Arkadaşlar ilk defa bir hikaye paylaşıyorum umarım beğenirsiniz zaten beğenmezseniz kaldırıcam şimdiden iyi okumalar sizi seviyorum. <3 Bu arada hikayeye hızlı başladım çünkü başı sadece sıkıcı:\ Bu arada bu hikayeyi biricik arkadaşım alara ile yazdık:)
Parti için hazırlanmaya başladım.İlk önce kırmızı mini elbisemi giydim.Siyah topuklu ayakkabılarımı giyip saçlarımı açtım . Makyajımı yaptım vearabama atlayıp partinin olduğu yere yarım saatte ulaştım.Kapıda görevli adamlar vardı. Adımı söyledim.Beni içeri geçirdiler.Herkes çılgınca dans ediyordu.Partinin sahibi Ally yanıma geldi.
ALLY:-Hayatım hoş geldin.Bu ne güzellik böyle.
AMBER:-Teşekkürler Ally hepsi senin için.:)
ALLY:-Ahh.Gel seni arkadaşlarımla tanıştırıyım.
Kolumdan tutup beni bir grup erkeğin bulunduğu yere götürdü.Sonra Ally beni çocuklarla tanıştırdı.Adları Nick, Toby ve Arthur du..Fazla samimi davranıyorlardı.Slow bir müzik çalmaya başladığında Arthur elini uzattı.
ARTHUR:-Dans edelim mi?
AMBER-Aslında dans etmek istemiyorum.dedim ama cümlemi tamamlayamadan beni dans pistine götürdü. Nedense tek dans eden bizdik.İyi ki dans kursuna gitmiştim.Arthur elini belime koydu.Bende elini tuttum.Garip hissediyordum.Herkes bizi izlerken bu kadar rahat ve profesyonel olmamıza şaşırmıştım.Birden kapı açıldı.Baktığımda iki çocuğun girdiğini gördüm.Çok tatlılardı.Etrafa garip bakışlar atıyorlardı.Sora ikisiyle göz göze geldik.İçim eridi diyebilirim. Ama daha onları inceleyemeden Arthur beni başka tarafa çevirdi.
ARTHUR-Bir sorun mu var?
AMBER:-Hayır yok sadece daldım.
ARTHUR:-İyi o zaman çünkü bugün bendesin.
AMBER-Sen ne dediğini sanıyorsun sen kimsin seni adi.diyerek yüzüne tokatı yapıştırdım.Bana şapşal bir ifadeyle baktı.Arthur kolumdan sertçe tuttu ve hızla çekişirdi.Sonra diğer kolumdan da içeri giren iki çocuktan esmer olanı tuttu.Bir sağa bir sola gidiyordum.Esmer olan öyle bir çekti ki neredeyse üstüne düşecektim.En sonunda beklenen son oldu ve kavgaya tutuştular.
AMBER:-YETER ARTIK!!!!!!diye bağırdım.İçeri giren diğer çocuk ikisinide ayırmaya çalıştı.İlk kez iki çocuk benim için kavga ediyordu.Bu sefer sarışın çocuk kavgaya başladı..Arthur'u fırlattı.Fırlatmasıyla duvarın çatlaması bir oldu.Ben koşarak Arthur'un yanına gittim.
AMBER:-Arthur iyi misin?
Hiçbir şey demeden ayağa kalktı.Yüzü kıpkırmızıydı.Çok sinirli duruyordu.Birden sağ ve sol dişi uzadı.Aman Tanrım ne oluyordu böyle yine nasıl bir haltın içine sürüklenmiştim?Eliyle boğazımı sıktı ve tam ısıracakken esme çocuk son hızla koşup elini omzuma koydu.Arthur biden ellerini indirdi.Sonunda nefes alabiliyordum.Sanki biraz önce beni ısırmaya kalkan çocuk yoktu.Bunu düşünemezdim yoksa korktuğum başıma gelecekti.Bende son çare koşarak dışarı çıktım.Arkamdan esmer çocuk geldi.Eli kan içindeydi.Tekrar omzumu tuttu.
-İyi misin?
Kafamı hayır anlamında salladım.Yanımda duran banka oturdum.Çocukta yanıma oturdu.Gözümdeki bir damla yaşı sildim oda konuşmaya başladı.
-Bu tür şeyleri ilk defa yaşıyor olmalısın.
-Evet.
O kadar soru varken aklımda ağzımdan çıkan tek şey evet olmuştu.Korktuğumda hep böyle oluyordu kendime lanet okuyup yanımıza gelen sarışın çocuğa baktım.
-Hemen gitmemiz lazım.Pisliğin toparlanması uzun sürmez.
Çocuk kalkmam için elini uzattı.Elini tutmadan ayağa kalktım.Ve onlara döndüm.
-Adlarını bile bilmediğim 2 çocukla bir yere gidemem kusura bakmayın.
Esmer olan gülümseyip konuşmaya başladı.
-Benim adım Adam ve buda...
sonra diğeri lafını kesip...............................................................................................................................
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BİRKAÇ BÖLÜM DAHA YAYINLAYIP OKUNMA SAYILARINA BAKACAĞIM YB GEÇ KALMAZ. BU ARADA BEN SU UMARIM SİZİNLE İYİ ANLAŞIRIZ:)beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONUN BAŞLANGICI
ParanormalAmber partinin sonunda büyük bir kavgaya tanıklık eder.Kavga sonunda kendini yeni bir dünyanın içinde bulur.Bu dünyada kendini zorluklar beklemekte.O bu macerada aşkın olamayacağını düşünürken aşk onu çoktan sarmalamıştır.