Razele soarelui imi mangaie pielea si imi strica somnul meu perfect. Iata ca a venit si vacanta de vara mult visata pe care toti o asteapta dupa atata scoala(da nici mie nu imi prea place la scoala dar nu avem ce sa facem,trebuie sa primim si noi educatie dar revenind).Ma ridic din pat si ma duc la baie pentru a imi face rutina de dimineata,apoi ma duc la dulap si imi i-au perechea mea preferata de pantaloni scurti si un tricou cu smiley face iar in picioare niste converse albe.
Ies din camera si incep sa cobor scarile cand simnt ca am picioarele de guma.Ma uitam la cretul care statea la masa alaturi de mama mancand clatitele noastre preferate din copilarie.Fug pe scari avand grija sa nu cad si îi sar in brate fara al lasa sa spuna nimic.
-Imi dai te rog drumul,nu mai pot sa respir!!!se rasteste el la mine.
-Eu va las singuri,sa nu spargeti ceva!spune mama aratand cu degetul spre mine iar eu ridic mainile defensiv.Hai frate te bucuri si tu putin si dai cu mana peste cana preferata a mamei tale cand iti revezi fratele si ti se aduce aminte mereu chestia asta!
-O..Da,sigur dar ce cauti aici parca ziceai ca vi saptamana viitoare!
-Pai,eu,mama si bietii am vrut sa iti facem o surpriza.Sourprise sis!
-Stai,mama stia despre surpriza?O sa am o discutie foart serioasa cu ea!Dar tu tocmai ai spus ca si baieti sunt aici,in L.A.?
-Da, trubuie sa ajunga din clipa in ......
Dar nu apuca sa termine ca se aude soneria si se duce sa raspunda iar atunci vad patru beieti intrand in casa la mine cu un zambet mare pe fata.Ma apropri de ei dar sunt oprita de un blond care parea ca vrea sa ma salure.
-Buna,eu sunt Niall!
-Buna,eu sunt Torry,sora lui Harry.
Ma apropri mai mult de ei si vad cum un baiat cu ochii albastri ca marea,cu parul umpic ciufulit,barbita mica si cu zambetul larg imi face cu mana si imi spune ca il chama Louis.Ii spun cum ma cheama si ne dam mana.In momentul ala am simtit cum un fior trece prin mine si o mie de fluturasi zboara prin stomacul meu.Parca s-a oprit timpul iar vantul ne sufla prin par.Ceilalti se uitau la noi de parca zi ca eram cine stie ce chestiune.Dar totul se spulbera cand sunt intrerupta de un neicanimeni(sau cum se scrie nici nu ma intereseaza)si inca un baiat care imi spune ca ei se numesc Zayn si Liam.Cred ca cel brunet e Zayn din cate imi amintesc de la XFactor iar celalalt e Liam.
-Buna eu sunt Torry!le spun eu celor doi care acum pareau plictisiti
-Deci...ce facem astazi?ma intreaba Louis.
-Pai am putea sa stam aici si mai chem eu inca niste fete.
-Sigur,de ce nu.spune blondul de langa mine
Mesaj catre Jade:
Eu: -Hei...ce faci?Uite a venit fratemiu cu niste prieteni de ai lui si stam la mine in curte,vrei sa vi si tu?
Jade: -Da sigur mi-ar placea!Ia zi,sunt si niste bunaciuni pe acolo?
Eu: -Nebuno..asteapta si vei vedea.
(o..am uitat,Jade e vara mea preferata care sta si ea tot in L.A.Ma bucur ca am o vara care e intrun fel sarita de pe fix)
Mesaj catre Ally(prietena mea cea mai buna in care am incredere mereu):
Eu:-Hei hei...ce faci vi pe la mine am musafiri iar fratemiu a venit.
Ally:-Da sigur ca vin vreau sa il vad pe fratitu si vreau sa vad si niste baieti buni!
Eu:-Bn te astept.Vine si Jade si cred ca o sa vina si Deliah si Molly(Deliah si Molly sunt si ele cele mai bune priete de ale mele si ma cunosc cu ele de la gradinita iar cu Ally din clasa a 5 a)
Mesaj catre Molly:
Eu:-Ce faci vi pe la mine a venit fartemiu cu baieti din trupa si sunt sigura ca ai vrea sa ii cunosti si mai ales sa il vezi pe Harry daca sti ce vreau sa spun!
Molly:-Da deabea astept si nu fi asa de nesimtita!
Eu:-Da da cum spui tu ne vedem la mine pa!
Mesaj catre Deliah:
Eu:-Hei Dee a vinit Harry cu prieteni lui si dam o mica petrecere la mine vrei sa vi?
Dee:-Da mi-ar placea sa vin ne vedem acolo da?
Eu:-Da ne vedem la mine pa!
Hei snitelutele mele,ce mai faceti?Sper ca va placut primul meu capitol din prima mea carte de pe Wattpad
Astept sugestiile voastre pentru urmatorul capitol din carte.Va pup mult....paaaaa!
CITEȘTI
Viata alaturi de One Direction
FanfictionTorry,sora mai mica a celebrului Harry Styles,primeste o vizita surpriza de la el.Ea nu stie ce o asteapta in continoare alaturi de el,baietii din trupa si prietenele ei.Oare se va crea o idila intre ea si un membru din trupa cun se asteapta toti?Oa...