6. BÖLÜM

591 25 3
                                    

Hatırlatma

Al ) O KADIN BENIM ANNEM DEĞIL.
B) Alya kendine gel seni kim doğurup büyüttü ?
Al ) Annem olsa beni 2 yaşındayken başka bir aileye vermezdi.
Hatırlatma son
Ben bunu söyleyince bizim gurup şaşkın bir şekilde bakarken onları şaşkın bir şekilde bırakıp abime döndüm
Al) abi son kavgadan sonra olanları  unutmadın demi ?
FLASBEK
Berk abim ile birgün piknik yapacaktık ama bazı şeyler ters gitti.
Çünkü Murat abim bizim piknik sepetinin içine benin bütün oyuncaklarımı koymuş. ( ha bu arada alya 11 yaşında gerçek ailesi ile buluştu. Anne ve babasına kızgın sadece berk aabisi ile iyi anlaşıyor. )
Tabi biz berk abim ile şakalaşarak ağaç eve çıkmıştık.  Berk abim sepeti açınca tani bizim yiyecek içecekler yok onun yerine benim oyuncaklarım var . Berk abim bunu görüncesinirlenip bana bağırmayabaşladı.
B) ALYA BUNLAR NE HANI SEN HIC OYUNCAK OYNAMAZDIN . BU BEKLER NE HAA . HANI SEN SADECE DÖVÜŞKURSINA GIDIYORDUN?
Al) YA ABI NE BAGIRIYORSUN BEN HOX OYUNCAK KATMADIMKI BUNA . Hiii kesim Murat abim koydu ya abi valla ben oyuncak katmadım . Abi bak keson Murat abim koymuştur.
B) Alya yalan atma . Murat abin niye böyle bisey yapasin ha .
Berk abim bunu dedikten sonra bide bana tokat attı. Berk abimin bana ilk tokatı bu olduğu için bende hemen ağaç evden inip eve doğru koşmaya başladım.  Berk abim arkamdan adımı seslensede umursamıyordum .
Eve gelimce Murat abim bizim abur cuburlarimizi yiyerek televizyon izliyordu ben bunu görünce bir duran sadım ben duraksayimca berk abim beni yakaladı ama o gördüğü şey ile şok oldu. Bende berk abime bağırmaya başladım
Al) AL GÖRDÜN MÜ KIM ALMIŞ YİYECEKLERI SEN BANA INANMAYOP ABINI KORU TAMAM MI SEN ZATEN GEP ABINI KORU. ZATEN BU EVE GELMEM HATAYDI BEN SENI SADECE BENI SEVIP GUVENIP DIYE SEVDIM AMA SEN BANA GUVENMIYORMUSSUN BENIMBU EVDE KALMAMA GEREK YOK .
Tabi biz böyle bağırırken annem ile babam demeye bile utandığım kişiler geldi. ( Alya 'nın gerçek  annesini ismi Eylül  babasının ismi Kadir )
E) Kızım neden abine bağırıyosun ?
Al) Bana kızım deme . Neyse benim bu evde yerim yok ben gidiyorum yarın kiyaferlerimi alırım. 
Ben bunu söyleyince an em ve berk abim ağlamaya başladı babamın gözleri doldu . Ben kapıyı açmadan önce rüyaya mesaj atıp onlara geleceğimi soyledim.  Bunu üstünden 1 hafta geçtikten sonra berk abim kaza geçirmiş ben bunu duyunca direk hastaneye gittim filan sonra abimin biseyi yokmuş sadece doku zedelenmesi varmış.  Biz abim ile barıştık ben eve geri döndüm filan.  Murat abim bene eve dönünce yurt dışında yaşamaya başladı. 
Flasbek son

Ben anılarımi hatırlayınca gözümden bir damla yaş aktı. Rüya bunu görünce yanıma gelip bana sarıldı.
R)  Tamam bitanem geçti bak birşey yok o adi sana birşey yapamaz hadi gidelim.
Rüyanın bunu demesi ile biz toparlanıp çıktık.  Berk abinin yüzüne bile bakmadım bakarsam ağlarım çünkü. 
1 saat sonra
Yurda geleli nerdeyse tam 1 saat oluyo ve biz oturmuş bizimkinlere olayıbaştan anlatıyoruz. Anlatmamız bittikten sonra yataklara dağıldık . Benim yanımda mert rüyanın yanında ise ateş vardı. Yattıktan sonra uykuya daldık . Ben gecenin bir yarısı çığlık atarak yataktan kalktım benim çığlığımi duyan herkes bizim odaya daldı.  Rüya yanom yanıma gelip bana baktı ben hala aglarken bizim bütün yurttaki kızlar gelmiş beni ilk defa ağlarken gördükleri için şaşkın bir şekilde bakarken mert onları kovup yanımıza geldi. 
R) Alyam ne oldu bitanem ne gördün rüyanda hadi güzelim sakinleş bak birey şey yok hadi kendine gel .
Rüya beni teselli etmek isterken kendiside ağlıyordu.  Biz böyleydi onun canı yansa benim canım yanar benim canım yansa onu canı yanar .
M) Ateş rüyayı da al dışarı çıkıp biraz hava alın abi hadi .
At) Tamam biz çıktık bay
Ateş ile Rüya gidince mert bana dönüp kollarını iki yana açınca bende hemen ona sarıldım.  Bu güven nerden geliyordu bilmuyorum daha tanisali 2 gün oldu ama ben merte çok bağlandım . 1 dk falan sessizliktem sonra Mert konuşmaya başladı.
M) Alya güzelim ne oldu anlatmak istermisin ?
Mert demit bana güzelim mi dedi ???? Allahım galiba ölüyorum.  Galiba ben merte aşık oldum .

Yurt Odası (2 KIZ 2 ERKEK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin