Že by kámoši?

91 3 1
                                    

Včera se to trochu přetáhlo , teda alespoň oni já se cítila taková odtažitá tak sem se rozhodla jít už domu tak mi Shawn nabídl odvoz domu, když nad tím vzpomínám potřebuju auto už konečně.

Ještě jsem se válela v posteli protože to teď potřebuju trochu klidu jenže můj žaludek právě dostává šok stoho že potřebuje něco k jídlu.

Neochotně jsem vstala, vzala si na sebe šedé tepláky a volnou crop topovou mikinu adidas dole už seděla Loren s Nashem kteří snídali pizzu jako fakt ke snídani pizza tak to beru usmála jsem se.

Čau děcka pozdravila jsem je , Čau pozdravili mě stejnohlasně , sedla jsem si k nim a vzala si jednu krabici s pizzou a začala jíst.

Kdy jste včera přišly optala jsem se je , no já přišla asi po hodině za tebou a Nash přijel před chvílí upřímně se na mě usmála což jsem nechápala.

Lidi já potřebuju si tu koupit nové auto už konečně mohli by jste semnou někam zajet a ukázat my to tu?

Jasně že jo odpověděl Nash mohly by jsme pak na pláž zavolal bych i klukům jestli ti to neva podíval se na mě a já zas na Loren která mezi náma tikala očima.

Klidně mykla jsem rameny, takže za hoďku můžeme řekla Loren která se s Nashem vydala do svého pokoje. Já se vydala nahoru rovnou do svého šatníku vybrat si věci, nejdřív jsem si vzala na sebe černé krajkové dvoudílné bikiny a na to si vzala černé trhané kraťasy a bílé tílko s nápisem blessed, ještě jsem si vyžehlila vlasy a trochu se nalíčila. Vzala jsem si svůj černej batůžek do kterého jsem si dala kartáč , klíče , cigára a deodorant a taky opalovák.

"Rose máš opalovák ? Já si svůj nechala ve druhý tašce kde je ve škole , jasně že mám a ty hlavně vezmi nějaký časopisy odpověděla jsem jí a vzala si batoh a sešla dolů do předsíně kde jsem si obula boty vzala jablko a čekala už jen na Loren.

Už sedíme v autě na cestě pro moje milované nové auto, auta hrozně miluji a hlavně miluju závodění , ve Francii se pořádali závody kterých jsem se účastnila a taky že vyhrála.

Zastavili jsme před velkou budou s těmi nejvíc nejlepšími auty co tu v Londýně mají začala jsem skákat radostí a ty dva magoři jak jinak se mi smáli. Tak pojď nebo se nám tu roztečeš usmál se na mě Nash. Vešly jsme do prosklené budovy a hned se k nám přiřítil odnikud mladý docela hezký kluk asi ve věku snámi nijak jsem mu svou pozornost nevěnovala.

Čau brácho co ty tu děláš zeptal se zatím pro mě neznámí kluk Nashe. Čau Dylane , jsme tu tady s Loren a její sestřenici pro nové auto. Takové hezké dámy obsloužím sám usmál se na nás. Brácho na tu ani nekoukej ta je moje a vtáhl si Loren do své náruče já se nad tím jen uchechtla.

Lidi já sem tu pro auto a nejsem tu proto aby jste se dohadovali kdo koho nabaluje strkla jsem do toho kluka a šla si vybrat auto.

Nejaká drzá ne?  slyšela jsem za sebou hlasy ale to mi bylo absolutně jedno.

Nejvíc mě nadchlo moje vysněné auto Audi R8 V10 plus , ten obsah a to že má 640 koní a dokonce v mátové vínové barvě

Ale pak tu měli Lamborghini Aventador v černé mátové barvě , 699 koní to je síla přesně tohle auto mám u sebe doma ve Francii

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale pak tu měli Lamborghini Aventador v černé mátové barvě , 699 koní to je síla přesně tohle auto mám u sebe doma ve Francii. Z mého snění mě vzbudila Loren která mi mávala před obličejem. Jsi v pohodě zlato ? Mluvím tu na tebe už pár minut a nevnímala si. Jo jsem jenom jsem přemýšlela a co si chtěla ? No já jen jestli máš vybráno usmála se na mě. To si piš holka že mám pojď ukážu ti je zasmála jsem se .

Takže představuju ti moje dvě lásky které si dneska odvezu takže tohle je moje R8 a tohle je moje Lambo poskakovala jsem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takže představuju ti moje dvě lásky které si dneska odvezu takže tohle je moje R8 a tohle je moje Lambo poskakovala jsem. Rose ale koukala si na ty ceny víš jak je to drahý. Nikdy nekoukám na ceny a peněz mám dost o to se neboj mám několik svých účtu a i v hotovosti bych to dala mrkla jsem na ní a pak si ji vtáhla do náruče a řekla jí děkuji že tu jsi semnou moje Lorenko.

Tak co holky přiběhl k nám Nash. No Rose už si vybrala svoje auta řekla a na to se rozesmala protože Nash koukal na nás jak na dementy.
Počkej jak jako svoje auta tos vykoupila tyhle všechny auta nebo co zasmál se. Ne jen tyhle dva ukázala jsem na 2 auta které mi právě dovezli ke skladu.

To si děláš prdel holka ty si vážně koupila R8 a Lambo to mu nevěřím dal si ruce za hlavu a čuměl na ty moje lásky , víš jak jsou drahý vždycky jsem chtěl jedno znich. Bože přestaň už koukat na ceny , přece žijem na plno nebo snad ne ?

Hodila jsem po něm klíčky od R8 a já si vzala Lambo. Co to děláš zeptal se nechápavě. No tak dvě auta řídit nemůže ne ? Takže jedeš R8 já těmhle dementum nevěřím ještě by mi ho někde poškrabali já si ještě někam skočím a sejdeme se na pláži jo. Vážně mi půjčíš svoje auto zeptal se jak 5 letej kluk. Jasně že jo a zavři už tu hubu než ti tam něco vjede. Rozeběhl se ke mě a vzal mě do náruče pak semnou zatočil a křičel jak mi děkuje tomu jsem se hrozně smála a všimla si jak Loren vytáhla telefon a fotila nás.
Že by kámoši řekla skoro neslyšně ale stejně jsme jí rozuměli

Další díl je tu po dlouhé době ale je 🤣 Co myslíte kdo je ten Dylan a jak v tomhle vše bude zapadat?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Další díl je tu po dlouhé době ale je 🤣
Co myslíte kdo je ten Dylan a jak v tomhle vše bude zapadat?

Nová tvář světaKde žijí příběhy. Začni objevovat