Kejden Rokfeler.
Pakao i nevolja. Slabost i jačina. Rat i mir. Zatvor i sloboda. Buka i tišina. Anđeo i đavo u jedno.
Kejden poljulja samopouzdanje samom svojom pojavom. Eto, takav je on. On ne vrti oko prsta, on vrti oko svih prstiju. Šarm je vredniji od lepote. Lepoti možete odoleti, ali šarmu ne možete.
Već dugo vremena je u mojoj glavi haos. Navikla sam se. Mir me zbunjuje.
Bilo je nešto nestvarno lepo u njemu dok gleda u mene i smeje se. To sam najviše i volela.
U početku nisam verovala da me voli i da sve što radi, ne radi iz koristi. A onda je počeo da stavlja mene ispred svojih obaveza i otkriva mi najmračnije delove sebe.
I pogodite šta?
Zavolela sam svaki.
Tražila sam đavola - našla sam njega.
I nisam znala gde đavo spava, ali se sećam da je pored mene spavao mirno.
Oskar Vajld je jednom rekao: Muškarac može biti srećan sa bilo kojom ženom, sve dok se ne zaljubi u nju.
Da znate samo koliko je to bilo istina.
Takav je bio da je u isto vreme i prijao i štetio. Kada ga nigde nije bilo, svuda je bio. U mojim mislima, u glavi, u srcu i u krvi.
Volela sam svaku njegovu stranu kao da je moja bila. Samo sam to kasno shvatila.
Jer ništa ne ume tako dugo u čoveku da živi kao neostvarena želja.
Mi smo napravili pakao da bi živeli u raju. Da li se isplatilo? Posle gubitaka, prolivene krvi i smrti - naše ruke umrljane krvlju, srca koja kucaju jedno za drugo - znali smo; sebični smo od ljubavi.
Nemojte da berete ružu, ako ne možete da podnesete njene bodlje.
Pridružite nam se na našem krivudavom putovanju na kojem su ubistva na svakom ćošku, izdaja na svakom koraku - i ko zna šta još? Možda čak i počne da cveta ono što smo posejali.
___________________________________________
TijanaMcGarrett Kejden je sav tvoj😉😁😘
Nastavak ide nakon što završim knjigu moj posesivni milioner:)))) moj posesivni ima još dva nastavka do kraja😊
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Moj opasni milioner|✔
Любовные романы[Četvrti deo u serijalu Moj milioner, o bratu Rokfelerovih - Kejdenu. Knjige se mogu čitati zasebno.] ❝Postoje pravila koja se prosto ne krše. Granice koje se jednostavno ne prelaze. I ljubav koja se ne događa.❞ Da li postoji sreća, ako imaš sve, a...