ÖNCE ÖP SONRA SUS

130 15 9
                                    

  Okurcanlar sizi seviyorum bunu bilin hemi..... ;)  Ve yeni hikayem sizlerle o benim ilk kez yaşadığım yerde yani canım izmirimde geçecek desteklerinizi bekliyorum öpüldünüz....XXX

        Belki cennet için hala bir umut vardır. Kim bilir?..........................................................

......................................................................................................................................................................................................................................................

  Chase ve Adam bana bakıyordu.
Chase:-Bugün yavaş yavaş bazı şeylere başlıyacağız. Eğitim sürecin başlıyor.
Adam:-İlk eğitim hocan Chase sonra da ben.....Sonra diğerleriyle tanışacaksın.
Amber:-Diğerleri derken? Daha sizden kaç tane var öğrenebilir miyim?
Chase:-Çok fazla soru soruyorsun.Ama şuan neyi kaçırdığını bilmiyorsun?Soru sormak yerine yaşayıp öğrenmeye bak.Çünkü bizle olduğun süreçte neler yaşayacağını tahmin bile edemezsin....

      Chase haklıydı.Bunu biliyordum ama korkumu yine de engelleyemiyordum...Chase yürümeye başladı peşinden gitmeliydim ama normal ben gitmezdim.Şuan peşinde yürürken bunları düşünmem mallık biliyorum ama elimde değil.Endişelendiğimde kendimle ya da başkalarıyla tartışmalı sorular sormalıyım.Bu benim.Normal değil miyim? Şuanki durumumu düişünürsek normallik göreceli olabilir.

   Chase'le boş bir odaya gelmiştik.Galiba klisede öğrencilerin çalıştığı yerdi burası. Durdu ve ellerimi tuttu. Ona sorarcasına baktığımda.

"Dediklerimi yap. başlıyoruz.Şimdi gözlerini kapat ve bir yer hayal et. Beyninde hayal ettiğin yeri gör, hisset."

    Evet anlamında başımı salladım ama Chase bu yaptığıma kızdı.

"Sadece o yere odaklan.Kendini serbest bırak.Orayı kanına kadar hisset."

    Ellerimi bıraktı.Birden irkildim onun ellerimi tutmasının huzuru gitti.(Amaaaan ne diyorum Tanrı aşkına ben) Kendime geldim.

"Gözlerini açabilirsin"        dedi Chase.

Gözlerimi açtığımda Chase ile göz göze geldik. Sonra etrafa bakındım. Evet evet başka bir yerdeydik. Ve inanamıyorum burası hayal ettiğim yerdi. Ağladığımı Chase'in gözyaşlarımı sildiğinde anladım.Kalbim heyecandan deli gibi atıyordu.

"Burayı mı düşünmüştün"

Heyecandan konuşamıyordum sadece baş sallamakla yetindim....

"Peki seni ağlatacak kadar önemli olan bu yerin hikayesini anlatmak ister misin?"

Ben hiçbir şey söylemeden ulu çınarın oraya oturdum.Elimlede yanımı işaret ettim.Chase'te yanıma gelip oturdu.Önümüzde şelale mükemmel bir şekilde akıyordu. etrafımızda binbir renkli çiçekler vardı. Burası bana her zaman huzur veriyordu.Gözlerimde yaşlar durmuyor bana isyan edip akıyordu.

"Eskiden buraya hep ailemle gelirdim. Onları özledim Chase hem de çoooook."

Chase beni kendine çevirdi ve usulca gözyaşlarımı sildi.

"Aileni çok özlediğinive bir daha onları göremeyeceğini düşünmenin seni deli ettiğini biliyorum.Ama artık yeni bir ailen var....Hemde seni çok seven.Sen çok iyi bir gölge avcısı olacaksın.Yetenekli,cesur,ve en iyisi."

"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?

"Evet ama çok soru soruyorsun."

Güldük.Bir süre sessiz sessiz oturduk.Sonra beni ayağakaldırdı.

SONUN BAŞLANGICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin