert Karahan.
Al) Rüya ne dediğini farkında misin?
R) evet farkındayım. Hadi okulu gezdirelim nasıl olsa bugün kölemsin .
Al) Ya rüya sen ne söylediğini farkında misin?
R) ya alya ne olur sanki gitsek ha ?
Sonunda mert beyciğimiz konuşmaya teşrif ettiki
M) Hey olay ne ? Ne barı ?
At) Ya Alya ile Rüya iddiaya girmiş ve alya kaybedincede rüya bara gitmek istiyor alya da buna itiraz ediyor.
M) Niye itiraz ediyosunku hem ne güzel olur eylenirsiniz .Belki bizde geliriz.
R) Hiiii . BULDUM . Alya seninkini yerine gidelim ha ne dersin ?
Ruya seninki diyinceye kadar neye uğradığımı şaşırdım.
Al)Rüya seni öldürürüm o benim abim.
R) Hee kanka pardon yani abinin mekanina gidelim .
Al ) Tamam o zaman hadi okulu gezip akşama hazırlan alım . Bu arada sizde geliyorsunuz .
M) Tamam hadi okulu gezelim hadi
Bizim okul 4 katlı . Ilk kat okulun gifisi ve konferans salonu dans odasi spor salonu var. 2. Katta 9. Sınıflar ve müdürün odası var . 3. Katta 10 ve 11. Sınıflar var. En üst katta teras ve kütüphane var.
Biz okulu gezip yurta geldik . Biz yurtu gezeerken herkesin gözü erkekkerin üzerindeydi.
Biztam odaya giderken kızın biri bize seslendi.
×) kızlar bunlar kim ?
Al) HEY HERKES BURAYA BAKSIN .
Bundan sonra bu iki erkek vatandaş yurtta kalacak . Eğer onlar için açık saçık giyinen olursa onu öldürürüm. ANLAŞILDIMI
Kizlar) Anlaşıldı .
Bizim konusmamiz bittikten sonra odalara geldik ve üstümüzüdeğiştirdik .
Akşam olunca biz Rüya ile hazırlanıp çıktık . (Medya)
Biz yurttan çıktıktan sonra arabalara binip bara doğru yol aldık.
Bara geldiğimiz de herkes bizi taniyordu. Ben direk abim in yanına çıkım .

   (   Alya 'nın abisi)  Abimin yanından çıkınca bizimkilerin yanına doğru giderken birini gördüm ama onun burda ne işi var?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( Alya 'nın abisi)
Abimin yanından çıkınca bizimkilerin yanına doğru giderken birini gördüm ama onun burda ne işi var?

Yurt Odası (2 KIZ 2 ERKEK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin