Arkadaşlar yb geç kaldı biliyorum ama sınavlarım vardı.Özür dilerim. Alara beni uyardı yoksa hafta sonuna kalıcaktı.
Benim adım Adam buda...
Sonra diğeri lafını kesip, konuştu.
-Ben kendimi tanıtabilirim, Adam.
Önümde eğilip elimi tuttu.
-Bende Chase matmazel.
Tabi bende elini hışımla çektim
Tekrar ayağa kalktı.
-Biliyor musun? çok kabasın. Biraz romantik olaIım dedik ama nerde?
-Emin ol kibar olmayı senden iyi beceriyorum ama napayım yalakalara karşı olamıyorum işte. Örneğin sana karşı Galiba ne kadar yalaka olduğunu daha önce Çok duymuşsundur.
-Aslında bakarsan bunu diyen tek kişi sensin. Belki de sorun sendedir. Çünkü daha önceki kızlar hep yakışıklılığımdan bahsederdi.
histerik bir kahkaha attım.
-Eminim kızlar kördür.Yada deli.
chase tam bir şey diyecekti ki Adam Onun konuşmasına izin vermeden konuşMaya atıldı.
-Anlıyorum burada tek yetişkin benim.Yani beni dinliyorsunuz.
sesi o kadar gür ve sert çıkmıştı ki Chase ve ben susup, başımızı evet anlamında salladık.
-Amber hadi Artık gidelim.
o biraz önce benim adımımı söyledi yok ya ben yine sapıttım.
-Amber sona diyorum.
Evet evet benim adımı söyledi.
-Se.. Sen benim adımı nereden biliyorsun?
-Ben her şeyi bilirim küçük hanım.
gülümsedim.Bana elini uzattı.Bende tuttum.Chase birden atıldı.
-Vay be kişiye göre muhamele. =C
GüImemi zor tuttum. Ve gözümBirden 0 soguk ellerin sahibine gitti. EIleri pamuk kadar beyaz ve yumuşaktı. Ellerine baktığımın farkında olacak bana döndü.
-Ellerime neden baktığını sorsam çok kızar mısın?
yüzüm kızarmıştı. Utandığında ya da hatalı bir şey yaptığımda hep böyle olurdu.
-Hayır kızmam. AsIında ellerin çok beyaz ve yumuşak ilgilerimi çektiler.
Chase birden lafa atıldı.
-Üzgünüm romantizminizi bozmak istemem ama Arthur geliyor.
Hemen ayağa kalktık Adam'ın elini hala tutuyordum. Adam koşmaya başlayınca doğal olarak bende koşaya başladım.Benim arabama bindik Adam sürücü koltuğuna geçti ben öne Chas'te arkaya.Arabanın anahtarını Adam 'a uzattım.arabanın uçması mümkünse şuanda uçuyorduk.
-Acaba biraz daha yavaş gidebilir misin? yoksa korkarım kusacağım.
-Ahh kusura bakma. senin olduğunu bir anda unutmuşum. Chase ve diğerleri alışık olduğundan genelde hep hızlı kullanırım.
Hep Adam'la konuşuyordum. Bu yüzden Chase'in sıkıldığını gördüm. Chase doğal olarak bozulmuştu.Ama Onunla konuşulacak hiç bir şey bulamıyordum. Bir an göz göze geldik. Kalbim yine hızlı hızlı atmaya başladı.Sonra birden birinin yanağıma sertçe vurmasıyla kendime geldim. Chase vurmuştu. Hemde bana.
-Napıyosun Dağ ayısı bir kıza vurulmaması gerektiğini bilmiyor musun?
-Kes sesini. Dalmıştın. yaban domuzu.
Ben kavga etmeye devam edicekken Adam araya girdi.
-yeter artık.Ne kavgayı kesin nede yol boyunca kapayın çenenizi.
İkimizde yol boyunca bir daha çenemizi açmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONUN BAŞLANGICI
FantastiqueAmber partinin sonunda büyük bir kavgaya tanıklık eder.Kavga sonunda kendini yeni bir dünyanın içinde bulur.Bu dünyada kendini zorluklar beklemekte.O bu macerada aşkın olamayacağını düşünürken aşk onu çoktan sarmalamıştır.