ERKEK HURİLERİM

142 28 15
                                    

   2 rahat kol beni rahatlatmıştı. Adam ve Chase <3............................................................ ................................................................................................................................................

Rahip bana yaklaştı ve ellerimi sıkıca tuttu. Ben yaşlı ve şaşkın gözlerimle Adam ve Chase baktım.Bana rahat ol bakışı attılar bende onlara güvendim belki de sadece güvenmek zorundaydım! 

RHP:Sana şu anda bir büyü yapıcam ve gizli olan yetenekler dışarı çıkacak.Hazır mısın küçük hanım?

       Sadece başımı salladım ama asıl soru ben gerçekten hazır mıydım?

Birden ışık süzmesi etrafımı sardı.Yanıyordum.Kavruluyordum.Aynı anda sönüyordum.Bu ne garip bir histi.Başım geçmişimi bana çekiyordu.Acılarımı.Canım acıyordu. Kimse bana canımın yanacağını söylememişti.Sonunda rahip çekildiğinde herşey kayboldu demek isterdim ama olmadı deli gibi canım acıyordu.Bu his ne zaman sona erecekti?  Ben bunları düşünürken birden ışıkla birlikte bütün hisler kayboldu.Kendimi kötü hissediyordum.Yere attım bedenimi.Birden havalandım.Ölmüş müydüm yoksa?Cehenneme mi uçuyordum? Yada bir kuş mu olmuştum? Artık onlar gibi özgür olabilir miydim? Kalan son enerjimle gözlerimi açtım ve o mavi gözleri gördüm.Galiba cennetteydim ve erkek hurim beni götürüyordu. Chase beni cennetimize götürüyordu................................

................................................................................

Uyandığımda bir odadaydım.Cennet değildi ki burası.Hala bu boktan dünyada savrulup gitmeye mahkumdum kısacası.

Derken odadaki koltuklarda uyuyan 2 erkek huriyi gördüm belki hala cennet için bir umut vardır? Kim bilir?

..............................................................................................................................  Canım okuyucularım biliyorum yine bu salak geç yazdı diyorsunuz ama heyo ben liseli oldum ve elbetteki ilk haftalar alışma haftaları.Bende onlarla tanışmaya çalışırken sizi unuttum SORRY ......beni affedin sizi seviyorum ...

  

SONUN BAŞLANGICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin