Vote sınırı koymayı sevmiyorum ama lütfen oy verin.
Tzuyu'nin ağzından;
Okula girdiğimiz gibi okula saydırmaya başladım. En azından ilk ders biyolojiydi. Rahat rahat uyuyabilirdim. Sana ile aynı sırada oturuyor olmanın verdiği rahatlılkla sıraya yayıldım ama çok sertti. İçimden 'böyle sıra mı olur amk nerde uyuyayım ben' diye geçirdim. Kafamı bir sağa bir sola çeviriyordum ama yok! Bir türlü rahat edemiyordum. Tam kafamın altına kalemliğimi koymayı düşünüyordum ki aydınlandım. BEN SEVGİLİMİN YANINDA OTURUYORUM! Sana'nın kolunu çekip kafamın altına koydum. Kolu çok rahattı ve Sana gibi kokuyordu. Kokusunu içime çekince gidiklanmış olmalı ki kıkırdadı.
Sana: Seni gidi uykucu
Tzuyu sadece mırıldanabilmişti çünkü çok uykusu vardı. Sevgilisinin kokusunu içine çekti. Kendini tam uykunun kollarına bırakacakken hocanın bağırmasıyla uykusu dağıldı. Herkesin baktığı yere bakınca iki kız da buz kesilmişti.
A-ama n-asıl ?
Dahyun'un ağzından
Sınıfa girdiğimizde herkesin bize iğrenerek baktığını gördük herkesin baktığı yere kafamızı çevirince buz kesildim biri bizim Momo'yla öpüşürken ki fotoğrafımızı duvara asmıştı. B-bu nasıl olabilir diye düşünmeden edemedi Dahyun. O gün o sahilde yalnız olmadıklarını daha yeni anlarken...
Hoca bir hışımla sınıftan çıkınca herkes bize laf atmaya başladı. Hastalıklılar, iğrençler gibi bir sürü şey. Dahyun'un gözü arka sıralarda oturan jungkook'a baktı. Sırıtıyordu. Birden yerinden kalkıp kapıya doğru yürümeye başladı. Dahyun'un yanından geçerken sadece üç kelim söylemekle yetinmişti. 'Bizimle uğraşmamanız gerekirdi.' Dahyun sırasına gidip kafasını sıraya gömdüğünde Momo Jungkook'un arkasından koşmaya başlamıştı bile. Onu yangın merdivenlerinden çatıya çıkarken gördüğü gibi ona doğru koşmaya başladı.
Jungkook'a bir tane yumruk indirince sendeleyerek duvara dayandı genç adam. Kaşı patlamıştı."NE İSTEDİN BİZDEN HA?! NEDEN BUNU OKULA ASTIN? BİZ SANA NE YAPTIK? ŞUNU UNUTMA JEON JUNGKOOK , SEN BENİM SADECE BU OKULDAKİ İTİBARIMI ZEDELEDİN AMA BEN SENİ ZEDELMEKLE KALMAYACAĞIM SENİ...
Sanki sesini daha da yükseltmesi mümkünmüşçesine bağırmaya devam etti.
"SENİ,SENİ YAŞATMAYACAĞIM!"
Dediği gibi bir tekme geçirmişti. Sevdiği kız bu adam yüzünden üzülüyordu ve o bunu düşündükçe nefreti büyüyordu. Kesilmeyen yumruklardan sonra gencin ayağa kalkacak gücü kalmamıştı. Ama hayır Momo hala hırsını alamamıştı. Bunu kendisi için değil tüm arkadaşları için yapıyordu. Ani bir sinirle jungkook'u merdivenlere fırlatmış ve yuvarlanışını izlemişti.
Birden bir sürü insan buraya toplanmıştı. Herkes korkuyla bir Momo'ya bir Jungkook'a bakıyordu. Hemşirenin gelmesi ile herkes geri çekilmiş ve Momo ve Jungkook'u revire götürmüşlerdi. Momo'nun birkaç sıyrık dışında hiçbirşeyi yoktu zaten şu an bunu düşünemezdi şu an tek düşündüğü şey Dahyun'du.
Nayeon'un ağzından
Gördüğümüz fotoğrafla şoka uğramıştık. Kimse ne olduğunu anlamadan fotoğrafa bakıyordu. Benim o sırada tek düşündüğüm şey bu okulda çok fazla homofobik olmasıydı . Bende bir arkadaş olarak görevimi yapıp onları korumalıydım.
"Ahh salak mısınız? Bunun gerçek olabileceğine inandınız mı cidden? Photoshop olduğu o kada-"
Sesimi koridordan gelen bağırışma ve hemen ardından gelen düşme sesi kesmişti.
Hepimiz oraya gittiğimizde olan bitene pek şaşırmamıştım. Direk bizim kızların yanına gittim. Birden Tzuyu ortaya atıldı.
"Kesinlikle hakketti."
————————————————————————
Jihyo'nun ağzından
Momo revirden çıktıktan sonra okulun bitmesini beklemeden yurda gitmiştik.
"Kızlar biraz kafa dağıtmaya ne dersiniz?"-chae
"Off çok sinirliyim şu an hiçbir şey yapmak istemiyorum. Siz gidin biryerlere."-Sana
Kızlarımı böyle üzgün görmek içimi acıtıyordu. Bu yüzden belki biraz kafaları dağılır diye komedi filmi açtım.
İlk başta kimse izlemese de sonra izlemiş ve gülmüştük. En sonunda kızlarla doğa yürüyüşü yapmaya karar verip dışarı çıkmıştık. Arabayla ormana gittikten sonra inip yürümeye başladık.
"AAAAAAAA kızlar orda bir tuzak var"-Tzuyu
Tzuyu'nin bunu demesiyle Jungyeon'un kahkaha atması bir oldu. Oraya baktığımızda bizde gülmüştük.
"O sadece bir hamak."
"HAMAAAAAK."-Dahyun
Dahyun hamağa doğru koşmaya başlayınca Momo'da arkasından gidip Dahyun'un üzerine atladı. Sonuç olarak hamak dönmüş ve ikisi de yere yapışmıştı.
"Ya Momo"
"Ben ne yaptım ya hamak bozuk"
En sonunda ikisi de ayağa kalkıp düzgün bir şekilde yatmıştı.
~
Hava kararmıştı ve arabaya binip yurda gitmiştik tabii hiçbirimiz böyle birşey görmeyi beklemiyordu.
Final yaklaşıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•𝕋𝕨𝕚𝕔𝕖• ɢɪ̇ʀʟs ɪ̇ɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴘ
FanfictionBu kitabı eskiden yazmıştım ve ilk kitabımdı. Derslerde gizlice defterime bölüm yazar sonra telefona geçirirdim. Anısı olduğu için kitabı silmek istemiyorum ama ben okumanızı tavsiye etmem. Ters psikoloji vs. yapmıyorum ciddiyim. Kitap baya cringe v...