Hatırlatma
Abimin yanından çıkınca bizimkilerin yanına doğru giderken birini gördüm ama onun burda ne işi var?
Hatırlatma son
Murat 'ın burda ne işi var. Murat benim 2. Abim yani en büyük abin . Ama bana kötü davrandığı için benim onunla aram iyi değil. Onu görür görmez hemen bizimkinlerin yanına gittim . Bizim kinler bendeki garipliği fark etmiş olmalı ki mert bana
M) Ne oldu ? Betin benzin atmış.
Al) iyiyim hadi kalalım artık.
At ) Nereye ya daha yeni geldik .
Al) Ya şey ben birini gördümde ondan hadi gidelim artık lütfen. Onlara yalvararak bakarken arkamdan bana seslenen birisi ile ona döndüm .
×) Alya
Arkamdan gelen sese baktığımda abim bana sesleniyordu
Al) Efendim abi
Berke ) Abicim biraz bali dikkatli olya .
Al) Ne oldu ki ?
B (alya nın abisi) : Telefonun nerde senin ?
Al) Bilmem berde ki en son senin masana bıraktım. Hiii telefonum odanda kaldı.
B) Aferin bemim kardeşime al telefonunu bir daha unutursa getirmem ona göre.
Al) Tamam abi unutmam . Abi benim sana birşey söylemem lazım.
B) Söyle güzelim.
Al ) Şey şey ııııı şey Murat burda .
Abime murat deyince yüzü gerildi ama bana belli etmemk için kafasını yere eğdi.
B) Tamam şimdi siz burdan çıkıyorsunuz ve bizim eve gidiyosunuz.
Al) Abi benim o eve gitme olasılığımı söylermisin?
B) Alya biliyourum abicim ama o eve gitmezsen seni kaçırmaihtimali çok yüksek. Ne olur bak beni seviyorsan o eve gidersin lütfen .
Al) Tamam abi ama sen gelince senin evine gidicez demi .
B) ıııı şey Alya o evde şey oturuyor .
Al) Kim oturuyor abi ?
B) Şey büyük..
Al Evet büyük..
B) büyük abin oturuyor şu anda.
Al ) neeeee
Şuan da bütün dünyadan soyutlanmış bir şekilde abime bakarken abim benim molumu sarsmaya başladı.
B) Alya hadi kendine gel bitanem
Abimein bana yaptıkları aklıma gelince gözümden bi damla yaş düştü.
B) Allah belamı versin niye sana söylüyorsam zaten .
Al) Abi tamam bak iyiyim hem ben onu uttum ki .
B) Bak şimdi sen eve git annem ile babam gil evde zaten seni görünceçok sevinirler hadi bitanem . Hem ben o sıra şu demit gördüğün gereksiz abin ile konuşayım bebeğim olurmu hadi gidin siz . Mert Alyaile Rüya sana emanet hadi gidin siz .
R) Berk abi siz Mert ile nerden tanışıyorsunuz .
B) Aradabir bara geldiğinden. Bide babam gil tanışıyor. Alya bak güzelim o eve gidince annene herşeyi anlat o seni anlar hadi bitanem .
Al ) O KADIN BENIM ANNEM DEĞIL.
B) Alya kendine gel seni kim doğurup büyüttü ?
Al ) Annem olsa beni 2 yaşındayken başka bir aileye vermezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yurt Odası (2 KIZ 2 ERKEK )
Historia Cortailk kitabım biraz acıyın ... Mert:ben seni gördüğüm anda aşık oldum Alya benim sevgilim olr musun ? Ne diyeceğimi bilemeden olduğum yerde kaldım sonra aklım başıma geldi ve cevap verdim . Alya : ben de seni seviyorum .❤