Vítej na Holloway Secondary

119 4 0
                                    

"Ne" zakřičela jsem když mi zvonil můj vypíčenej budík na mém iphonu. Vůbec jsem nemohla spát probouzela jsem se každou chvíli. Neochotně jsem vstala a budík vypla. Přešla jsem do koupelny, abych si vyčistila zuby a vykonala ranní potřebu. Přešla jsem do svého šatníku kde jsem si vybrala na sebe oblečení.

Sešla jsem dolu do kuchyně kde seděla jenom Loren "Ahoj" řekla jsem jí "Jee ahoj už , dáš si kafe ?  Jo dám si kafe díky jinak kde jsou rodičové ? " Většinou doma nebývají jsou většině na cestách a v kanclu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem dolu do kuchyně kde seděla jenom Loren "Ahoj" řekla jsem jí "Jee ahoj už , dáš si kafe ?  Jo dám si kafe díky jinak kde jsou rodičové ? " Většinou doma nebývají jsou většině na cestách a v kanclu . Aha tak to jo odpověděla jsem jí . Můžeme vyrazit jestli teda jestli něco nepotřebuješ . Jasně mám všechno můžeme jít

Na chodbě jsem si akorát obula svoje bílé Nike air Force a vyrazili k autu kde si už Loren sedávala na místo řidiče.

Zlato máš řidičak vůbec zeptala se mě a uchetla se. Jo mám ale můj miláček zůstal doma , dneska si tu zajdu někam koupit nové . Půjdeme stebou aspoň ti pomůžeme vybrat a mrkla na mě , v rádiu začala hrát jedna z mých nejoblíbenějších písniček "Shawn Mendes -  In my blood " Na to se ona hrozně rozesmála když jsem začala zpívat . To zpívám tak hrozně dělala jsem uraženou. "Ne to zas naopak zpíváš krásně a to ty víš, ale prostě uvidíš ve škole. Udělala jsme na ní nechápavý výraz. To bych ti radila, no co Shawny je můj dobrej kamarád spíš asi nejlepší kamarád odpověděla jsem jí a ona místo sledování cesty se na mě podívala a otevřela pusu dokořán.

Na to už jsem jí nic neodpověděla protože jsme už parkovali před školou. Pojď zavedu tě do řiditelný řekla mi. Když jsme vcházeli do velké budovy všechny oči spadli na mě , ignorovala jsem to a šla po boku Loren. Tak tady to je a já jdu za svým klukem pak vás seznámím na to jsem jí jen kývla a objala a zaťukala.

Dále ozvalo se " Dobrý den , chtěla bych se zapsat a ohlásit jako vaše nová studentka " Ach ano vy budete slečna Thylane Lané-Rose Loubry Blondeau , že? " Jistě to jsem já , jen bych vás chtěla poprosit aby jste mě zapsal jako Lané-Rose Loubry nechci aby někdo zjistil že jsem ta  Thylane protože se chci vyhnout fotografům a hlavně chci být normální holka kdybych to tak měla říct " Ale to je samozřejmé a ovšem jsem už informován od vaší tety a strýce který tu zamnou byli před týdnem takže se nemáte čeho bát , tady máte veškeré věci které potřebujete podal mi pár knih a papíry kde byl plán školy , moje skříňka a také, třídu ve které jsem a rozvrh s poděkováním jsem za sebou zavřela dveře a šla hledat svou třídu která má teď Biologii.

Hledala jsem skříňku s číslem 69 která byla uprostřed prvního patra, to bych měla povzdechla jsem si a dávala do vnitř pár knih jenže několik jsem upustila na zem "Fuck" séru na to něco jsem si posbírala a vydala hledat učebnu 305b . Fakt divný čísla teda, pomyslela jsem si. Po třetím pokusu jsem ji tedy našla a tak jsem zaklepala a otevřela dveře.

Dobrý den já jsem... ani jsem to nestačila do říct "Ano vím už mě informoval pan ředitel, Třído prosím o klid máte novou spolužačku" Mohla by ses nám představit a o něco o sobě říct. To fakt , zkurvenější den být nemohl.

Nová tvář světaKde žijí příběhy. Začni objevovat