Hatırlatma
M) Sevgili ailem ve ailem dediğin insanlar biz alya ile size birşey söylemek istiyoruz . Ayla soylemek söylemek istermisin ?
Al) Tabiki de . Dedikten sonra konuşmaya devam ettim.
Al) Şey Mert ile biz... biz
Aile ) siz
Al ) Mert ile biz sevgiliyiz .
Bir anda söyleyince hepsi şaşırdı ama ne yapa bilirim heyecanlandım ve pat diye söyledim. Bi kaç dk sonra arkadan gelen ses ile olduğum yerde kala kaldım.
X).....Hatırlatma son
Alya anlatım
Arkadan gelen sesle olduğum yere kala kaldım . Yavaşca arkamı döndüm ve karşım da iki abimi de gördüm . (Abileun ismini hatırlamıyorum hatırlayan zararsa sevinirim .)
(Emir 1. Abisi hep onu döven ama şimdi araları iyi olan Aras 2. abisi araları hep iyi olan ) .
E) vay vay vay kardeşimiz sevgili yapmış haberimiz yok öyle olsun Alya hanım
Ar) hiç senden böyle birşey beklemezdim sap geldin sap gidersin diyetahmin etmiştim . Diyince bütün ailem gülmeye başladı ben dışında.
E) neyse asıl konu şuki Alya sen neden bizden sakladın bunu güzelim ?
Al) şey ... ımmm şeyden şeyden ya hani siz şeydiniz ya şey olduda indan şey ettim ben
Ar)Neyden şey etmişiz biz güzelim
Ben tama ağzımı açacak ken Mert araya girip konuşmaya başladı.
M) Şöyle ki viz söyleyecek idik ama Alya biraz çekindi ve korktu o yüzden söylemedik.
E) ULAN HIYAR MADEN KIZ KORKTU SEN GELİP NEDEN SÖYLEMEDIN ??
Diyip Mert in yuzune bir yumruk attı abim yumruğu atıncaya kadar ağzımdan çığlık firar etti .
Yazardan
2 abi kardeşlerinin sevgilisi olduğunu yemekten 1 hafta önce öğrenmiş ve belki kardeşi gelip söyler diye beklemiş ama gelen giden yok .Artık kardeşlerin sabrı kalmamaya başlamış yemek günü iki abide sinir kat sayıları en tepede bir şekilde restoranta doğru yola çıktı . Sonra sı malum kavga gürültü ama bilmedikleri bir şey var . Yan masadaki oturan adamın polis olduğunu bilmeyen iki abi mert'i bir güzel dövdükten 15 dk sonra elleri kelepçeli bir şekilde karakola gelir . ifadeleri alındıktan sonra nezarethaneye gider . Met bu olanlar arasında hastaneye gelmiş acil serviste idir .
BAKALIM DİĞER BÖLÜMDE NE OLACAK ABILER NEZARETHANEDE KALACAK MI YOKSA ÇIKACAK MI ?? MERT IN DAYAKTAN SONRA KI HALI NE OLCAK ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yurt Odası (2 KIZ 2 ERKEK )
Historia Cortailk kitabım biraz acıyın ... Mert:ben seni gördüğüm anda aşık oldum Alya benim sevgilim olr musun ? Ne diyeceğimi bilemeden olduğum yerde kaldım sonra aklım başıma geldi ve cevap verdim . Alya : ben de seni seviyorum .❤