Seni öldürmem için yalvaracaksın. ............................................................................................................................................................................................................................................
Kendimizi dışarı attığımızda ben hala olayın şokundaydım.Ki dengemi kaybettiğimi farkına bile varamadım.Gözlerimi araladığımda kendimi bir kilisede buldum.Gözlerim Adam ve Chase arıyordu.Derken günah çıkarma hücresinden sesler geldi.Sesin 2si tanıdıktı birde yaşlıca bir adamın sesi vardı.
Rahip=''Ama bu bir kız.''
Chase=''Evet Rahip biz de seçilmiş avcıyı erkek bekliyorduk.Ama aradığımız avcı bu emin olabilirsiniz.Yoksa sizin yanınıza getirmezdik bunu biloyorsunuz.
SEÇİLMİŞ AVCI MI? BEN AVCI OLMAKTAN KORKARKEN BİRDE SEÇİLMİŞ Mİ?BENİ KESİN BİRİYLE KARIŞTIRIYORLAR.EVET EVET KESİN YANLIŞLIK OLDU
Adam=''Bileğindeki işaret hepimizdeki işaretten.''
Rahip=''O zaman sadece avcıda olabilir. İşaret hangi bileğinde önemli olan bu biliyorsunuz.''
EVET BENCE RAHİP HAKLI.......
Chase=''biliyorsunki bizim hepimizin sağ elinde işaret olur ve solak oluruz''
Adam=''Ama onun kitapta dediği gibi sol elinde işaret var ve sağlak.''
Rahip=''O ilk seçilmiş kız avcı''
Hay aksiiiiiiiiiii...........
Buraya doğru ayak sesleri geldi ve bingo karşımda 1 Rahip 1 Adam ve 1 Chase.....
Gelir gelmez konuşmaya Rahip katıldı.Hep din adamlara kötü davranmış olabilirim . Hatta bu boktan dünyayı yaratıp başından sağdı diye TANRI'YA isyan etmiş te olabilirim ama işte bir ironidir ki şu anda hayatım bir rahibin ağzından çıkacak kelimelere bağlı.....
Rahip=''Sevgili kızım beni iyi dinle......(böyle kibar konuştuğuna bakmayın asıl demek istediği...sıkıyorsa dinleme....)Şayet bu duyacakların bir gün başını belaya da sokabilir başını beladan da kurtarabilir.''
Ben=''Dinliyorum rahip''
Rahip=''Artık aileni, arkadaşlarını göremezsin.....Nedenini sormadan ben söyleyeyim.Onları seviyorsan ve kanlarını bir bardakta görmek istemiyorsan bu dediğime uyacaksın.Sen özelsin kızım bunu unutma.Şu anda sana bunu açıklayamam ama gün gelecek Dünya'nın kaderi o minik ellerinde olacak''
(What dedin gülüm...dememek için kendimi zor tuttum.)
(Bir dakika dünyanın kaderi ve ben)
(Hayır nasıl ailem ve arkadaşlarımı görürsem ölecekler mi)
(Biliyorum Tanrım kapını çok çalmıyorum tamam tamam hiç çalmıyorum.1 defa çalmıstım ama oda yine yardım içindi.Haklısın bu olanları hak ediyorum.Ama beni bu olanlardan kurtar.AMEN.)
Bunları düşünürken hıçkırıkla ağladığımı farketmemiştim.Ama 2 yumuşak kol galiba beni rahatlatmıştı.ADAM VE CHASE..... <3
<3 <3 <3 <3 <3 < 3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
........................Bıliyorum biliyorum beni linç etmek istiyorsunuz.Ama beni bir dinleyin.Gerçekten nedenim vardı LİSE NAKLİ. ..ve galiba ilham şeytanım yaz tatiline girdi diğer bölüm şeytanım ne zaman isterse olur....Gün vermiyorum. ÇÜNKÜ O GÜNE UYAMIYORUM. Hadi beğeni. .. vote olmayınca ilham şeytanım küsüyor. ........
BU ARADA YENİ YAZILAN BİR KİTABI KEŞFETTİM GERÇEKTEN DE ÇOK BAŞARILI.Kitap=UĞUR BÖCEĞİM
Yazar=aybk98....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONUN BAŞLANGICI
ParanormalAmber partinin sonunda büyük bir kavgaya tanıklık eder.Kavga sonunda kendini yeni bir dünyanın içinde bulur.Bu dünyada kendini zorluklar beklemekte.O bu macerada aşkın olamayacağını düşünürken aşk onu çoktan sarmalamıştır.