🥀 ~9/10~ 🥀

47 2 1
                                    

Pohled Loren
Cestou do nemocnice jsme s Nashem dělali různý kraviny a všemu možnému se smáli. Měla jsem radost že mi moji bestie pouští konečně domů. Když jsme sjely s dálnice tak se nám hned rozsvítila zelená na semaforu byla jsem ráda že nemusíme stát v koloně protože tu byla velká kolona jako kráva. Když jsem se otočila na kluka kterého z celého srdce nejvíc miluju. Tak se na mě usmál a líbl mě na spánek a dodal že mě hrozně moc miluje. Usmála jsem se na něj a řekla že mu že ho miluju víc. Když jsme se otočili zpět na cestu ohromilo mě velké bílé světlo co se to děje. Nashi řekla jsem a podlomil se mi hlas.

Pokračování...

Ostré světlo mě udeřilo do očí hmatala jsem kolem sebe rukama abych našla svého přítele, když jsem pořádně otevřela oči všimla jsem si že jsem pořád v autě co se to stalo proběhlo mou hlavou. "Zlato už jsi vzhůru? Polekaně jsem sebou škubla když se vedle mě posadila až na mě moc známá osoba "Co se stalo zeptala jsem se když jsem ho ihned chytla za ruku a pevně ji držela "Lásko trčeli jsme hodinu v koloně, byla tu zácpa jak kdyby dávali mekač zdarma zasmál se na plné kolo chudinko moje ty jsi mi tu usla tak tvrdě že ani nevíš že jsem nám došel pro něco k jídlu.
To se mi ulevilo když jsem zjistila že já i můj milující přítel jsme v pořádku, počkat vykřikla jsem najednou až se ten debil vedle mě tak lekl že colu co právě držel v rukou celou vylil na své oblečení, plácla jsem se přes hlavu a čuměla na toho troubu jak nadává že jsem totálně jebla. Tak jo dobrý, když jsme tu už přes tu hodinu kdo vyzvednul Rose?

No víš zavolal sem Camovi jestli náhodou nemá čas a není někde ve městě dal od tyhle koloni, tak jsem ho požádal jestli by pro ní nezajel.Neměl stím problém.

Dobře zlato tak proč si to neotočil a nejel zpět domů , místo toho aby jsme tu jen tak čekali. "Já to otočil, jenže než jsem se stoho vymotal dostal jsem hlad a zrovna jsem narazil na fast food tak jsem tam zajel jenže na moje štěstí tam byla fronta jako kráva takže jsme tu zase čekali na to jídlo a teď si vzhůru, usmál se.

Radši jsem na to ani neodpověděla jen jsem kývla na souhlas a dodala že už by jsme se konečně mohli vrátit domů. Když už jsme se vraceli pomyslela jsem si že Rose byla asi celkem dost naštvaná když pro ni musel jet Cam , takže mě čeká pěknej proslov o tom proč zrovna on.


🖤🖤Další část je tu, omlouvám se že je krátká ale zítra bude další a delší páčkoo 🖤🖤

Nová tvář světaKde žijí příběhy. Začni objevovat