(1)Yeni yurt , yeni arkadaş

912 61 13
                                    

Dahyun'un ağzından

Güneşin gözümü taciz etmesiyle uyanıp akşam perdeleri kapatmadığım için kendi kendime söylenirken birden saati görmemle hemen hazırlanmaya başladım .Bu yıl üniversite öğrencisiyim ve okulun yurdunda kalacağım . Bugün giyeceğim kıyafetleri ve bavulumu dün akşam hazırlamıştım hemen sandalyenin üzerinde duran kıyafetlerimi giyinip mutfağa gittim . Bugün evdeki son günümdü bu yüzden annem bana çikolatalı pankek ve yanıma almam için salamlı sandviç yapmıştı . Niye evdeki son günümde bunu yapıyor derseniz annem asla çikolata ve salam yememe izin vermezdi . Anneme kocaman sarılıp yanağına bir öpücük kondurdum ve pankekleri ağzıma tıkıp evden çıktım. ( Siz ona uçtum da diyebilirsiniz :)

Otobüs durağına geldiğimde otobüsün gitmek üzere olduğunu gördüm ve direk kendimi otobüsün içine attım . Paramı verip yanı boş olan bir kızın yanına oturdum üzerinde beyaz bir şort , siyah göbeği açık bir tişört ve kot bir ceket vardı ayrıca sarı şaçları ile güzel bir uyum yakalamıştı ve birden iç sesim konuşmaya başladı ;)

 Paramı verip yanı boş olan bir kızın yanına oturdum üzerinde beyaz bir şort , siyah göbeği açık bir tişört ve kot bir ceket vardı ayrıca sarı şaçları ile güzel bir uyum yakalamıştı ve birden iç sesim konuşmaya başladı ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Momo'nun giydikleri )

Kız taş maşallah

Ne diyorsun aq kızı daha tanımıyorum bile

O yüzden mi kıza sanat eseri gibi bakıyorsun (?)

Ben o kıza falan bakmıyorum

Yav he he

İç sesimle olan kavgamı bitirdikten sonra kıza tekrar baktım ve elinde gittiğim okulun afişi olduğunu gördüm . Ona baktığımı anlamış olacak ki o da baktı bir an afalladım ama sonra bozuntuya vermemeye çalışarak

Dahyun : Sende mi ***** üniversitesinde ( asla ad bulamadığımdan değil ) gidiyorsun .

Momo'nun ağzından

Sabah evden çıkıp otobüse bindim ve paramı verip boş bir koltuğa oturdum. İnstagrama bakarken bir kız yanıma oturdu umursamayıp telefona bakmaya devam ettim ama kızın bana baktığını fark edince bende ona baktım . Bana ***** üniversitesine gidip gitmediğimi sordu bende

Momo : Evet ben bu sene yurtta kalacağım ya sen ?

Diye sordum nedense kız çok sempatik gelmişti.

Dahyun : Aaa bende yurtta kalacağım .... bu arada adın ne ?

Momo : adım Momo . Hirai Momo .

Dahyun : bende Dahyun .

Momo : Eee bugün bir planın var mı açıkçası çok sıkıldım ve tanıdığım kimse de yok .

Dahyun : Aynısından .

Deyince ikimizde gülmeye başladık . Sanırım o bu okuldaki ilk arkadaşım olacaktı.

Momo : bence bugün beraber gezmek yerine yurttakilerle kaynaşabiliriz yada onlarla gezebiliriz.

Dahyun : Tamam o zaman .

Birden otobüs durdu ve bizim ineceğimiz durağın olduğunu farkettim Dahyun'da fark etmiş olacak ki hareketlendi bavullarımızı alıp otobüsten indik .

Yurt binasına girdiğimizde görevli kadının yanına gidip oda numaralarımızı istedik odalar 2 kişilikti ve hiç tanıdığım olmadığı için rastgele birindense muhabbet ettiğim biriyle kalmanın daha mantıklı olduğunu düşündüm. Ayrıca içimde ona karşı neden olduğunu bilmediğim bir güven vardı.

Dahyun'un ağzından

Odamız 2. Kattaydı hemen kapıyı açıp içeri girdik . Odada 2 yatak , 1 dolap , bir banyo ve küçücük bir mutfak vardı . Oda sandığımdan daha büyüktü hatta buraya oda demekle hakkını yemiş olurdum.Momo'ya baktığımda o da benim gibi şaşırmıştı büyük ihtimal bu kadar büyük olmasını beklemiyordu .

Momo'ya baktığımda o da benim gibi şaşırmıştı büyük ihtimal bu kadar büyük olmasını beklemiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yatakları böyle düşünebilirsiniz)

Şaşkınlığımızı üzerimizden atıp hemen odaya yerleştik dolap çok büyüktü ve ortasından bir sütun geçiyordu sanki ortadan ikiye bölünmüş gibiydi hemen eşyalarınızı yerleştirdik ve yataklara oturup kılıfları geçirmeye başladık bir yandan eşyalarımızı yerleştiriyor bir yandan da muhabbet ediyorduk .

Yerleşmemiz bittiğinde ikimizde acıktığımızı farkettik ve yurdun en altındaki kafeye indik.
Ben ramen Momo ise jokbal almıştı. Bir masaya oturduk ve yemeklerimizi yemeye başladık . Momo'ya baktığımda jokbale abanıyordu . Kendimi gülmemek için zar zor tutarken birden yan masadaki kızlar gülmeye başladı . Kızlara baktığımda Momo'ya güldüklerini anladım . Momo anlamayıp kızlara baktı . Kızların kendisine güldüğünü anlayınca ikimizde gülmeye başladık .

Merhaba bu benim ilk kitabım o yüzden pek iyi olamayabilirim ( daha acemiyim ) 😂 arkadaşımın önerisi ve okuduğum kitaplar sayesinde bende bir hikaye yazmaya karar verdim. Verdiğiniz destekler için şimdiden teşekkür ederim . Araya BLACKPİNK i de kalabilirim istediğiniz ship varsa yazın. bu kitaba sık sık bölüm gelecek .Bu arada tüm üyeler olacak ama Dahmo'ya ağırlık vermeyi düşünüyorum .  BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 🤗

•𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖• ɢɪ̇ʀʟs ɪ̇ɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin