FRANSIZCA BEYFENDİ NEYDİ ACABA?

179 30 2
                                    

Adam arabayı durdurdu. Bir kulübenin önündeydik.İçeride kimse yoktu sessiz ve rahatsız olunacak kadar karanlık bir yerdeyim. Adam mutfağa bir şeyler hazırlamaya gitmişti.Korkuyordum.Ana ne yapacağımı bilmiyordum.Chase'e baktım bana hala kızgındı galiba.Benimle konuşmuyor yüzüme bile bakıyordu Aklıma muzipçe bir şey geldi.

-Merhaba benim adım Amber ya sizinki bir dakka neydi fransızca beyfendi dur hatırlıcam...yaaaa chase gülmesene.

   Sonra ikimiz de kahkahalara boğulduk. Sanırım barışmıştık.

-Barıştık mı?

-hiç küsmemiştim ki matmazel.

ona sarılıp yanağına masum bir öpücük kondurdum.

-artık dostuz o halde.

-aynen öyle güzelim.

Birden içeri elleri abur-cubur dolu Adam girdi.

-Sonunda arkadaş olmuşsunuz buna sevindim. şimdi yemek zamanı Bu arada Amber eminim sen böyle yağlı şeyler yemiyorsundur 0 bedene sahip olmak kolay değil.

     Adam benden mi bahsetmişti ben ve yemek yememek galiba birazdan görecekleri yüzünden şok geçirecek. önümüzde büyük boy pizza ve 6 tane hamburger vardı.Ben sadece tek başıma 2 hamburger ve 3 dilim pizza yedim.birde cola içmiştim tamam öküzüm sòylemenize gerek yok.Sonra gözümden kaçan pateteslerle ağzımda yer kalmayacak şekilde ağzımı tıkladım.

-Kızım ben seni insan bilirdim.

ağzımdakileri umursamadan konuştum.Eminim iğrenç görünüyorumdur.

-C...h...a....s....e...  s..en be.nim lokmalarımımı sayıyorsun.

-Nerde senin lokmalarımımı saymak için muavin olmak lazım.:)

Adam'la gülmeye başladı.

-Bari Adam sen yapmasaydın. Küstüm ikinizlede şu patateside yiyeyim ölüm orucuna gircm......

C-şaka yaptım valla...küsme bana zaten daha yeni Barıştık.

Ad-Bende bidaha gülmicem söz zaten sen yesende taş gibisin.

Amb-ha şöyle yola gelin afferin. beni neden bu korku filminden çıkmış eve getirdiniz?

C - Çünkü peşindeler Amber.

Amb - Kim?neden? hiç kimseyle hükümetin yoktu ki benim.

Ad- Bugün yaşanan olay bir tuzaktır. Ally sana tuzak kurdu.Seni ve bizi öldürmek istiyor.

Amb-Sizi sevdim.ama çocuklar yanılıyorsunuz o benim en yakın arkadaşîm,dostum,kardeşim. böyle bir şeyi bana layık göremez.görmemeli....

diye bağırdım.Chase gözlerimi sildi.O ana kadar ağladığımı anlamamıştır.

C-sakin ol prenses her şeyi anlatıcam. Ama hazır mısın merak ediyorum duyacakların kolay şeyler değil.

Amb -Ha..zır. ..ım

Ad-Çünkü...

C - Çünkü biz................................................

.......................................................................

.......................................................................

................................................

SONUN BAŞLANGICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin