Někoho mi připomíná

92 4 0
                                    

Pláž
Ahoj lidi pozdravila jsem kluky hledala očima Loren , byla ve vodě s Nashem a ještě s někým no nedávala jsem tomu pozornost tak jsem si ze své plážové tašky vytáhla deku a roztáhla ji na zem. Svlékla jsem ze sebe kraťasy a tilko , všimla jsem si kluku jak na mě koukají " Bacha kluci teče vám tady slina řekla jsem jim a zasmála se.

Četla jsem si časopis o mě dozvěděla jsem se že mě někdo unesl nebo že jsem utekla a další hlouposti z mého čtení mě ale vyrušil hlas.

"Smím si přisednout ? Zvedla jsem hlavu a podívala se na dotyčného který mi tu zaclání , všimla jsem si že je to Dallas kdo jiný že ?
Měl mokré vlasy a jenom kraťasy to tělo bylo dokonalý ale co to tu plácam vždyť je to idiot.

"Líbím se ti viď ? Tvému egu se líbíš víc a jo klidně si sedni . Nad tím se jen uchecht a místo toho aby si sedl odhodil můj časopis a vzal mě do náruče a utíkal semnou až do vody .

Dallasi okamžitě mě pusť ty kriple řvala jsem na něj a bouchala ho do hrudi. Šlo cítit z něho že voda není až tak tepla jako počasí. "Slyšíš pusť mě hned dolu. Jak si slečna přeje , víte co on mě pustil ale ne na zem ale přímo do vody, slyšela jsem jak se všichni smějí nějak sem rychle vyplavala a když to nečekal tak jsem ho potopila.

Rychle jsem utekla ke svoji dece a všimla si jak se Jackove koukají na můj časopis a tikaji očima na časopis a na mě a do prdele řekla jsem jim. Než stačili cokoliv říct sebrala jsem všechno co jsem mohla a utíkala za Loren a Nashem kteří byli na druhý straně.

Loren oni na to přišly zařvala jsem na ní až se Shawn Matt i Nash lekly. Rose o čem to mluvíš zeptal se mě Matt. Matte do toho ti nic není řekla jsem hrubě. Loren na mě koukala, pochvilce vstala došla ke mě a objala mě jak nejsilněji umí a pak semnou šla od nich dál.

Rose jak si přišla na to že se to dozvěděli ? Víš četla jsem si časopis o mě a pak ke mě přišel Dallas a hodil mě do vody a ten časopis odhodil k Jackum a když jsem přišla  zpět k svojí dece tak koukali na mě a na časopis pořád dokola co mám teď dělat ?

Vrať se zpátky nech si tu věci a běž si snima promluvit věř mi oni umí držet tajemství . Kývla jsem na ni dala jí své věci a došla zpátky za nimi.

Ahoj kluci řekla jsem stydlivě. Ahoj Rose proč si utekla tak rychle. Lekla jsem se že je zamnou Dallas řekla jsem první co mě napadlo. Víš Rose začal Jack j my to o tobě víme od chvíle kdy si byla se Shawnem venku , jsme jako bratři a byl stoho nesvůj tak jsme to z něho vytáhly řekl mi a já byla docela naštvaná ale zároveň sem si i oddychla. Jo a neboj neřeknem to nikomu jen si dej pozor na Cama říkal nám že tvoje tělo odněkud zná a to si říkáme tady všichni zasmáli se a já snima.

Chvíli jsem tam seděla a s klukama si povídala dozvěděla jsem se od nich spoustu věcí co jsem nevěděla jsou hrozně v pohodě víc než jsem si myslela pak samozřejmě došlo na řadu moje sbírka aut nad tím jsem se zasmála a vybavila se mi vzpomínka na Nashe kterou jsem hned vyprávěla klukům a ti se mu jen smáli a mávali mu.

Pochvilce k nám došly ostatní jestli nezajdeme na jídlo tak jsme všichni posbírali věci a šly k autům . "Hele Rose jsme tu autem jen ty a já ostatní to mají sem kousek tak jestli bys nevzala někoho ty a někoho já řekl mi Nash" Jasně Modroočko tak koho bereš ty a koho já. No já bych vzal Loren Matta , Taye , Hayese a Aarona ještě že máš velký auto usmál se počkej řekl mi když jsem byla na odchodů ke svému autu ty jsi mi řekla Modroočko řekl s údivem jo řekla proč? Ale nic jen já jen jedna osoba mi tak říkala ale to je jedno.

Tak jo bando ostatní ke mě , než jsem se nadála Dallas už čekal až otevřu a vlezl si ke mě do předu , Jackove a Shawn si sedly do zadu. V zrdcadku jsem si všimla Shawnuv kamennej výraz tak jsem se na něj usmála a věnovala jsem se řízení.

Přemýšlela jsem nad tím co se stalo na pláži ale vyrušilo mě něco teplého na mém odhaleném stehnu , podívala jsem do svého klína a všimla si Dallasovi ruky. Okamžite sundej tu svojí ruku nebo tě vykopnu a do pizzerky si to poběžíš řekla jsem mu a slyšela jak se v zadu kluci smějou. Koukla jsem očkem po Camovi a všimla si jeho naštvaného výrazu naklonil se k mému uchu a řekl " Tohle si ještě vyřídíme" . Jo už se těším řekla jsem mu ironicky a ještě víc na to dupla.

Pohled Camerona
Kluci tu Rose od někud znám , je mi hrozně povědomá a to tělo jsem stopro někde viděl řekl jsem jim ty se na sebe jen podívali a věnovali se svýmu. "My víme Came že si do ní udělanej ale jestli si jí pleteš ze svejma holkama který u tebe končej v posteli tak by sis měl najít psychiatra" řekla Loren a s Nashem si plácla. Tomu sem se jen usmál a podíval se na kluky vedle , viděl jsem jak Rose si povídá s klukama a něčemu se smějí.
Byla tak kurevsky krásná.

Pizzerie

Kde sakra ten Nash je ? To jezdí pořád jako šnek řekla jsem klukům  když jsme čekali před pizzerii na ostatní ti se jen smáli a řekly mi " No šílenec jako ty ještě Nashe a jeho přístup nezná "

Šla jsem za Shawnem který stál vedle přechodu a povídal si s nějakým klukem tak jsem využila situace a skočila mu na záda jenže to neustál a my se tlačili do zádu , spadli jsme na tvrdou zem ostatní si už nepamatuji slyším tlumené hlasy a zvuk troubení aut pak jen vidím strašidelnou tmu.







Další díl je tu , co myslíte že se stane?

Nová tvář světaKde žijí příběhy. Začni objevovat