Alya 'nın anlatımı
Sabah yine Rüyanın sesi ile uyandım.
R)Kanka kalk artık bak okula geç kalınca .
A) Off kanka bi git ya bugün okul mu var ?
R) Kanala bugün pazartesi yani okulun ilk günü kalk artık.
A) Hayben boyle isin içine.
R) Kalk gari kalk
A)Tamam kalktım
Kalkıp bonyaya gittim elimi yüzümü yıkayın ve üstüme mavi yırtmaçlı bir etek ve üstüme straplez beyaz göbeği açılan bir kazak giydim .
Okulda ne giydigine karismiyorlar. Bonyadan çıktıktan sonra rüyanın ne giydiğinde baktım ve taş olmuş kiz resmen üstünde beyaz mini beyaz bir elbise ve altında kalın topuklu ayakkabısı vardı.
(Rüyanın giydiği)A) ooo rüya hanım yakiyoruz ne bu güzellik
R) Oha unutmuş olamazsın bu gun büyük gün kızım .
A) Derken ? Kızım niye şifreli konuşuyon soylesene .
R) mal bugün okulun müzik yarışması varya .
A) HIIIII(büyük yazılanlar bağırdığı için )
R)kızım ne diye bağırıyor hadi çıkalım boyle güzelsin zaten .
A) saol allah razı olsun sende çok şıkısin. R) Hadi gidelim yeter bu kadar yagcilik .
A) tamam çantaları alıp çıkalım.
Rüya ile çantaları alıp yemek haneye indik. Yemek hane cok geniş ve diğer yemek haberlere göre çok daha güzel kokuyor . Yemek haneye geldiğimizde bütün gözler bize döndü tabi kim olsa bize bakar boyle guzelikli maaşallah bize . Tabi canım tabi siz çok güzel
sınız diye bakıyorlar mal mısın kızım sen geç kaldığınız için bakıyor olmasınlar .
A)off iç ses yine başlama git hadi sen sabah sabah sınırını bozma benim .
Icses ) Tamam hadi ben kaçtım kalp ile davete gidiyom biz .
A) ne ? Kalp ilemi detayları alırım sonra ama
Icses) Tamam alırsın bayyy
A) bay
Böyle salak bi iç sesi olan varmi acaba yada sadece benim mi ?
Neyse gerçek hayata dönelim.
A) Rüya hadi sıraya geçelim.
R) Tamam hadi ama niye herkes bize bakıyor ?
A) güzelliğimize bakıyorlardı hadi gari
R) Tamam geliyorum bekle .
Siraya geçip elimize tabakları aldık ve beklemeye başladık. Sırada beklerken arkanızdaki kızlardan biri bize seslendi .
×) Hey kızlar heycanlimisiniz ?
Böyle bir soru beklemediğimiz için rüya ile ikimiz
A-R ) haaa
×) Muzik yarışma sini diyorum heycanlimisiniz ?
A) Yani biraz var .
R) Aynen oyle . Hem senin ismin ne
×) adım selin
A) memnun olduk bizi zaten yanıyosun.
S) atanimaz olurmuyum okulda hep siz konusuluyosunuz . Dövüş ve ses konusunda
Rüya 'nın yüzünde pis bi gülümseme ol uzunca benim de oluştu sonra rüya
R) ee korksunlar bizden demi yani ?
S) ha bu arada okula yeni kişiler geliyormuş biri okulun veliahtiymis .
Ağzım o şeklini olurken müdürün amcam saydığım adamın çocuğumu varmış . Benim kadar şok olan rüya hemen toparlamış olmasını benim ağzımı eli ile kapattı.
R) Nasıl yani bizim müdürün oğlumu var ?
S)evet hem de kuzeni ile geliyormuş okula ceza mi ne almışlar. Neyse sonra konuşuruz size başarılar dilerim bay bay .
Selin giderken biz şaşkın şaşkın arkasından baka kaldık . Rüya hemen kendini toparlayıp beni dürtü
R) Kızım hadi ya geçkalicaz
A) Tamam . Hadi gidelim
Biz rüya ile okula yürüyerek giderken önümüze iki tane araç kesti içinden iki dingil naber güzellik deyince tabi benim cartel attı . Rüya benim aksine daha sakin ken ben daha aşığım dir .
A) Oğlum bak git elimde kalırsin.
E) O atarlı kız en sevdiğim. ( E erkek )
R) Alya gel ugrasma şunlar la.
E) Ooo ödlek çıktık.
Işte şimdi Rüya 'nın sarteller atti .
R) Ulan oğlum bak git işine benim asabim ile oynama
E) Ooo oğlum moglum bizim bi ismimiz var demi .
A) bizene sizin isminizden . Diyip çocuğun yüzü ne yumruğu indirdim .
E) Kızım mal mısın niye yumruk atıyon.
A) mal mal yaşayıp durmayın lan o zaman .
E) Kızım sen bizim kim olduğumuzu biliyor musun?
A) kimsin olum sen ha kim ?
E) Mert Karahan ve Ateş Karahan .
A) ee bize ne bundan?
M) Yani KARAHAN KOLEJI 'nin veliahtiyim .
Benim ağzım bir metre açık kalırken rüyasında benden az kalır yani yoktu . Ben hemen kendime gelince rüyanın ağzını kapatıp
A) Yani sen ahmet amcanın oglumusun .dediğimde şaşırma sırası onlara geldiğinde ağızları bir metre açık kaldı .
A) Neyse bizim yetişmemiş derken bir yer var bay .
Arkamızdan bize şaşkın şaşkın bakan 2 tane karahan bırakmıştık.
Okula gelir gelmez direk kantine indik . Kantinde sıraya geçelim derken eteğine basıp tam düşerken biri beni belinden tuttu .
Arkama baktığımda Mert Karahan vardıMerhaba ben . Mert pis pis siritirken ben hemen toparlayıp çekildim.
A) T-tesekur ederim
M )Önemli degil
A) Şey çekilirmisin ?
M) Tabi . Bu arada tebrik ederim herkes sizi konuşuyor.
A) hıhı bugün müzik yarışması varya ondan dir.
1 saat sonra
Suan kuliste rüya ile heyecandan ölüyoruz. Sahneye en son biz cikicaz ve suanda son kişi olarak biz çıkıyoruz .
Sahneye çıktığımı andan bir alkışı tufanı koptu tabi üst üste 2 yıldır 1. olunca böyle oluyor. Şarkıyı söylemeyi başladık. ( bir rüya bir al ya)Şarkı bittiginde salonda bir alkış tufanı koptu. Herkes bizi alkışlarken ben sade bir göze takılı kaldım.
Onun burda ne işi var. Bahsettiğim kişi Mert Karahan. Jürinin konuşması ile kendime geldim .
J) Ve jürinin kararı ile kazanan okul
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yurt Odası (2 KIZ 2 ERKEK )
Historia Cortailk kitabım biraz acıyın ... Mert:ben seni gördüğüm anda aşık oldum Alya benim sevgilim olr musun ? Ne diyeceğimi bilemeden olduğum yerde kaldım sonra aklım başıma geldi ve cevap verdim . Alya : ben de seni seviyorum .❤