Merhaba........ kusura bakmayın çok geç oldu.Ama iyi bir mazeretim var lise tercihleri vardı ve bn okul araştırmakla meşguldüm bni affedin.VE NOLUR OKUYORSANIZ BEĞENİN ÇÜNKÜ HİKAYEYİ SİLMEKLE SİLMEMEK ARASINDAYIM.
................................................................................
.................................................................................
C-Çünkü biz bir gölge avcısıyız.
Ağzım açık kalmıştı.Büyükbabam hep gölge avcılarının geçtiği hikayeler anlatırdı.Ama onlar sadece masal kahramanıydı. Yada öyle olmalıydı.Değil mi? Bu sorularımın yanıtı için tekrar onlara odaklandım.
C - Gölge avcıları çok eski yıllarda bir savaş yüzünden ikiye ayrılmışlardır.Ķötüler ve iyiler.İşte Ally kötü tarafta.Biz ise anlayacağın iyi taraftayız. Bu savaş aslında halen sürüyor.Ama kendi aramızda ve dünyanın haberi olmayacağı şekilde.Eğer bunu insanlar öğrenirse 3 tarafta kötü etkilenir.Anlayacağın büyük bir savaş çıkar.
Hemen araya girdim.
Amb-Peki Arthur? O da mı avcı?
Ad- Arthur bir vampir.Vampirlerin hepsi kötülerin tarafındadır.Birkaçı insanlık duygularını yitirmeyip kaçarlar ya da onların yanında rol yaparlar.Ama bu büyük suç kabul edilir ve vampir meclisinde cezaya çarptırırlar. Bu yüzden de hiç bir vampir iyi tarafa geçmeye cesaret edemez.
Amb- Peki gölge avcıları neden kötü tarafa geçti?
Ad- Çünkü iradesi güçsüz olan ve gölge avcılığını isteyerek yapmayanlarını etkileri altına aldılar.Bizi etkileri altına alamazlar sadece güçsüzken bunu başarabilirler.
Adam'ı dinlerken çalıların arkasında bir şey gördüm.
Amb- O....r..d...a orda biri var!
diye bağırdım.Chsse tam bir şey söyleyecekken Adam araya girdi.Bana
Ad- Sessiz ol!
deyip.Chase'e döndü ve bir şeyler fısıldadı.Sonra birden Chase fırlayıp gitti. Neler oluyor hiçbir şey anlamıyorum.Adam kolumu sertçe tutup beni sürükledi.Beni küçük bir odaya getirdi.Ve elime bir taş verdi.
Ad- Bu sihirli bir taş Eğer biri gelirse diyeceğim kelimeleri tekrarla.
Ad- HORSEK GODONİ MİRŞHELKA
diyip beni dolaba soktu.
Ad- Burdan çıkma ve kelimeleri unutma.
diyip yanağıma öpücük kondurdu.
İçimden kelimeleri tekrarlıyordum.Sesler gelmeye başladı Kulağıma dolaba dayadım Bu Arthur'un sesiydi dolaba yaklaşıyordu. Ve benim adımı tekrarlayıp beni yanına çağırıyordu.
Kalbim ağzıma gelmişti.En kötüsü söyleyeceğim sözü unutmuşum. Ayak sesleri yavaş yavaş dahada yaklaşıyordu.Tanrım yardım et bu sözü bana hatırlat. Kapı gıcırdadı. Dolabı açmaya çalışıyordu. Dolabı tam açmıştı ki söz aklıma geldi.
Amb- HORSEK GODONİ MİRŞHELKA
Birden büyük bir patlama oldu. Ama ben zarar görmemiştim galiba bu sıvı vampirlere acı çektiriyordu. Çünkü Arthur yerde kıvranıyordu. Odaya Chase ve Adam girdi ikisindede küçük çizikler vardı.
Ch- Gidiyoruz acele et. Bu sıvı onu durdurmaz sadece yavaşlatır.
Tam kapıdan çıkarken Arthur'un tehtidini duydum.
Arthur- Amber daha bitmedi. seni öldürmem için yalvaracaksın bana o günü bekle......
dedi acıyla
...............................................................................YENİ BÖLÜM NE AKŞAM GELİR NE DE YARIM SİZİ SEVİYORUM......................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONUN BAŞLANGICI
ParanormalAmber partinin sonunda büyük bir kavgaya tanıklık eder.Kavga sonunda kendini yeni bir dünyanın içinde bulur.Bu dünyada kendini zorluklar beklemekte.O bu macerada aşkın olamayacağını düşünürken aşk onu çoktan sarmalamıştır.