<~4~>

108 4 1
                                    

Crr...Crrr....Crrr "Dobrý ty zasranej vypíčenej budíku vždyť vstávám , jsi stejnej jak moje matka pomyslela jsem si a zasmála se na obrazovku svého mobilu. Rozhodla jsem se teda vstát a šla rovnou ke svému šatníku , kde jsem si vybrala  světle modré džíny s dírami na stehnech a k tomu jsem doladila béžovo-růžový svetr.

Podívala se na sebe v odrazu zrdcadla sama pro sebe jsem se usmála a sedla si na postel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Podívala se na sebe v odrazu zrdcadla sama pro sebe jsem se usmála a sedla si na postel. Ona má pravdu pomyslela jsem si přece jsem si vybrala takto žít a Shawny je jako můj brácha takže bych mu to říct měla a to ostatní se postupně vyřeší. Vzala jsem do ruky telefon a vjela na insta přeci tam tráví hodně času a telefon nezvedá cizejm číslem.

Shawny– Rose

R- Ahoj pako , co budeš dneska dělat ?

S- Ahoj princezno včera jsem na tebe vzpomínal jak rád bych tě viděl jsem od tebe jen 3h cesty nechceš jít ven už mi chybí tvoje průsery

Nad tím jsem se uchetla

R- No víš Shawny jsem taky v Londýně , tak se sejdeme v parku , víš jak jsme chodili když jsme tu byli ?

S- Samozřejmě že jsem nezapomněl potvoro

R- Dobře tak za deset minut tam jo , tak zatím

Zaklapla jsem telefon a dala si ho do kabelky k tomu hodila krabičku s cigárama. Ještě jsem se navonila a oblíkla si Koženou bundu a vzala si ze svojí šatny bilé superstary.

Zlatíčko jdu za Shawnem sejdeme se ve škole možná tak zatím řekla jsem rychle v kuchyni když jsem proběhla ke vchodovým dveřím.

Cesta mi netrvala dlouho a on už tam stal v celé své kráse jak dokáže jenom on.

Přišla jsem k němu blíž Ahoj Shawne , "Jé ahoj ty musíš být Rose ze školy viď" To si dělá prdel smála jsem se v duchu to pako mě ani nepozná.
Ehm jo jsem "Říkal jsem si že tebe jsem už někde viděl a teď vím že ve škole usmál se na mě " No vidíš to svět je malej " To jo a co ty tu vůbec děláš takhle ráno neměla bys být ve škole " zeptal se mě. No víš já se tady mám sejít se svým nejlepším kamarádem dlouho jsme se neviděli a byla příležitost. "Tak to jsme dva jen ona má asi spoždění což u ní bývá ve zvyku zasmal se. Ty pako ty jsi můj nejlepší kamarád za tebou jsem přišla rozesmála jsem se na plno zatím co on otevřel pusu do O a nemohl vydat ani hlásku.

Počkej ale jak vždyť to není možný ty nejsi Thylane. Ale jsem jak bych věděla tvoje celé jméno , oblíbenou barvu a to že spíš někdy se svou kytarou nad tím jsem se trochu udiveně koukla a kývala hlavou abych to nechala být.
Ale jakto že jsi ty ta Rose která je sestřenka Loren vždyť to není možný. Shawny já myslela že ti to dojde když má stejné příjmení jako já vždyť víš že mám dvě příjmení Loubry Blondeau a ona má jen Loubry po své matce která je moji mámi sestra vždyť víš že tu mám rodinu. No dobře to by jsme měly ale co tu děláš nemáš mít náhodou focení pro časopis a tiskovku. Mám odpověděla jsem ale utekla jsem a než řekneš že to není správné pro tak krásnou mladou ženu tak jsem měla důvody. Pojď sem ty potvoro otevřel svou náruč do které jsem hned hupsla.

Chyběl si mi zpěváčku řekla jsem mu  do hrudi. ''I ty mě moje modelíno a neboj nezlobím se na tebe spíš na sebe že jsem tě nepoznal dřív jen máš jiný vlasy a taky oči asi proto jsem tě nepoznal promiň mi to. To je záměr aby mě nikdo nepoznal mrkla jsem na něj, tak už pojď jdem na to kafe protože ráno jsem hned utíkala za tebou ty pako.

Došly jsme do Starbucksu a objednali si kávu, sedly jsme si se Shawnem do boxu úplně v rohu do zádu. Tak princezno povídej proč si utekla. Víš Shawny je to hrozně těžký žít s lidma kterým musim říkat mámi a tati , dříve modeling bylo pro mě hrozně důležité však víš ale teď když se na to podívám chce se mi brečet , máma mi zakázala výdat tebe svoje přátelé a svou rodinu řekla mi že jsem nad úrovní a že tyhle lidi jsou pod mojí úrovni od doby co jsme se neviděli se toho dost změnilo a i já se změnila už nejsem ta hodná Rose vím průsery jsem dělala vždy ale teď je to už jiný už mě přestalo poslouchat každého a já pipka je musela poslouchat tak jsem se rozhodla si změnit život na obyčejnou holku kterou chci být a k tomu mi pomohla moje rodina a tak jsem tady. Řekla jsem mu docela dost rychle.

