7.BÖLÜM

513 22 5
                                    

Hatırlatma

M) Alya güzelim ne oldu anlatmak istermisin ?
Mert demit bana güzelim mi dedi ???? Allahım galiba ölüyorum.  Galiba ben merte aşık oldum .
Hatırlatma son
Evet kesin bu ilk görüşte aşk dediklerişey olsa gerek ama ben daha önce hiç aşık olmadım bu yüzden aşkın ne olduğunu bilmiyorum. Mert in konuşması ile daldığım anladım. 

M) Alya anlatacak mısın artık?
Al) Tamam anlatıyorum.  Biz şimdi bir kafede oturuyoduk sonra biri Rüya yı kaçırıp ona kötü şeyler yapıyordubiz rüyayı ararken rüya ölmüş bir şekilde evimizin önüne  geliyordu.  Ama Mert bir görseydi çok kötüydü.  Ben bunları anlatırken ağlıyordum .
M) şiiii ağlama Ateş  Rüya ya bir şey olmasına izin vermez . Hay ben ağzıma sıçam ya ben onu dışımdan mı  söyledim?
Al) Neden rüyaya bir şey olmasına izin ver miyormuş  ?? 
   Mert in ağzından
Hay ben ağzıma sıçam ne dicem şimdi ben kıza offfff mert ne bok yicen şimdi oğlum ben böyle kendi kendime konuşurken Alya 'nın kolumu delmesi ile gerçek dünya ya geçiş yaptım
Al) Mert sana bir soru sordum  Neden rüyaya bir şey olmasına izin ver miyormuş  ?? 
M ) ııııı alya şimdi şöyle .
Tam ben açıklama yapmak için hazırlanırken içeri rüya ile ateş el el girince her şey ortaya çıktı. 
M) anladın mı  şimdi Alya hanım niye izin vermiyormuş ?
Al) A..a..a...anladım  .
Alya kekelerken ben bizimkileri tebrik etmiştim bile 1 veya 2 dk sonra arkadan bir çığlık sesi gelince hemen arkamızı döndük  çığlık atan ise Alya 'nın ta kendisi idi
Al) Ahhhhhhhhhh  kuzum sen şimdi bu lavuk ile mi çıkyon ?
R) Alya sevgilime  lavuk deme .
At) Alya yenge ayıp  oluyo yani lavuk filan
Al) Sus kız sende sus bakem hem ben senin nerden yengen oluyormuşum ?
M) Alya şuradan yengesi oluyorsun . Alya ben sana aşık oldum .

Yurt Odası (2 KIZ 2 ERKEK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin