Otevřela jsem oči a všimla si bílé deky a bílé zdi , na svoji ruce jsem uviděla kanilu , kde to sem a co se stalo znělo v mé hlavě, dokud sem si nevšimla nějakého kluka který seděl na židli a spal, někoho mi připomínal ale nemohla jsem si vzpomenout.
Hej můžeš se probudit zatřepala jsem mu s rukou až sebou cukl a vzbudil se.
"Rose konečně ses probrala řekl a chytil mi pevně ruku. Kdo je Rose a co se mi stalo zeptala jsem se. Ty jsi Rose nepamatuješ si svoje jméno , víš vůbec kdo jsem já?Promiň ale nevím kdo jsem a ani kdo si ty , sklopil hlavu a prohrábl si vlasy , chvíli seděl a pak řekl že jde pro doktora , mezi tím jsem pokoušela si na něco vzpomenout ale nemohla jsem a začínala mě stoho bolet hlava.
"Dobrý den slečno Loubry" , jsem váš ošetřující lékař, utrpěla jste velký otřes mozku a zdá se že si nic nepamatujete podle toho co mi řekl váš kamarád , jen sem kývala hlavou. Mohla bych se zeptat pane doktore co se mi stalo a jak to že si nic nepamatuju ? Víte slečno , kamarádi co vás jsem dovezly říkali že jste venku nějak s kamarádem dělali kraviny a skočila jste mu na záda a on to neustál a padali jste dozadu do prostřed silnice , vletěla jste pod auto ale neboj tě se budete v pořádku a vaše paměť se vám vrátí co nevidět zatím nashledanou.
Nemohla jsem uvěřit tomu co mi řekl ten doktor, hlavně jakej kluk to byl , pořád jsem se pokoušela si na něco vzpomenout ale marně. Všimla jsem si na stolku ležet nejspíš můj telefon , otevřela jsem ho a najela na sociální sítě a galerii. Pár fotek s docela pěkným klukem a pak s nějakou holkou oba byli mi nějak povědomí zamyslela jsem se když se otevřeli dveře a v nich stálo plno lidí , všimla jsem si té holky a pár kluků s fotek.
Pohled Dallase
Od ty doby co jsem se vrátil s nemocnice každej mi píše kde jsem jenže já nemůžu na nic jiného myslet než na ní. A na to co se tam před pár týdny stalo pořád to mám na očích jak ji to auto odrazilo na další a na to jak Shawn je na tom ještě hůř.Přišla mi smska do skupiny jestli má někdo čas se zajet tam podívat, všichni se shodli na tom že pojedeme do nemocnice, tak jsme se nějak všichni naskládali do aut a vyjely.
Rozdělili jsme se aby někdo šel za Rose a někdo za Shawnem. Když jsme vešly dovnitř uviděli jsme jí jak dělala něco na svém mobilu . Loren se k ní ihned rozběhla a skočila ji obejmout kdyby jen věděla pomyslel jsem.
Rose konečně ses probrala zlato moje , jsem tak šťastná sestřenko moje brečela, jí na rameno. Promiňte lidi ale mohly by jste mi říct jak se jmenujete je to pro mě ještě šok nepamatuju si nic ani sama sebe.Všichni na ni upřely zrak a otevřeli pusu dokořán jen já seděl někde v zadu , hlavu v dlaních a přemýšlel jsem proč jsem z ní tak rozštekaný , všiml jsem si jak Loren to nevydržela a skácela se k zemi naštěstí jí kluci chytili a zavolali doktora jak je to možné , nevydržel jsem to ani já a odebral se k Shawnovi, ještě jsem se za ní otočil a všiml si jak si prohrabla své dlouhé vlasy a nevěděla co dál dělat.
Trochu krátké ale teď opravdu nestíhám psát , ve čtvrtek vyjde další kapitola, pokud někdo čte
ČTEŠ
Nová tvář světa
Teen FictionCo se stane když se slavná modelka odtrhne od svojí slávy a odstěhuje se do Londýna kde začne nový život středoškolačky? Pozná lidí s té opravdové stránky , zamiluje se snad do někoho? Nebo se snad vrátí zpět ke svému životu té slavné holky a vše b...