Ten na mě soucitně kývl hlavou a sklopil zrak ke svým rukám. Copak je ? Nic ...já jen měl jsem tam být stebou abych tomu zabránil. Vyčítal si , ale Shawne ty máš rozjetou svou kariéru a já nejsem malá holka abych se zhroutila stoho, ty za to nemůžeš ano chytla jsem ho za ruku a jemně ji stiskla.

Pojď hvězdo musíme do školy , teda aspoň já. Však už jdu usmál se na mě krásně. Jo a Shawny prosimtě neříkej to Madison a ani Magcon kreténům , o nich to všichni vědí a víš že Dallas je schopnej mě potopit vystrašeně jsem na něj hleděla.

Víš Rose že je to tvoje věc a nikdy bych to neřekl nikomu ale moc brzy je soudíš ano patřím ještě k nim pořád a vím jací jsou, ale nejsou tak špatný jako když jsou v reality show nebo někde na choice , proto se tomu tak říká musíme mluvit a chovat se tak jako oni chtějí nejsi jediná která musí poslouchat.

Tohle co mi řekl mi vyrazil na okamžik dech, proč to všichni říkají ano neznám je tak dobře a je pravda že soudím moc brzy ale nedá mi to někteří jsou sice v pohodě. Ale že by se opravdu museli tak chovat jako i já se musím tak chovat.

Ve škole

Tak jo Shawny pak se uvidíme zatím ahoj , ahoj odpověděl mi a obejmul mě na rozloučenou a vydal se do své třídy. Já rychle zalezla do té své , omluvila se za pozdní příchod a sedla si do lavice.

Loren-Rose

L – Zlato copak se děje jsi celý den nějaká divná

R– Nic jen jsem dost unavená neměj obavy ještě že je to poslední hodina a mužem domů

L– Popovídáme si o tom ano ? Jinak naše parta vždy po škole chodí do kavárny a chceme tě do naší party tak přidáš se k nám my tě rádi mezi sebe příjmem tak jim dáš aspoň šanci a čas je poznat

Nad tím jsem uvažovala že je to dobrá volba ani nevím proč na ně mám takovej obrázek asi kvůli svým rodičům měla bych přestat být jako oni tak jako ráno jsem si řekla že jsem si vybrala takhle žít byla správná volba.

R– Jasně že jo , ať už to končí mám hroznej absťák kurva

Ta se na mě podívala a dusila se smíchy a já pochvilce propukla v záchvat smíchu tak nás učitel vyhodil ze třídy.

Fakt díky že jste tak hodnej a pustíte nás dřív domu tahle hodina byla nuda tak čauko dědo.

Učitel zrudnul vzteky že nás ze třídy přímo vyhodil na to Loren mu ukázala prostředníček a já nezapomněla třísknout dveřmi, na to si stebou plácnu holka. Víš co Rose ty se k nám do party hodíš skvělé děláš stejné věci jako my což je dobře že se nebojíš takhle ničeho zasmála se .

Konečne cigáro zazpívala jsem si.  "Páni ty umíš zpívat ? Přiběhl k nám Jack j na to jsme s Loren dostali další nával smíchu. Chudák nás pozoroval jak kdyby viděl psychopaty což mi jsme. " Co se tak smějete jde vás slyšet přes celej vchod doběhl k nám i Jack G s Mad která když nás viděla se jí vybavila vzpomínka před 20 min protože se taky popadala za břicho.

Znáte učitele na laborky začala vysvětlovat Loren
no tak tadle kravka ho před celou třídou setřela že jsme už tak 20 min v záchvatu smíchu taky že nás vyhodil ven a Mad byla u toho taky proto se tu teď taky směje a teď přijde dotoho Jack J a řekne Rose "Páni ty umíš zpívat " napodobila jeho hlas a to už jsme se všichni váleli po lavičce

"Fajn lidi dost jdeme na kafe přiběhl k nám Matt který se ještě dusil smíchy " a sebou ještě vzal Camerona , Taylora , Nashe a Shawna

No holka vypadá to že nejsi tak nevinná jak se zdá být řekl mi Jack G nad tim jsem se uchetla a skočila Loren na záda ale neudrželi jsme balanc a spadli na zem tomu se kluci s mad hrozně smáli,  my s Loren jsme dělali uražené ale když jsme nemohli vydržet tak jsme se tomu taky jen smáli.

Nová tvář světaKde žijí příběhy. Začni objevovat